اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض پرسپولیس به اتفاقات تبریز


معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در حال پیگیری مسائل پیش آمده در بازی با تراکتورسازی هستیم و نسبت به دفاع حقوقی از سرمربی و اعضای تیم، در نظر داریم پس از تکمیل گزارش‌های دریافتی و مسجل شدن موارد نسبت به طرح اعتراض در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اقدام کنیم.

ایسنا: معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در حال پیگیری مسائل پیش آمده در بازی با تراکتورسازی هستیم و نسبت به دفاع حقوقی از سرمربی و اعضای تیم، در نظر داریم پس از تکمیل گزارش‌های دریافتی و مسجل شدن موارد نسبت به طرح اعتراض در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اقدام کنیم.

محمود سالارکیا افزود: وظیفه ذاتی معاونت حقوقی باشگاه دفاع از حق و حقوق اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس است. مسائل پیش آمده در تبریز هم به دو بخش مربوط می‌شد. یکی بحث تماشاگران بود و دیگری مسائلی که در زمین مسابقه و حاشیه آن اتفاق افتاد.

وی در ادامه به سایت پرسپولیس گفت: در بخش اول باید بگویم شک نداریم بخش اعظم هواداران تراکتورسازی با رعایت اصول فرهنگی و اخلاقی رفتاری مناسب داشتند اما گروهی هم که نسبت به اعضای تیم، بویژه سرمربی ما توهین کردند کارشان در حدی بود که نمایان شد و نسبت به اعضای تیم و مجموعه پرسپولیس هتک حرمت صورت گرفت. بخش دیگر به مسائل داخل زمین مربوط می‌شد، چنانکه خبرگزاری‌ها از برخورد فیزیکی با کاپیتان تیم ما خبر دادند، به طور قطع ناچار از پیگیری این مسائل هستیم. در حال حاضر در حالت دریافت اطلاعات هستیم تا مشخص شود چه اتفاقاتی روی داده است. از آقای سعید شیرینی سرپرست تیم هم خواسته‌ایم با توجه به مشاهدات عینی، گزارش کاملی را در اختیار ما بگذارند که پس از کنار هم قرار دادن همه این موارد، با نظر مدیریت باشگاه، نسبت به پیگیری‌های حقوقی در مراجع انضباطی فوتبال اقدام می‌شود.


ویدیو مرتبط :
اعتراض مردم تبریز به برنامه فیتیله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض پرسپولیس به اتفاقات رخ داده در قم


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه هماهنگی پیش از بازی به مسائل پیش آمده برابر هتل محل اقامت سرخپوشان اعتراض کرد.

ایسنا: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه هماهنگی پیش از بازی به مسائل پیش آمده برابر هتل محل اقامت سرخپوشان اعتراض کرد.

در جلسه هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس - صبا که شب گذشته انجام شد، نماینده پرسپولیس اعتراض خود نسبت به مشکلات پیش آمده برابر هتل محل اقامت سرخپوشان، توهین‌های صورت گرفته نسبت به سرمربی تیم را اعلام کرد.

در این نشست سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه و سرپرست تیم و حمید عباسی مدیر رسانه‌ای سرخپوشان از طرف پرسپولیس در جلسه حاضر بودند.

سعید شیرینی ضمن اعتراض به اتفاقات روی داده، همچنین به شرایط زمین مسابقه و شیب بخشی از آن اشاره کرد که مسوولان حتی اعلام کردند این مشکل را در کنار سایر مسائل از جمله نور ورزشگاه برطرف کرده‌اند تا نظر ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای تائید آن جلب کنند.

سرپرست پرسپولیس همچنین از مساعدت و حضور به موقع نیروی انتظامی از زمان ورود کاروان پرسپولیس به شهر قم قدردانی کرد.