اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض به هزینه‌های جام جهانی +عکس


مردم برزیل در اعتراض به هزینه‌های هنگفتی که دولت این کشور برای بازی‌های جام جهانی و المپیک کرده است، تظاهرات کردند.

فارس: برای بازی های جام جهانی 2014 برزیل میزبان حدود 3.6  میلیون بازدید کننده که نیم میلیون نفر از خارجی هستند است.

برزیل برای بازی های جام جهانی در 12 شهر خود میزبان بازیکنان است. دولت برزیل حدود 15 میلیارد دلار معادل کمی بیش از 11.2 میلیارد یورو برای ساخت و بازسازی استادیوم های جام جهانی  سرمایه گذاری کرده است.



مردم در رابطه با این موضوع به خیابان آمده و تظاهراتی به راه انداخته اند. دلیل تظاهرات مخارج هنگفتی است که دولت برای بازی ها متحمل شده است. اعتراض مردم به هزینه های جام جهانی و بازی های المپیک بود.

با نزدیک شدن جام جهانی فوتبال 2014 صدای بسیاری از مردم در برزیل درآمد. در اعتراض به این که، در شرایطی که کشور نیاز به انجام پروژه های بزرگتری دارد اما برای جام جهانی و المپیک این هزینه هنگفت را کرده است. آن ها می گویند کشور ما نیز مانند کشورهای دیگر نیز مشکلاتی دارد که باید به آن ها رسیدگی کرد.









ویدیو مرتبط :
چن تا عکس و توضیحات عجیب ترین عکس جام جهانی(پارت2)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: پایکوبی با طعم جام جهانی در شهر (1)


جشن و شادی مردم پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی.