اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعترافات قاتل ریزاندام قوی‌ترین مرد ایران


جوانی كه روح‌الله داداشی را از پا درآورده است در اولین اعترافات خود مدعی شد نه خود او و نه همراهانش نمی‌دانستند فردی كه با وی درگیر شده‌اند قوی‌ترین مرد ایران است. جوانی كه روح‌الله داداشی را از پا درآورده است در اولین اعترافات خود مدعی شد نه خود او و نه همراهانش نمی‌دانستند فردی كه با وی درگیر شده‌اند قوی‌ترین مرد ایران است.

متهم در اعترافات اولیه خود اینطور گفت: شب حادثه به همراه دو نفر از دوستانم داخل یك پراید در حال حركت بودیم كه پشت چراغ قرمز آینه ماشینمان با آینه اتومبیل آزرا مرد تنومندی برخورد كرد.


وی افزود: بین‌مان درگیری لفظی پیش آمد. وقتی چراغ سبز شد شروع به حركت كرد ولی ما كه از برخورد وی ناراحت شده بودیم او را تعقیب كرده و در خیابان پونه كه مكانی نسبتا خلوت بود جلوی او پیچیدیم. وقتی وی پیاده شد و من جثه او را دیدم آنقدر ترسیدم كه بی‌اختیار دستم به چاقو رفت. آنقدر از هیكل وی ترسیده بودم كه بی‌اختیار چند ضربه چاقو به او زدم. وقتی روی زمین افتاد و دیدم خون زیادی از گلوی وی در حال ریختن است و مردم نیز با خبر شده‌اند بلافاصله آنجا را ترك كرد. بعد از این جنایت بود كه تازه فهمیدیم كسی كه او را با چاقو زده‌ام روح الله داداشی قوی‌ترین مرد ایران است.

منبع: جهان نیوز


ویدیو مرتبط :
قوی ترین مرد ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قوی ترین مرد سابق ایران متواری است/پرونده شکایت دولت از مداحان



  امیر قرائی,دادستان تهران ,شکایت دولت از مداحان ,انرژی درمانی ,اخبار

 

قوی ترین مرد سابق ایران متواری است

دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده امیر قرائی گفت: این شخص همچنان متواری است


هنوز نتوانسته ایم متهم اصلی را شناسایی کنیم و از قهرمانان انتظار نمی رفت که این اقدام را انجام دهند.

 

به گزارش مهر: دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده مداحان تهرانی، جوانفکر، انرژی درمانی، کرسنت، سعید مرتضوی، قویترین مرد ایران و روحانیون آمر به معروف توضیح داد.

دکتر عباس جعفری دولت آبادی روز شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرستان دادسرای رسیدگی به جرائم رایانه ای در جمع خبرنگاران به 6 پرسش خبرنگار مهر پاسخ داد.

آخرین وضعیت پرونده کرسنت

 

وی در مورد پرونده کرسنت گفت: دادستانی با صدور کیفرخواست پرونده کرسنت را به دادگاه کیفری استان ارسال کرد که تعدادی از متهمان این پرونده مهم اقتصادی محکومیت پیدا کردند که بخشی از این پرونده همچنان مفتوح است و بخش دیگر هم متهمان به دادگاه معرفی شده اند.

 

تحقیقات در پرونده شکایت دولت از مداحان تهرانی تمام شد

دادستان تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر آخرین وضعیت پرونده شکایت دولت از مداحان تهران به نام مداحان و حتی عنوان مداح بودن اشاره نکرد و در پاسخ گفت: اسامی را اعلام نکنید ولی در مورد این پرونده تحقیقات تمام شده و به زودی نتیجه نهایی به دادگاه اعلام می شود.

 

پرونده انرژی درمانی در مرحله اعتراض دادستانی

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری در مورد پرونده انرژی درمانی گفت: این پرونده در دادگاه تجدید نظر تبرئه شد و دادستانی به رای دادگاه اعتراض کرد و در مرحله اعتراض قرار دارد. در این پرونده دادگاه بدوی حکم حبس صادر کرده بود که دادگاه تجدید نظر آن را رد کرد.

