اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعترافات یک خاخام یهودی درباره اسلام


اظهارات این خاخام یهودی فورا در سایت‌های مختلف اینترنتی و از جمله سایت یوتیوب منتشر شده و جنجال گسترده‌ای را به وجود آورده است.

اخبار رسیده از اسرائیل حاکی از آن است که یک خاخام یهودی در اقدامی بی سابقه و به دور از تعصب های سیاسی و دینی، طی اظهاراتی گفت كه به پیامبری [حضرت] محمد مصطفی اعتراف می کند و مطمئن است که آینده جهان از آن مسلمانان و دین اسلام است.

 این خاخام یهودی که اظهاراتش توسط شبکه تلویزیونی ـ رادیویی «التجدید الاسلامی» پخش می شد، در ادامه گفت: بنده همچنین اعتراف می کنم که دین اسلام دین حق است و قرآن کتابی آسمانی است که بر پیامبر اسلام نازل شده است.

گفتنی است، اظهارات این خاخام یهودی فورا در سایت‌های مختلف اینترنتی و از جمله سایت یوتیوب منتشر شده و جنجال گسترده‌ای را به وجود آورده است.

یهودیان و خاخام های رژیم صهیونیستی نسبت به این اظهارات اعتراض کرده و مسلمانان کشورهای عربی ابراز خرسندی و خوشحالی کرده اند. وی همچنین افزود: دین اسلام پرمحتواست. یکی از مسائلی که اثبات‌کننده این سخن است، نماز مسلمانان بوده زیرا آنان در روز پنج بار نماز می خوانند.

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
اعترافات تکان دهنده خاخام یهودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعرض جنسی خاخام برجسته یهودی به دخترانش



تعرض جنسی خاخام برجسته یهودی به دخترانش

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت، یک خاخام برجسته یهودی ده روز قبل به اتهام تعرض جنسی به سه تن از دختران خردسالش در اسرائیل دستگیر شد.

وی متهم به چند مورد تعرض جنسی و تجاوز به حریم خصوصی است و در انتظار محاکمه است.

این کیفر خواست تنظیم شده در دادگاه ناحیه ای قدس، فرد متهم بیش از ده سال قبل تعرض جنسی به سه دخترش در سنین دوازده تا چهارده ساله را شروع کرد و یکی از دخترانش بزرگترش را به مدت دو سال مورد سوء استفاده جنسی قرار داد.

قرار است دختران فرد متهم بر ضد وی در دادگاه شهادت دهند./باشگاه خبرنگاران