اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارنظر متفاوت درباره حادثه تلخ جده +فیلم


آیت الله حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان حادثه تعرض به دو نوجوان ایرانی در جده را هشداری برای نظام دانست تا در بحث هسته ای به بهانه بازرسی مورد تجاوز قرار نگیرد.

عصر ایران: آیت الله حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان حادثه تعرض به دو نوجوان ایرانی در جده را هشداری برای نظام دانست تا در بحث هسته ای به بهانه بازرسی مورد تجاوز قرار نگیرد.

حائری شیرازی در برنامه تلویزیونی آفتاب شرقی  اظهار داشت:

اخیرا در بحث هسته ای می خواهند از کشور بازرسی کنند و همزمان یک فاجعه ای تحت عنوان بازرسی برای دو نوجوان که زائر عمره هستند ایجاد می شود.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن افزود: این را که تجاوز تحت عنوان بازرسی واقع می شود را تشخیص دادید؟ اینکه میخواهند بازرسی هسته ای کنند مراقب تجاوز طرف باش. بعد از آن حادثه تا این اندازه ناراحت می شوید که عمره را تعطیل می کنید تا این اتفاقات نیفتد. پس این طرف را چه می کنید آن تجاوز یکی به یکی است این که مستقیما تجاوز به نظام است تحت عنوان بازرسی؛ آن هم تحت عنوان بازرسی بود.

عضو مجلس خبرگان گفت: چقدر خدای متعال به ما راهنمایی می کند که غافل از عنوان بازرسی نشوید ؛ می شود زیر لفافه بازرسی حرکات اینطوری بشود.

حائری شیرازی با اشاره به دو مامور متجاوز سعودی خاطر نشان کرد: فکر می کنید دیوانه بوده این کار را کرده؟ نه! یا پول داده اند گفته اند این کار را بکن تا این ها قهر بکنند عمره را تعطیل کنند تا به اینجا نیایند به دیگران چیز یاد بدهند و اینجا مرکزی بشود برای استفاده آن ها و یا اینکه مدعیان حکومت می خواهند با هم تصفیه حساب کنند و آبروی این ها را ببرند تا گروه دیگری بیاید سر کار و پول می دهند این کار را بکنند تا این ها را ضایع کنند. از وقتی که ملک عبدالله رفته کشمکش در آن جا پیش آمده و در این جاها از این اتفاقات نا معقول می افتد.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

         
فیلم:چگونه بدون کبریت،فندک،چوب یا مواد محترقه آتش درست کنیم؟

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
فیلم حادثه دیدگان فرودگاه جده(+16

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: حادثه تلخ در مسابقات جهانی شیرجه






حادثه دردناک در مسابقات جهانی شیرجه



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

حیوانات شگفت انگیز هستند

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.