اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض خانم بازیگر به انتشار مصاحبه جعلی


بازیگر زن کشومان به انتشار مصاحبه جعلی از او در یک هفته نامه به شدت واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: بازیگر زن کشومان به انتشار مصاحبه جعلی از او در یک هفته نامه به شدت واکنش نشان داد.

فقیهه سلطانی بازیگر کشومان به انتشار مصاحبه جعلی از او در یک هفته نامه به شدت واکنش نشان داد.

سلطانی با انتشار تصویر این مصاحبه جعلی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: این مطالب زشت با این عناوین زشت‌تر، مصاحبه ای جعلی است و من هرگز با خبرنگار این رسانه بعد از هزار بار تماس، مصاحبه نکردم !

اعتراض خانم بازیگر به انتشار مصاحبه جعلی

اینم مطلب جوابیه از طرف من که قرار است در این رسانه چاپ شود ...

بنام نامی حق

بسیار از مدیران تحریریه ی هفته نامه تماشاگران امروز در شگفت و دلگیریم !

دلگیر از چاپ و انتشار مصاحبه ای که من "فقیهه سلطانی" هرگز با این رسانه انجام ندادم و شگفت زده از تیتر بسیار نازیبای این مصاحبه بی اساس !

علی رغم تمام توضیحات ما در مورد مطالب نامه و شفاف سازی در مورد درخواستهای منطقی خود از مدیریت سازمان ، در خصوص تشکیل "خانه بازیگر" و در نتیجه سامان یافتن امور بازیگران اعم از مرد و زن ،باز هم شاهد چاپ و انتشار مطالبی از این دست با عناوین نا زیبا و برداشتهای سهل انگارانه و مغرضانه در مورد محتوی نامه اخیر هستیم ، که تماما و تنها تخریب شخصیت امضا کننده گان نامه را در پی دارد !

متاسفانه برخی از رسانه ها و خبرنگاران با دگرگونی مطالب و منظور ما سعی در ایجاد اختلاف بین ما و همکارانمان و ماهی گرفتن از این آب گل آلود در جهت ایجاد جنجال خبری در رسانه خویشند و خواسته و یا ناخواسته باعث تغذیه خبری شبکه های غیر و ضد نظام میگردند !

عزیزان ! بزرگواران ! برخی از اصحاب رسانه که منصف نیستید ..به خدا که فردایی هست...قیامتی هست و روز حسابی ...دنیا و اعتبار آن ارزش ریختن آبروی دیگران را ندارد ...! و من الله هدایه

فقیهه سلطانی


ویدیو مرتبط :
‫اعتراض تینا آخوندتبار به داور روی رینگ خونین بوکس/ شکست خانم بازیگر در اولین قدم‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض‌ خانم بازیگر به سیمرغ پگاه آهنگرانی



اخبار,اخبار فرهنگی ,سحر قریشی

 

اخبار فرهنگی - اعتراض‌ خانم بازیگر به سیمرغ پگاه آهنگرانی

سحر قریشی این روزها نازنین را روی اکران دارد. او در گفتگویی درباره فیلم دربند، حرف‌های جالبی درباره پیش تولید، «مهندسی نقش» و جایزه پگاه آهنگرانی برای دربند زده است.

بخش‌هایی از این گفتگو با سحر قریشی را در ادامه می خوانید:

«من می گویم مهندسی من برای یک نقش مهم است... خوشبختانه در "نازنین" در بازنویسی و دورخوانی که داشتیم این نوع مشکلات احتمالی، بین کارگردان و بازیگرها حل شده بود.

 اما گاها اتفاق خوبی هم در این چهارچوب رخ می‌دهد. مثلا فیلم "دربند" پرویز شهبازی. خود شهبازی اعلام کرده بود که بازیگران این فیلم هم نمی‌دانستند که فیلمنامه قرار است چه باشد. دورخوانی را قبول نداشت. به قول خودش قرار نیست بازیگر از داستان خبر داشته باشد.
قریشی: الان این چیزی که می‌گویم نظر شخصی من است. "دربند" فیلم بدی نیست ولی فیلمی هم نبود که به خاطر آن و نقش مکمل آن پگاه آهنگرانی بخواهد جایزه بگیرد.

 

چطور خانم آهنگرانی خبر نداشتند که چه چیزی دارند بازی می‌کنند. ولی نازنین بیاتی بعنوان یک بازیگر تازه وارد می‌دانست که چه می خواست بازی کند. به نظر من سحر قریشی؛ بازی نازنین بیاتی همه رو تحت الشعاع خود قرار داده بود.

 نه به خاطر اینکه نقش یک بود بلکه به این علت که داشت درست بازی می کرد. از طرف دیگر بعلت اینکه خانم آهنگرانی را خیلی دوست دارم و به او علاقمند هستم؛ توقع من نه بعنوان یک بازیگر بلکه بعنوان یک مخاطب -چون بازیگر مورد علاقه‌مند بود- می دیدم در این فیلم که اصلا نمی داند چه می خواهد بکند.

من بازیگر وقتی ندانم چه کار می‌خواهم بکنم وقتی بیام سر صحنه ببینم بقیه دیالوگ‌های خود را می‌دانند و حفظ هستند و جای خود را می دانند و تمرین کرده باشند؛ شوکه می شوم و بازی نمی کنم. به نظرم اگر چنین چیزی در "دربند" برای او اتفاق افتاده باشد؛ خانم آهنگرانی اشتباه کرده است.

 اما بالاخره جایزه هم گرفت!
قریشی: حالا اگر جایزه گرفتند، شما باید این موضوع را کنار بگذارید. در حقیقت اینگونه است که جایزه گرفتن و کاندید شدن نوبتی شده است.

جایزه گرفتن پارسال اشتباه بود. اگر من بودم که جایزه می‌گرفتم ولی فردی در کنارم بود و واقعا خوب بازی کرده بود من جایزه خود را پس می‌دادم. در اصل شعور مخاطب را نباید زیر سوال برد.
اخبار فرهنگی - نسیم آنلاین