اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعترافات قاتل خواهر شهید لاجوردی


یك زن عامل قتل خواهر شهید لاجوردی بود. قاتل مدعی شده با انگیزه اختلافات خانوادگی دست به قتل زده است.خواهر شهید لاجوردی، دادستان اسبق تهران روز سه‌شنبه هفته گذشته ناپدید شد.

روزنامه قانون: یك زن عامل قتل خواهر شهید لاجوردی بود. قاتل مدعی شده با انگیزه اختلافات خانوادگی دست به قتل زده است.خواهر شهید لاجوردی، دادستان اسبق تهران روز سه‌شنبه هفته گذشته ناپدید شد.

خانواده زن سالخورده با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از ناپدید شدن مرموز او در شرق تهران خبر دادند.تحقیقات برای یافتن وی آغاز شده بود كه كارگری روز چهارشنبه هراسان خود را به ماموران رساند و از كشف جسدی خبر داد.

در ادامه تیمی از ماموران پلیس دماوند راهی محل كشف جسد شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد، جسد متعلق به زنی است كه پس از قتل در محل دیگری در میان پتو پیچیده شده و در حاشیه شهر دماوند رها شده بود.

در ادامه تحقیقات روشن شد جسد متعلق به خواهر شهید لاجوردی است كه با انگیزه ای نامشخص به قتل رسیده بود. در حالی كه شایعاتی در خصوص ترور خواهر شهید لاجوردی در رسانه‌ها منتشر شده بود، عصر پنج شنبه سردار احمدرضا رادان در مصاحبه ای اعلام كرد، پس از اطلاع قتل خواهر شهید لاجوردی به پلیس، تحقیقات همه جانبه ای در این زمینه آغاز شد و ماموران موفق شدند عامل این جنایت را دستگیر کنند.

وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد و گفت که انگیزه او از قتل غیر سیاسی بوده است. حسین لاجوردی، فرزند شهید لاجوردی نیز در مصاحبه ای اعلام كرد، خواهر شهید لاجوردی 70 سال سن داشت و دارای موقعیت اجتماعی مطلوب و استاد بود؛ همیشه در منزل وی باز بوده و کلاس‌های مختلف دینی و مذهبی در منزلشان برگزار می‌شد.

لاجوردی همچنین گفته بود که این اتفاق یکی دو ساعت بعد از اتمام کلاس‌شان که در منزل برگزار شده بود، رخ داده است.در حال حاضر رسیدگی به این پرونده در پلیس آگاهی دماوند ادامه دارد و ماموران در حال تحقیق از متهم به قتل هستند.

 عامل این جنایت كه یك زن است در بازجویی‌ها گفته، من با مقتول اختلاف شدیدی داشتم. او مخالف ازدواج من و همسرم بود. و در این مدت این موضوع آزارم می داد. روز حادثه با هم اختلاف پیدا كرده و من ضربه ای محكم به سر او وارد كردم كه باعث مرگش شد. وی ادامه داد: پس از قتل، جسد را به حاشیه شهر دماوند منتقل كرده و آنجا رها كردم.تحقیقات در خصوص ادعاهای متهم به قتل همچنان ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
اعترافات قاتل شهید علی محمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رادان: قاتل خواهر شهید لاجوردی بازداشت شد



اخبار حوادث - رادان: قاتل خواهر شهید لاجوردی بازداشت شد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از بازداشت قاتل خواهر شهید لاجوردی خبر داد.

سردار احمدرضا رادان در رابطه با انگیزه قاتل گفت: هیچ گونه انگیزه امنیتی در رابطه با قتل وجود ندارد. 

 

گفتنی است صبح امروز خبر رسید خواهر شهید اسدالله لاجوردی دادستان اسبق انقلاب به طرز مشکوکی به قتل رسید.

 

حسین لاجوردی فرزند شهید لاجوردی در این باره به فارس گفت: خواهر شهید لاجوردی مرگ مشکوکی داشته که مسئولان امنیتی و انتظامی در حال پیگیری آن هستند.  3 روز از حادثه می‌گذرد و 2 روز قبل، مسئولان جنازه وی را پیدا کردند و در حالی که ایشان در تهران ساکن بوده است، اما پیکر وی را به دماوند منتقل کرده بودند. 

اخبار حوادث - خبرآنلاین