 

آخرین وضعیت پرونده عقرب سیاه

جعفری دولت آبادی در مورد پرونده عقرب سیاه گفت: در این پرونده دیوانعالی در خصوص اعتراض دادستانی به رای دیوان در حال رسیدگی است و به محض صدور رای اطلاع رسانی خواهد شد.

 

پلیس هنوز نتیجه پرونده مجسمه های تهران را به دادستانی نداده است

دادستان تهران در پاسخ به سوالی در مورد پرونده ربودن مجسمه های تهران گفت: این پرونده همچنان مفتوح است هرچند پلیس اعلام تحقیقات انجام شده ولی برای دادستانی قانع کننده نیست ولی در مورد ربوده شدن مجسمه ای برنزی قبل از عید در منطقه شمیران (بز میدان تجریش) پس از تحقیقات مشخص شد که سرقت نبوده و جابجایی داخلی بوده است.

 

توضیح آقای جهرمی در مطبوعات قانونی بود

عباس جعفری دولت آبادی در پاسخ به این پرسش که آقای جهرمی در پاسخ به اظهارات نماینده دادستان در دادگاه فسادمالی مبنی بر دیدار وی با مه افرید خسروی طی مصاحبه ای با مهر اعلام کرد که من دیداری نداشته ام گفت: اولا مطبوعات حق ندارند اسامی را منتشر کنند ولی آقای جهرمی هم بر اساس قانون مطبوعات می توانند پاسخ خود را به نشریات اعلام کنند.

 

هر وقت حکم جوانفکر اجرا شد اطلاع رسانی می کنیم

دادستان تهران در پاسخ به اینکه بالاخره اجرای حکم علی اکبر جوانفکر کی انجام می شود گفت: در وقت مقرر اطلاع رسانی می کنیم.

 

دادگاه علی خلیلی اردیبهشت ماه برگزار می شود

جعفری دولت آبادی درباره  آخرین وضعیت پرونده روحانیون آمر به معروف گفت: پرونده حجت الاسلام مصطفوی چندین متهم شناسایی شدند ولی هیچ کدام ضارب اصلی نبوده و ضارب اصلی هنوز شناسایی نشده است. در مورد طلبه علی خلیلی دادگاه اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

سعید مرتضوی و 2 متهم دیگر پرونده بازپرسی می شوند

دادستان تهران در مورد پرونده سعید مرتضوی گفت: پرونده ایشان در سال گذشته با صدور قرار منع تعقیب به دادگاه رفت و دادگاه رای 60 صفحه ای استدلال کرد و قرار بازپرس را نپذیرفت و پرونده با قرار جلب دادرسی به دادسرا برگشته و از هر سه متهم پرونده به زودی تحقیق می شود. سرنوشت نهایی پرونده در دادسرای کیفری استان رقم خواهد خورد.

 

تحقیقات بر روی خودکشی بودن نخبه علمی

جعفری دولت آبادی در مورد پرونده ملک زاده توضیح نداد ولی در مورد پرونده نخبه علمی که قبل از سال خودکشی کرد گفت: بازپرس بلافاصله از صحنه بازدید کرد البته قبل از حضور بازپرس اورانس جنازه را پایین آورده بود. بازپرس تاکنون به خودکشی بیشتر اعتقاد دارد ولی به لحاظ تحقیقات بعدا اعلام می شود.

 

قوی ترین مرد ایران متواری است

دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده امیر قرائی گفت: این شخص همچنان متواری است و هنوز نتوانسته ایم متهم اصلی را شناسایی کنیم و از قهرمانان انتظار نمی رفت که این اقدام را انجام دهند.

 

جعفری دولت آبادی در مورد ششمین جلسه رسیدگی به متهمان فساد مالی که فردا برگزار می شود گفت: جلسه فردا برای رسیدگی به اتهام متهمان قبلی است که هنوز دفاعیاتی دارند که حدود 3 نفر هستند. و بعد از دفاعایت آنها متهمان جدید وارد دادگاه می شوند.

 

پرونده آتش سوزی در ساختمان تشخیص مصلحت هنوز سرنخی نداریم

دادستان تهران  در مورد پرونده آتش سوزی در ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در این پرونده هنوز به مظنونین نرسیدیم و پلیس اگاهی تحقیقات مفصلی انجام داده ولی سرنخهای بیرونی نداریم./تابناک