اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض شدید مهناز افشار به کودک آزاری


مهناز افشار به انتشار عکس خالکوبی روی دست کودکی خردسال به تندی اعتراض کرد.

خبرآنلاین: مهناز افشار به انتشار عکس خالکوبی روی دست کودکی خردسال به تندی اعتراض کرد.

شبکه‌های اجتماعی علیرغم تمام مزیت‌ها گاهی جولانگاه افرادی می‌شود که کارهای ناشایست و غیرقابل قبول خود را تبلیغ کنند.

در این میان یک صفحه که در آن کشتن سگ‌ها ترویج می‌شود، نظر بازیگر «نهنگ عنبر» را به خود جلب کرده است.

او با انتشار عکسی از این صفحه در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت : «فکر می‌کنم حداقل کاری که میشه کرد ریپورت چنین اکانت‌های مهوع و ضدانسانیه که تبلیغ حیوان آزاری و کودک آزاری می‌کنند.»

او در ادامه در یک توئیت دیگر نوشت : «هم تبلیغ سگ کشی و آزار حیوانات می‌کنه و هم افتخار به کودک آزاری؛ یک مهوع کامل.».

اعتراض شدید مهناز افشار به کودک آزاری


ویدیو مرتبط :
پیام مهناز افشار در اعتراض به استفاده ازپارافین روی سیب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مهناز افشار به اعتراض اهالی رسانه نسبت به «متروپل» کیمیایی



اخبار ,اخبار فرهنگی ,مهناز افشار

 

اخبار فرهنگی - واکنش مهناز افشار به اعتراض اهالی رسانه نسبت به «متروپل» کیمیایی

حضور دوستانی که در جشنواره هستند نمی تواند به طور قطعی نظر مخاطب عام را بدهد و من معمولا با احترام تمام فیلم ها را نگاه می کنم و چه این فیلم را دوست داشته باشم و یا آنرا دوست نداشته باشم چون فکر می کنم پشت هر فیلمی زحماتی که برای فیلم کشیده شده است .

صبح روز چهارم جشنواره سی و دوم با سرمای برف و اکران فیلم متروپل در کاخ جشنواره همراه بود.فیلمی که با واکنش های اعتراض آمیز حاضرین در سینمای برج میلاد مواجه شد و نشست مطبوعاتی فیلم  هم طبق پیش بینی ها برگزار نشد

فروتن در پاسخ به این سوال که فیلم متروپل را چگونه دیدید به «تسنیم »گفت: این ارزشی که یک کارگردان برای سینما و هنرش قائل می شود و اینکه یک تماشاگران را در موقعیتی قرار می دهد که احساساتشان بر انگیخته شود و همچنین این که چقدر سینما می تواند ارزشمند باشد در این فیلم به زیبایی نشان داده شده است.

فروتن در پاسخ به این سوال که آیا فیلم مترو پل مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد گفت: امیدوارم که این فیلم مورد استقبال واقع شود وفیلمی است که من آن را دوست دارم و از نقشهایی است که بسیار دوست داشتم و از کار کردن با اقای کیمیایی بسیار لذت بردم.


بازیگر فیلم متروپل همچنین در پاسخ به این سوال که نقش یا فیلم نامه کدام برای شما جذابیت داشت گفت: آقای کیمیایی صدا بزنند همه ما می دویم و لازم نیست فیلم نامه بخوانیم.


مهناز افشار دیگر بازیگر این فیلم هم در مورد نحوه حضورش در فیلم متروپل گفت: اگر کسی سینمایی آقای کیمیایی را بشناسد معرفت و انسانیتی که آقای کیمیایی در فیلم هایشان یاد کردند در این فیلم هم هست و خیلی خوشحالم که در این فیلم بازی کردم.


این بازیگر سینما در پاسخ به سوالی مبنی بر نوع بازخورد تماشاچیان کاخ جشنواره نسبت به فیلم متروپل چگونه دیدید گفت: حضور دوستانی که در جشنواره هستند نمی تواند به طور قطعی نظر مخاطب عام را بدهد و من معمولا با احترام تمام فیلم ها را نگاه می کنم و چه این فیلم را دوست داشته باشم و یا آنرا دوست نداشته باشم چون فکر می کنم پشت هر فیلمی زحماتی که برای فیلم کشیده شده است مشخص است و ممکن است عده ای فیلم را دوست نداشته باشند و عده ای هم دوست داشته باشند هیچ ایرادی ندارد و من به عنوان بازیگر فیلم متروپل خوشحالم که آقای کیمیایی هنوز هستند و هنوز کار می کنند.

اخبار فرهنگی - شبکه ایران