اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض نیروی مسلح به آرای هیات انضباطی



 

اعتراض نیروهای مسلح به آرای هیات‌های انضباطی

 

دیوان عدالت اداری بررسی می‌كند :

اعتراض نیروهای مسلح به آرای هیات‌های انضباطی


اعتراض کارکنان نیروهای مسلح نسبت به آرای صادره از سوی كمیته‌های تخلفات انضباطی در دیوان عدالت اداری قابل بررسی است.

اعتراض کارکنان نیروهای مسلح نسبت به آرای صادره از سوی كمیته‌های تخلفات انضباطی در دیوان عدالت اداری قابل بررسی است.
قانون چگونگی اعتراض کارکنان مشمول قوانین استخدامی نیروهای مسلح نسبت به آراء صادره از هیات‌های رسیدگی به تخلفات انضباطی که در جلسه مجلس شورای اسلامی تصویب و به تأیید شورای نگهبان رسیده بود، برای اجرا از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد.
دراین گزارش با اعلام اینكه، کارکنان نیروهای مسلح می‌توانند فقط تا یک ماه پس از ابلاغ رأی به شخص ذی‌نفع، به دیوان عدالت اداری شکایت کنند، آمده‌است: در صورت نقض آراء هر یک از هیات‌ها توسط دیوان عدالت اداری، هیات صادرکننده رأی مکلف است ظرف دو ماه از تاریخ ابلاغ نظر دیوان با رعایت تشریفات اداری مجدداً به موضوع رسیدگی و اتخاذ تصمیم کند.
این گزارش همچنین خاطر نشان كرده‌است: در مواردی که رأی اولیه هیات‌ها مبنی بر اخراج و یا معافیت بوده و رأی اخیر نیز همان وضعیت را تأیید کند، هیات‌های انضباطی مکلفند از دیوان عدالت اداری تقاضای تجدیدنظر کنند و دیوان عدالت اداری نیز موظف شده‌است حداکثر ظرف یک ماه رأی نهایی خود را صادر کند که این رأی برای نیروهای مسلح لازم‌الاجرا است.
در این گزارش برای رسیدگی به اعتراض آن تعداد از کارکنان نیروهای مسلح که قبل از تصویب این قانون ازطرف هیات‌های انضباطی به موجب قانون استخدامی ارتش از تاریخ7/7/1366 و قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران از تاریخ 1/1/1370 در مورد آنان تصمیم‌گیری شده آمده‌است بر اساس این قانون سه ماه مهلت دارند تا نسبت به آراء صادره به دیوان عدالت اداری شکایت کنند، در غیر این صورت اعتراض آنان در محکمه مذکورموردپذیرش نیست...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
اعتراض حبیب کاشانی به عملکرد کمیته انضباطی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض پرسپولیس به رای کمیته انضباطی



 

 

 

اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای کمیته انضباطی

 

محرومیت و جریمه‌ای که کمیته انضباطی برای باشگاه پرسپولیس درنظر گرفته است، اعتراض این باشگاه را به دنبال داشت.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس چهارشنبه شب اعلام کرد که این باشگاه نسبت به حکم صادره از سوی کمیته انضباطی در خصوص حوادث دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی اعتراض دارد و در خصوص اتفاقات بازی اول این تیم در لیگ دهم خود را در جایگاه شاکی می­داند.

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است: با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس در دیدار برابر تراکتورسازی به عنوان میزبان انتظار بهره‌برداری از مزایای میزبانی را داشت اما برخورد و حرکات تحریک‌آمیز هواداران منتسب به تراکتورسازی از همان ابتدا جو مسموم و غیرقابل انتظاری را در ورزشگاه به وجود آورد، تا حدی که در برخی صحنه‌ها به تحریک هواداران پرسپولیس انجامید و متأسفانه شاهد صحنه‌های تأسف‌باری از جمله هجوم بطری‌ها و دیگر اشیای هواداران منتسب به تراکتورسازی هنگام ورود تیم پرسپولیس به زمین بودیم. صحنه‌هایی که در ورزشگاه‌ها کمتر شاهد آن هستیم که تیم میزبان مورد تعدی واقع شود.

باشگاه پرسپولیس چهارشنبه شب به صورت مکتوب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد.