اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتبار وام خودرو تا چه زمانی است؟


بهره وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو 16 درصد بوده و بازپرداخت آن بسته به انتخاب خریداران، حداکثر تا هفت سال خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: بهره وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو 16 درصد بوده و بازپرداخت آن بسته به انتخاب خریداران، حداکثر تا هفت سال خواهد بود.

پرداخت وام 25 میلیون تومانی خرید خودروهای داخلی تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد یافت.

طبق تفاهمنامه منعقد شده بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی، پرداخت وام خرید خودرو از هجدهم ماه جاری (آبان) آغاز خواهد شد.

در این زمینه در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو عنوان شده که براساس تفاهم صورت گرفته بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی، پرداخت وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو تا پایان اردیبهشت ماه 1395 ادامه خواهد یافت.

بهره وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو 16 درصد بوده و بازپرداخت آن بسته به انتخاب خریداران، حداکثر تا هفت سال خواهد بود.

طبق آنچه که اعلام شده، خریداران برای دریافت این وام نیازی به مراجعه به بانک نداشته و از طریق نمایندگی‌های فروش خودروسازان اعتبار وام خرید به آنها تعلق خواهد گرفت.


ویدیو مرتبط :
اعتبار وام 25 میلیونی خودرو تامین شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد افزایش وام خرید خودرو به 14میلیون/ بررسی در شورای پول و اعتبار



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

پیشنهاد افزایش وام خرید خودرو به 14میلیون/ بررسی در شورای پول و اعتبار

عضو شورای پول و اعتبار از احتمال افزایش تسهیلات خرید خودرو از 7 به 14 میلیون تومان با 100 درصد افزایش به دلیل رشد یکباره قیمت انواع خودرو در بازار خبر داد.

داریوش پاک بین در گفتگو با مهر در ارتباط با طرح افزایش وام خرید خودرو به 14 میلیون تومان در شورای پول و اعتبار پس از افزایش یکباره قیمت انواع خودرو در بازار و از بین رفتن قدرت خرید تسهیلات 7 میلیون تومانی بانکها، گفت: با توجه به تورمی که در کشور داریم و افزایش قیمت‌هایی که در تمامی حوزه ها از جمله خودرو و مسکن به وجود آمده است، ایجاد اینگونه تغییرات منطقی است.

عضو شورای پول و اعتبار اظهار داشت: در هر حال باید این اتفاق بیافتد چرا که دیگر با 20 میلیون تومان وامی که برای خرید مسکن در حال حاضر پرداخت می شود، امکان خرید مسکن وجود ندارد و اینگونه وام ها باید به 40 تا 50 میلیون تومان افزایش یابند.

پاک بین ادامه داد: وقتی خودروی پراید در کشور به 17 میلیون تومان می رسد در حالی که قرار بود خودروی ارزان قیمتی باشد که بتواند در اختیار مردم و اقشار ضعیف قرار بگیرد باید میزان تسهیلات نیز افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه قبلا با وام‌های 5 تا 7 میلیون تومانی بانکها خودروهای ارزان قیمت قابل خرید بود، خاطر نشان کرد: من فکر می کنم با وضعیت فعلی قیمتها به ویژه در بخش خودور، باید این اتفاق بیافتد.

عضو شورای پول و اعتبار ادامه داد: اگر هم در شورای پول و اعتبار به صورت رسمی مطرح نشده باشد، ما تلاش  و پیشنهاد می کنیم که این اتفاق بیافتد. این اقدام در جهت کمک به مردم و تقویت قدرت خرید آنها خواهد بود./مهر