اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض زوج سینمایی به روند اکران یک فیلم


علی مصفا و لیلا حاتمی کارگردان و بازیگر «پله آخر» در یادداشتی نسبت به وضعیت پیش آمده برای اکران این فیلم اعتراض کردند.

خبرگزاری ایسنا: علی مصفا و لیلا حاتمی کارگردان و بازیگر «پله آخر» در یادداشتی نسبت به وضعیت پیش آمده برای اکران این فیلم اعتراض کردند.

در این یادداشت با عنوان « تاوان مستقل بودن»  آمده است: «فیلم «پله آخر» فیلمی است به معنای واقعی مستقل که در وانفسای تولید فیلم با وجود همه مشکلات و بی پناهی‌ها بدون حاشیه و مظلوم نمایی‌های مرسوم برای اکران آماده شده است و اکنون بیش از یک ماه از امکان اکران خود را در اختلاف میان نهادهای مختلف از دست داده است.



ریشه‌های اختلافات موجود را نمی‌دانیم، فقط این رامی‌دانیم که حق همه فیلمهای ایرانی است که از امکانی یکسان برای اکران در تمام سینماهای کشور برخوردار باشند. این را نمی‌فهمیم که چطور هزینه این اختلافات و گروکشی‌ها باید بر دوش این فیلم باز شود که نه مانند بسیاری از فیلم‌های موفق تجاری می‌تواند حسرتی بر دل جناح مقابل بنشاند و نه دلگرمی و وابستگی به هیچ نهادی در جناح دیگر جبران زیان و خسارتش را تضمین می‌کند. نمی‌دانیم به کدام یک از طرفین دعوا باید اعتراض کرد و می‌دانیم که صدای‌مان به جایی نمی‌رسد.این بی‌شک تاوان و تنبیهی است برای مستقل بودن فیلمی که قربانی زورآزمایی دوستان سابق شده است.»



 فیلم «پله آخر» به کارگردانی علی مصفا قرار بود با سرگروهی سینما «آزادی» اکران شود که به دلیل حواشی ندادن حواله‌ی اکران به این سینما از سوی شورای صنفی نمایش به تعویق افتاد.

علی مصفا این روزها مقابل دوربین جدیدترین ساخته‌ی اصغر فرهادی در پاریس است.


ویدیو مرتبط :
قمه زنی یک خانم در اعتراض به اکران فیلم رستاخیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور دو زوج سینمایی جنجالی در یک فیلم



 , آنجلینا جولی,پنه لوپه کروز ,عکس آنجلینا,اخبار سینما,اخبارهنرمندان

 

حضور دو زوج سینمایی جنجالی در یک فیلم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ریدلی اسکات فیلم‌ساز غیر متعارف انگلیسی برای فیلم جدید خود «وکیل مدافع» به دنبال آن است که دو زوج واقعی دنیای سینما را در کنار هم قرار دهد. این فیلم‌ ماه ژوئن جلوی دوربین می‌رود.

 

به گزارش فارس، این فیلم‌ساز برای نقش‌های مکمل کار جدید خود خاویر باردم و براد پیت را انتخاب کرده و قصد دارد نقش مقابل این دو را به همسران واقعی آن‌ها بدهد.

 

اگر همه چیز به خوبی پیش برود،‌ آنجلینا جولی و پنه لوپه کروز همسران بازیگر این دو هنرپیشه هم در این فیلم در کنار پیت و باردم بازی خواهند کرد.

 

اهل فن می‌گویند بعید می‌دانند این 4 بازیگر حاضر به ایفای نقش مکمل در یک فیلم سینمایی پرسر و صدا- که مورد توجه رسانه‌ها و منتقدین قرار گرفته - بشوند.

 

اما از آنجا که تمام بازیگران صنعت سینما دوست دارند با ریدلی اسکات تجربه همکاری مشترک داشته باشند، احتمال حضور این بازیگران در «وکیل مدافع» زیاد است.

 

این درام دلهره‌آور جنایتکارانه براساس قصه فیلم‌نامه کورماک مک‌کارتی ساخته می‌شود و نقش اصلی آن ‌را مایکل فاسبیندر بازی می‌کند.

قصه فیلم در مرز مکزیک اتفاق می‌افتد و فاسبیندر در آن در نقش یک وکیل ماهر ظاهر می‌شود که بر این باور است که می‌تواند وارد باندهای مواد مخدر رخنه کند، بدون آن که آسیبی ببیند و از بین برود.

 

او با یک آدم ثروتمند و با‌نفوذ (باردم) همراه می‌شود تا کسب و کار تازه‌ای به راه بیندازند که می‌تواند فعالیت‌های یک سوداگر دیگر مواد مخدر (پیت) را هم احیا کند.

 

هنوز مشخص نیست کروز و جولی در قصه فیلم قرار است در چه نقش‌هایی ظاهر شوند. گفته می شود نقش جولی بسیار کوتاه‌تر از نقش کروز خواهد بود.

 

از قرار معلوم،‌هم زمانی تولید فیلم جدید او «مالفیسنت» با «وکیل مدافع» در ماه ژوئن، باعث شد تا وی از اسکات بخواهد نقش او را کوتاه کند تا بتواند در هر دو فیلم بازی کند.

در این فیلم که دنباله‌ای بر انیمیشن «زیبای خفته» است، جولی در نقش کاراکتر منفی ماجرا یعنی ملکه بدجنس بازی خواهد کرد.

ریدلی اسکات هم اکنون درام تاریخی و اساطیری «پرومته» را آماده نمایش می‌کند، که هنوز زمانی برای اکران عمومی آن نشده است./انتخاب