اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض تراکتور به بخشش محرومیت استقلال


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با وجود این که می‌گوید خود از مخالفان محرومیت تماشاگران است اما اعتقاد دارد که بخشیدن محرومیت تماشاگران استقلال بدعتی ناشایست در فوتبال ایران است

ایسنا: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با وجود این که می‌گوید خود از مخالفان محرومیت تماشاگران است اما اعتقاد دارد که بخشیدن محرومیت تماشاگران استقلال بدعتی ناشایست در فوتبال ایران است.

محمد حسین جعفری درباره پیشنهاد محمد مایلی کهن مبنی بر بخشش محرومیت تماشاگران استقلال و حضور آنها در بازی با گهر به منظور تخصیص عواید بلیت‌فروشی این بازی به ورزشگاه گهر، اظهار کرد: اگر این بدعت شکل بگیرد در آینده دیگر هیچ کدام از مفاد آیین‌نامه انضباطی لیگ اعمال نمی‌شود و معنای خود را از دست می‌دهد. این گونه ممکن است راه فراری برای عبور از محرومیت‌ها به وجود بیاید.

وی ادامه داد: من کاملا با محروم شدن تماشاگران از دیدن بازی‌ها مخالف هستم، مگر این که شرایط به شدت بحرانی باشد. به نظرم باید کسانی که تماشاگران را برای توهین کردن مجهز کردند، تنبیه کنند نه تماشاگران را. کمیته‌ انضباطی اصلا نباید تماشاگران را محروم می‌کرد، ولی حالا که تصمیم گرفته شده باید اجرا شود.

جعفری در توضیح حرفش، گفت: در بازی ما با استقلال، چه کسی بلندگو را به دست افرادی داده بود که علیه ما شعار می‌دادند و صدها نفر هم به آنها پاسخ می‌دادند؟ چه کسی آن افراد را مجهز کرده بود که به بازیکنان، کادر فنی و آذری‌ها توهین کنند؟ آنها باید محروم شوند نه تماشاگران.

مدیرعامل تراکتورسازی همچنین گفت: مسئولان باید صحنه را مدیریت کنند تا در فوتبال کینه و کدورت پیش نیاید. نباید اجازه دهیم به کسی توهین شود. همه ما ایرانی هستیم و این رفتارها خوب نیست.

وی درباره دیدار فردا شب (چهارشنبه) تیمش برابر الشباب عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: بازیکنان تمرین‌های خوبی داشته‌اند. وحدت نظر بین بازیکنان برای کسب سه امتیاز بازی شکل گرفته است. در بازی برگشت برنامه‌هایی داریم که با حضور تماشاگران نتیجه‌ خوبی بگیریم هر چند در بازی رفت هم شرایط برای کسب حداقل یک امتیاز فراهم بود.

جعفری درباره نحوه استقبال از کاروان تیم عربستانی، گفت: انصافا عربستانی‌ها در بازی رفت بسیار خوب و در شأن تیم ما رفتار کردند و ما هیچ مشکلی نداشتیم. ما هم زمینه‌های لازم را برای استقبال خوب از آنها فراهم ‌کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه با تاکید بر حضور تماشاگران تبریزی در بازی با الشباب گفت: مردم ما کاملا توجیه هستند که تنها فاکتور بزرگ تراکتورسازی که آن را در حد آسیا بالا می‌برد، هواداران هستند. همه‌ی تیم‌ها فوتبال بازی می‌کنند، اما ویژگی خاص ما هواداران‌مان است. در تبریز این شرایط کاملا مهیا است که با تشویق‌های مبتکرانه تماشاگران پیروز شویم.

وی ادامه داد: هنوز جا دارد که تماشاگران ما با تشویق‌های خاص و پرشور خود در سطح قاره آسیا زبان زد خاص و عام شوند و نام و یادشان در آسیا پرآوازه شود.

جعفری در پایان درباره سرنوشت چند تن از بازیکنان تیمش از جمله محمد ابراهیمی که به دلیل انجام مصاحبه علیه باشگاه به کمیته‌ انضباطی باشگاه معرفی شده بودند، گفت: در فوتبال ما بازیکن حاشیه‌ساز زیاد وجود دارد! ما هم با آنها طبق مقررات باشگاه رفتار می‌کنیم و با کسی تعارف نداریم.


ویدیو مرتبط :
محرومیت و بخشش تماشاگران پرسپولیس (نود ۱۷ آذر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موافقت سازمان لیگ با بخشش محرومیت استقلال



موافقت سازمان لیگ با بخشش محرومیت استقلال,اخبار استقلال

موافقت سازمان لیگ با بخشش محرومیت استقلال

سرپرست سازمان لیگ می‌گوید مشکلی برای برگزاری بازی استقلال و گهر با حضور تماشاگران و همچنین اختصاص درآمد حاصله از بلیت‌فروشی این بازی به ورزشگاه دورود وجود ندارد.

پس از پیشنهاد محمد مایلی کهن برای برگزاری بازی استقلال و گهر با حضور تماشاگران و لغو محرومیت آبی‌ها و همچنین اختصاص درآمد حاصله از بلیت فروشی مسابقه به ورزشگاه دورود، مهدی تاج هم گفت: روز گذشته نامه‌ای از سوی محمد مایلی کهن دریافت کردم که این پیشنهاد در آن مطرح شده بود و من هم این نامه را با نظر مساعد به حسن‌زاده، رییس کمیته‌ انضباطی ارسال کردم و قرار است امروز در جلسه‌ای درباره این موضوع صحبت کنیم.

البته مشکلی برای برگزاری این بازی با حضور تماشاگران وجود ندارد و تنها باید باشگاه استقلال برای قطعی شدن موافقتش برای اختصاص درآمد حاصله از بلیت فروشی از این بازی به ورزشگاه دورود نامه رسمی به ما ارسال کند.

تاج در ادامه با تمجید فراوان از امیر قلعه‌نویی که همزمان با او بر روی خط یکی از برنامه‌های ورزشی بود، گفت: استقلال بدون شک بیشترین فشار را این فصل متحمل شد و هیچ باشگاهی در لیگ امسال از نظر تحمل فشار با استقلال قابل مقایسه نیست اما استقلال با مدیریت بسیار خوب قلعه‌نویی توانست آبروی فوتبال ایران را در آسیا حفظ کند و الهلال را که سه بازیکنش به اندازه کل استقلال می‌ارزند را شکست دهند.

در پایان امیر قلعه‌نویی ، مهدی تاج را مدیری خبره معرفی کرد. اما از او خواست با بهره گیری از جوانانی که به کامپیوتر اشراف دارند، برنامه فصل آینده لیگ را از همین حالا آماده کنند./ایسنا

 

 

 

سازمان لیگ