اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض در کنسرت «مجید خراطها»


کنسرت مجید خراطها در حالی به مدت سه روز در شش سانس و در سالن 22 بهمن تبریز برگزار شد که میزان رضایتمندی از این کنسرت به دلیل زمان کم اجرای خراطها پایین بود.

خبرگزاری ایسنا: کنسرت مجید خراطها در حالی به مدت سه روز در شش سانس و در سالن 22 بهمن تبریز برگزار شد که میزان رضایتمندی از این کنسرت به دلیل زمان کم اجرای خراطها پایین بود.

در حالی که از چند روز گذشته، تبلیغاتی در سطح شهر با نام کنسرت بزرگ مجید خراطها دیده می‌شد و در تبلیغات گسترده، اشاره‌ای به اجرای نمایش نشده بود و تنها از نام استاد جمشید نجفی در کنار نام مجید خراطها استفاده شده بود، اما زمان دو ساعته کنسرت، به سه بخش تقسیم شد که بخش اول آن به اجرای جمشید نجفی اختصاص داده شده بود؛ بخش دوم این زمان به اجرای نمایش طنز اختصاص داده شد و بخش پایانی این زمان، به اجرای چند قطعه توسط مجید خراطها ختم شد که زمان کم اجرای این خواننده، موجب اعتراض و نارضایتی حاضرین در سالن شده بود.

موضوع قابل تأمل این است که بهتر بود بر روی بنرهای تبلیغاتی موجود در سطح شهر، از وجود سه بخش مختلف در این کنسرت اطلاع رسانی می‌شد تا خریداران بلیت، از قبل با نوع برگزاری این کنسرت آشنا می‌شدند و با آگاهی بیشتری اقدام به خرید بلیت می‌کردند که این موضوع باعث کاهش میزان انتقادات مخاطبین در هنگام ترک سالن می‌شد.

همچنین مسئله جالب توجه دیگر در این کنسرت، عدم حضور نوازنده‌ها بر روی صحنه بود که باعث کم روح شدن اجرای مجید خراطها شد.

از سوی دیگر، ممانعت از حضور خبرنگاران و عکاسان در سالن اجرا، باعث ناراحتی خبرنگاران و پوشش کم اخبار و تصاویر این کنسرت شد که امید است با بیشتر شدن تعداد اینگونه کنسرت‌ها در سطح استان آذربایجان، این کمبودها و نقص‌ها برطرف شود تا میزان رضایتمندی مردم از برگزاری این نوع همایش‌ها بالا رود.


ویدیو مرتبط :
وحید خراطها در کنسرت مجید خراطها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از کنسرت «مجید خراطها»


خواننده آلبوم «دیگه میرم» در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت که در این اجرا چند قطعه از آثار آلبوم جدیدش را هم اجرا کرد.