اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهار نگرانی پزشک استقلال برای فابیو


ماجدی سرپرست استقلال می گوید جان واریو از لیست خارج نمی شود: «فابیو تحت درمان قرار گرفته است و طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه، باید تا 4 هفته فیزیوتراپی کند.





تماشا:  ماجدی سرپرست استقلال می گوید جان واریو از لیست خارج نمی شود: «فابیو تحت درمان قرار گرفته است و طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه، باید تا 4 هفته فیزیوتراپی کند. او به طور حتم با تمام توان تلاش می کند که زودتر به میدان برگردد و کادر فنی هم اعتقاد ویژه ای به توانمندی های جان واریو دارد. خارج کردن نام او هم از فهرست استقلال صحت ندارد. با نوروزی که صحبت می کردم گفت بدون جراحی مشکل جان واریو حل می شود. ما هم آرزو می کنیمکه اینگونه باشد. او می گوید با فیزیوتراپی جان واریو را می رسانم. اگر این اتفاق بیفتد که مشکلی نیست. ما نباید قصاص قبل از جنایت کنیم. باید ببینیم چه پیش می آید.»



دکتر نوروزی هم درباره شرایط جان واریو می گوید: «وقتی به ایران رسیدم، صحبت های همکارانم را درباره فابیو شنیدم. من به این نتیجه رسیده ام که او 4 تا 6 هفته باید فیزیوتراپی کند. رباط این بازیکن صدمه دیده است اما اگر پارگی کامل نباشد در چنین مواقعی بازیکن می تواند با فیزیوتراپی به بازی ها برگردد. البته رباط او صدمه زیادی دیده است. شدت آسیب دیدگی من را نگران کرده اما باید صبر کرد و دید در نهایت چه می شود.»

معادلات جدید استقلال

معاینات اولیه نشان می دهد رباط صلیبی پای جان واریو مشکوک به پارگی است ولی این تشخیص فعلا مخفی نگه داشته شده. قرار است جان واریو 4 هفته فیزیوتراپی کند و بعد از این مدت، نوروزی نظر نهایی اش را درباره این بازیکن بدهد و این یعنی بعد از گذشت این زمان احتمال دارد جان واریو نیاز به جراحی داشته باشد. اگر جان واریو رباط پایش را به تیغ جراحان بسپارد، فصل فوتبالی اش را باید تمام شده دانست. اگر جان واریو نیاز به جراحی داشته باشد، نام او از فهرست استقلال حذف می شود. با خروج او از لیست استقلال، آنها می توانند یک بازیکن خارجی جذب کنند، بازیکنی که شنیده می شود نامش ایگور کاسترو خواهد بود. با حضور این مهاجم برزیلی که سابقه بازی در ذوب آهن را دارد یک اتفاق دیگر هم می افتد. کاسترو یک مهاجم است که می تواند در جناحین هم بازی کند. به جز او، استقلال به دنبال عماد رضا هم هست و با حضور این دو نفر، رضا عنایتی از لیست خریدهای استقلال در نیم فصل حذف خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
گل زیبای فابیو جانواریو هفته اول لیگ استقلال-آلومینیوم هرمزگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر بازیکنان استقلال پس از غلبه بر الاتفاق؛ پروین ما را شرمنده کرد



تیم استقلال , مجتبی جباری , پرسپولیس

 

بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی مقابل تیم عربستانی از هوادران تیمشان و علی پروین تشکر ویژه کردند.

* جباری: از پروین تشکر می‌کنم ؛ شاید پایم را جراحی کنم

مجتبی جباری گفت: «آسیب‌دیدگی من به گونه‌ای است که احتمال دارد پایم را جراحی کنم.»

هافبک استقلال گفت: «خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با یک پیروزی شیرین به مرحله گروهی صعود کنیم. جای تشکر از تماشاگران دارد که حضورشان برای ما دلگرمی بود و باعث شد شکل بازی تغییر کند.»

وی افزود: «اگر تیموریان به ما اضافه شود مطمئناً هجومی‌تر خواهیم شد و انشاءالله در تعطیلات از فرصت استفاده می‌کنیم تا روندمان را تغییر دهیم.»

جباری در خصوص مصدومیت خود گفت: «از دکتر رضایی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی کشید اما آسیب‌دیدگی من به گونه‌ای است که احتمال می‌رود پایم را جراحی کنم ولی در این یکی دو روز آینده تکلیف روشن می‌شود. باید نزد جراح بروم تا در این مورد از ایشان سؤال کنم.»

