اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراف البغدادی به شکست در جرف الصخر


سرکرده عناصر تکفیری داعش ضمن اعتراف به شکست این گروهک در مناطق جرف‌الصخر (جرف النصر) و تکریت اعلام کرد که ورود عوامل نفوذی به داعش یکی از دلایل این شکست است.

خبرگزاری فارس: سرکرده گروه تکفیری داعش اذعان کرد که دستگاه اطلاعاتی عراق و سرویس مبازره با داعش با موفق عمل کردن در منطقه جرف الصخر و تکریت، خسارت زیادی به داعش وارد کردند.

به گزارش پایگاه «النشره»، ابوبکر البغدادی با اعتراف به شکست داعش در مناطق جرف النصر(جرف الصخر)، تکریت و زمار اعلام کرد که ورود عوامل نفوذی به داعش یکی از دلایل این شکست است.

وی در پیامی که «ابوحفصه المهاجری» آن را منتشر کرد، به سرکرده‌های داعش توصیه کرد که هیچ نیروی عراقی جدیدی که قصد پیوستن به داعش را دارند، به کار نگیرند.

البغدادی گفته است: جنگجویانی که خارج از دولت عراق به ما می پیوندند برای ما کافی خواهد بود.

به گزارش پایگاه عراقی «نون»، سرکرده تروریست‌های داعش فرمان کشتار نیروهای اقلیم کردستان و سوزاندن اجساد آنها و همچنین فرمان عقب‌نشینی عناصر این گروه از موصل و استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی را صادر کرده است.

استانداری بابل اخیرا به دلیل پیروزی‌های ارتش در جرف الصخر -حدفاصل بغداد و کربلاء-، نام این منطقه را به «جرف النصر» (النصر= پیروزی) تغییر داده است .


ویدیو مرتبط :
عملیات عاشورا در جرف الصخر کمر داعش را شکست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: شکست داعش در «جرف الصخر»


هفته گذشته و همزمان با فعال شدن طرح امنیتی ماه محرم از سوی وزارت کشور عراق، نیروهای عراقی طی عملیاتی گسترده توانستند عناصر داعش را از شهر استراتژیک "جرف الصخر" بیرون کنند.