اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراف های عجیب 4 زورگیر



اخبار ,اخبار حوادث ,زورگیران

 

اخبار حوادث - این دزدان می‌گویند هیچ سرقتی نداشته و تنها قصد ادب کردن مزاحم را داشته‌اند
اعتراف های عجیب 4 زورگیر

مأموران وقتی کمی جلوتر رفتند، دیدند آن‌ها گوشی موبایل مردی را گرفته و قصد دارند وی را کتک بزنند.مأموران که احتمال می‌دادند 4 جوان قصد زورگیری از مرد افغان را دارند برای دستگیری دست به کار شدند و دزدان با دیدن مأموران پا به فرار گذاشته و تعقیب و گریز کلید زده شد.

کارآگاهان در این مرحله توانستند «میلاد» 24 ساله که قصد داشت سوار بر موتورش پا به فرار بگذارد را دستگیر کنند.


«میلاد» در همان بازجویی‌های نخست به 12 زورگیری در مناطق مختلف ورامین اعتراف کرد و دیگر همدستش «میثم» را لو داد.


کارآگاهان در گام بعدی مخفیگاه «میثم» را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.


«میثم» 19 ساله وقتی دید همدستش وی را لو داده راهی جز اعتراف پیش روی خود ندید و با تأیید حرف‌های «میلاد»، دو همدست دیگرش «پوریا» و «رسول» را لو داد.
بدین ترتیب کارآگاهان در اقدامی دیگر دو عضو دیگر این باند را دستگیر کردند اما «پوریا» و «رسول» در بازجویی‌ها ادعای بی‌گناهی کردند.


 شناسایی طعمه‌ها
در حالی که این چهار زورگیر پس از دستگیری ادعای عجیبی داشتند بازپرس مسعودی از شعبه اول دادسرای ورامین دستور داد آنان در برابر طعمه‌هایشان به صف بایستند.
در این مرحله چند تن از طعمه‌های زورگیران ورامین، اعضای این باند را به عنوان دزدان گوشی و کیف‌های پولشان معرفی کردند اما این چهار جوان که در مرحله نخست بازجویی‌ها به سرقت‌هایشان اعتراف کرده بودند با نقش‌پردازی ادعای بی‌گناهی کردند.


 ادعای عجیب
«میثم» که از سوی دیگر همدستانش به عنوان رئیس باند معرفی و در حالی که از سوی طعمه‌هایشان شناسایی شده بود در ادعایی عجیب گفت: چندی پیش با در اختیار گرفتن گوشی موبایل خواهرم از مزاحمت‌های مرد افغان باخبر شدم و با دادن پیامک‌هایی وی را از تهران به ورامین کشاندم.


چون می‌خواستم درس عبرتی برای این مرد مزاحم شود از دوستانم خواستم برای ادب کردن وی در محل قرار که روی پل کارخانه قند بود، حاضر شوند.
وی افزود: مرد افغان روی پل منتظر خواهرم بود و زمانی که ما را روی پل دید و فهمید من، برادر دختر جوان هستم شوکه شده بود و در نخستین اقدام گوشی موبایلش را گرفتم تا از مزاحم بودن وی اطمینان پیدا کنم که در این لحظه وی از جیبش پول درآورد تا با دادن آن رهایش کنیم.


این پسر جوان ادامه داد: در همین حال که بحث می‌کردیم مأموران پلیس به سمت ما آمدند و چون ترسیدیم که دستگیر شویم پا به فرار گذاشتیم.
«میلاد» که در همان بازجویی‌های نخست به 12 سرقت اعتراف کرده بود نیز در ادعایی عجیب‌تر گفت: وقتی دستگیر شدم خیلی ترسیده بودم و چون می‌خواستم خیلی زود از دست پلیس رها شوم به دروغ به این سرقت‌ها اعتراف کردم.