جباری ضمن تشکر از علی پروین گفت:‌ «حضور او از لحاظ روحی به ما خیلی کمک کرد و نقش مهمی داشت.»

* رحمتی: به ایرانی بودنم افتخار کردم ؛ امروز رنگ‌ها مهم نبود

سید مهدی رحمتی تاکید کرد که پس از برتری برابر الاتفاق عربستان به ایرانی بودنش افتخار کرده است.

دروازه‌بان استقلال گفت: «واقعا حضور تماشاگران در ورزشگاه باعث افتخار ما شد و افتخارم بیشتر به خاطر این بود که حس ایرانی بودن داشتم و خدا را شکر می‌کنم که شرمنده آنها نشدیم.»

وی افزود: «این برد را به تمام ایرانی‌ها تبریک می‌گویم چون نام ایران در میان بود. متاسفانه ما به خاطر سهل‌انگاری برخی‌ها 2 بازی انجام دادیم و عده‌ای کوتاهی کردند و ما مجبور شدیم جور آنها را بکشیم. متاسفانه ما و ذوب‌آهن تاوان اشتباه دیگران را دادیم اما خوشبختانه توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.»

رحمتی گفت: «مردم ایران نشان دادند همیشه وقتی کاری در میان است با تمام وجود جان می‌دهند و امروز نشان دادند رنگ‌ها و منافع شخصی مهم نیست.»

وی خاطرنشان کرد: «به عنوان یک بازیکن از علی پروین تشکر می‌کنم که منافع ملی را مثل همیشه در نظر گرفت. امیدوارم همه تیم‌ها بتوانند از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند.»

دروازه‌بان استقلال گفت: «عزیز محمدی خیلی لطف کرد که بازی ماقبل ما را لغو کرد و یک هفته توانستیم استراحت کنیم و همانطور که در بازی قبل گفتم استراحت 8 روزه به ما کمک کرد. عزیز محمدی وقتی دید که نام ایران وسط است بازی ما را به عقب انداخت. همین مسئله باعث شد ریکاوری خوبی انجام دهیم و در جریان بازی الاتفاق بجز یکی دو مورد موقعیت آنچنانی نداشت و توپ در اختیار ما بود.»

رحمتی در خصوص حضورش در تیم ملی گفت: «صبح فردا به اردوی تیم ملی می‌رویم و هرکاری که از دستمان بر بیاید برای فوتبال ایران انجام می‌دهیم.»

* حیدری: حضور پروین به ما دلگرمی داد

خسرو حیدری با تشکر از اتحاد تماشاگران پرسپولیس و استقلال گفت: «هواداران برابر الاتفاق سنگ تمام گذاشتند.»

هافبک استقلال عنوان کرد: «بازی بسیار خوبی انجام دادیم و هواداران ما سنگ تمام گذاشتند ضمن آنکه جا دارد از اتحاد طرفداران سرخابی تشکر کنم.»

وی افزود: «در آسیا فرقی نمی‌کند کدام تیم بازی دارد چون ما نماینده ایران هستیم و من از هواداران استقلال می‌خواهم در بازی‌های پرسپولیس به آنها کمک کنند.»

حیدری در خصوص گلزنی‌اش تاکید کرد: «در بازی قبل هم موفق شدم گل بزنم و با وجود آنکه امروز مسئولیت داشتم به خط دفاع کمک کنم اما خوشبختانه روی یک حرکت جلو دروازه حریف را باز کردم.»

وی ضمن تشکر از علی پروین و حضورش در ورزشگاه گفت: «حضور او مایه دلگرمی بود و روحیه‌ای مضاعف به ما داد که باعث خوشحالی بسیار زیاد است.»

هافبک استقلال گفت: «خوشبختانه با صعود به مرحله گروهی راحت شدیم و حالا می‌توانیم با فراغ بال به بازی‌های دیگر فکر کنیم.»

با این تماشاگران به فینال می‌رسیم.»

* یرکوویچ: گل من حاصل تلاش تمام بازیکنان استقلال بود

گوران یرکوویچ گفت: «چیزی که امروز خیلی به چشم آمد حضور پرشور تماشاگران بود که در روحیه بازیکنان تاثیر زیادی داشت.»