جالب این‌که «میثم» نیز با تأیید این سرقت‌ها گفت: چون می‌خواستم خودم را بی‌گناه معرفی کنم دو همدست دیگرم را لو دادم، در حالی که به خاطر انتقامگیری از مرد مزاحم دورش جمع شده بودیم.


بنابر این گزارش، چهار جوان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس مسعودی در اختیار کارآگاهان قرار دارند و وی خواست کسانی که در دام این چهار زورگیر جوان قرار گرفته‌اند برای شناسایی به شعبه اول دادسرای ورامین یا اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شرق تهران مراجعه کنند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
اعتراف عجیب یک صهیونیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف عجیب کارگردان فیلم‌های ترسناک و ماورایی



فیلم‌های ترسناک و ماورایی ,  کارگردان

ام. نایت شیامالان که با فیلم‌های ترسناک و ماورایی مثل «حس ششم» شهرت دارد، در یک گفت و گو از فیلم‌های محبوبش سخن گفته است.
ام. نایت شیامالان یکی از کارگردان‌های نه‌چندان قدردیده سینماست؛ کسی دو فیلم اول او یعنی «کاملا بیدار» و «دعا با خشم» را اصلا به خاطر نمی‌آورد و شاید هم اصلا کسی آنها را ندیده باشد. همه او را با فیلم «حس ششم» به خاطر می‌آورند که سال 1999 ساخته شد و بسیاری او را آلفرد هیچکاک جدید یا استیون اسپیلبرگ جدید لقب دادند.

اما این توصیفات نتیجه نداد؛ او بعدا فیلم‌های ترسناک و ماورایی «نشانه‌ها»، «دهکده» و «بانو در آب» را ساخت که امیدها را ناامید کرد و هرچند گام بعدی‌اش با «رویداد» قابل‌تحمل و برای لحظاتی جذاب بود اما در یکی دو سال اخیر با «The Last Airbender» که تماشایش صبر بسیار می‌خواست دیگر همه را ناامید کرد. امسال او فیلم «پس از زمین» را آماده نمایش کرده و باید دید آیا این فیلم می‌تواند منتقدان و بینندگان را با او همراه کند یا خیر.

با توجه به کارنامه شیامالان باید حدس زد او علاقه بسیاری به فیلم علمی-خیالی، ترسناک و ماورایی دارد اما اینطور نیست. او در صحبت‌های اخیرش با فصلنامه «DGA» دست به اعتراف‌های جالبی درمورد فیلم‌های محبوبش زده است.

شیامالان 41 ساله شیفته فیلم مستقل «آخرین نمایش فیلم» ساخته پیتر باگدانویچ است و لحن معمایی آن را «جام مقدس گمشده» دنیای سینما توصیف می‌کند و بی‌صبرانه منتظر انتشار نسخه جدید و ترمیم‌شده آن است. او اعتراف می‌کند در یکی دو صحنه عاطفی «نشانه‌ها» از شیوه قاب‌بندی و استفاده از دوربین باگدانویچ استفاده کرده است.

این کارگردان درمورد سینمای مورد علاقه‌اش افزود: «بیشتر دوست دارم فیلم‌هایی بسازم که لحن در آنها مهم است و داستان واقعا نقشی ندارد. اما در واقعیت مشکل من این است که فیلم‌های من همیشه داستانی بوده‌اند و برای ساخت این فیلم‌ها تهیه کننده داشته‌ام. بیشتر مرا با ویژگی داستان‌محور بودن آثارم می‌شناسند در حالیکه خودم بیشتر فیلم‌های استنلی کوبریک یا میکل‌آنجلو آنتونیونی (به ویژه «آگراندیسمان») را دوست دارم.»

او درمورد نساختن فیلم‌هایی که دلش می‌خواهد گفت: «خب در دنیای امروز نمی‌شود با این فیلم‌های هستی‌گرایانه و غیرداستانی شکم خودتان و خانواده‌اتان را سیر کنید.»

«پس از زمین» با بازی ویل و جیدن اسمیت به زودی روی پرده می‌رود.
منبع:khabaronline.ir