مهاجم تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: «خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و این پیروزی برایمان یک اتفاق خوب بود.»

وی ادامه داد: «در طول بازی سرتر از حریف بودیم و چیزی که خیلی به چشم آمد این بود که تماشاگران پرشوری در ورزشگاه حضور داشتند و این مسئله در روحیه بازیکنان اثرگذار بود.»

مهاجم تیم استقلال در حالی که با شبکه الکاس قطر صحبت می‌کرد در خصوص گلی که به ثمر رساند گفت:‌ «امروز خیلی انگیزه داشتم و خوشحال هستم که توانستم گل اول را به ثمر برسانم ولی این حاصل زحمات بچه‌ها بود و امیدوارم باز هم این کار را انجام دهم تا این تماشاگران خوشحال شوند.»

* عمران‌زاده: اگر جوسازی نکنند برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه می‌روم

حنیف عمران‌زاده گفت: «اگر جوسازی نکنند و حرف در نیاورند با حضور در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس در راه شکست رقبای آسیایی حمایت می‌کنم.»

مدافع تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: «خوشبختانه توانستیم دل هوادارانمان را شاد کنیم و قبلا هم گفته بودم تیم ما 20 میلیون هوادار دارد و اگر هر بازی اینگونه به ورزشگاه بیایند ما تا فینال قهرمانان آسیا پیش می‌رویم.»

وی در خصوص نبود برانکو روی نیمکت الاتفاق گفت:‌ «شما بهتر از من می‌دانید که چرا برانکو به ایران نیامد اما در مجموع ما برای بردن به بازی آمده بودیم و حضور اشخاص روی نیمکت تفاوتی نداشت.»

مدافع استقلال در خصوص حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: «جا دارد از علی پروین تشکر کنم که با حضورش ورزشگاه را دگرگون کرد.»

عمران‌زاده در پایان در خصوص اینکه آیا استقلال می‌تواند به روند پیروزی‌هایش ادامه بدهد یا خیر، تصریح کرد: «ما صددرصد آماده هستیم و اگر مصدومان ما برسند می‌توانیم در آسیا مدعی باشیم. البته باید اشاره کنم که اگر جوّ درست نشود و برایمان حاشیه نسازند، برای بازی‌های آسیایی پرسپولیس به استادیوم خواهم آمد و این تیم را تشویق می‌کنم.»

* کیانوش رحمتی: با حمایت تماشاگران خیلی زود گل خورده را جبران کردیم

کیانوش رحمتی گفت: «هنگامی که گل تساوی را دریافت کردیم، تماشاگران آنقدر تشویق کردند تا توانستیم گل برتری را خیلی زود به ثمر برسانیم.»

هافبک تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: «بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و همانطور که هوادارنمان انتظار داشتند به پیروزی رسیدیم.»

وی افزود: «حالا که به مرحله گروهی رسیدیم، تلاش می‌کنیم تا بازی‌های منطقی را به نمایش بگذاریم و به نتیجه دلخواه برسیم.»

هافبک تیم استقلال ضمن خوشحالی از حضور پرشور تماشاگران گفت: «هنگامی که گل تساوی را دریافت کردیم، تماشاگران آنقدر تشویق کردند تا توانستیم گل برتری را خیلی زود به ثمر برسانیم، حتی یکی دو موقعیت دیگر نیز نصیبمان شد که با بدشانسی به بیرون رفت.»

رحمتی در پایان صحبت‌هایش مثل تمامی بازیکنان تیم استقلال از علی پروین تشکر کرد که با حضور در ورزشگاه روحیه آنها را بالا برد.

* حمودی: پروین ما را شرمنده کرد

علی حمودی برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

هافبک استقلال گفت: «در حالی که در نیمه اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه حریف شدیم.»

وی در خصوص اینکه آیا برای این بازی استرس داشتید یا خیر، گفت: «بازی‌های تک حذفی باعث ایجاد استرس می‌شود ولی ما برای این بازی به حمایت هوادارانمان دلگرم بودیم. دست آنها درد نکند که اینگونه به ورزشگاه آمدند و جا دارد از پیشکسوت پرسپولیس علی پروین تشکر کنم که ما و هوادارانمان را شرمنده کرد. امیدواریم آنها هم در لیگ قهرمانان آسیا روزهای خوبی را پشت سر بگذارند.»