اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارنظر عجیب مایلی‎کهن


سرمربی تیم فوتبال گهر دورود مشکلات عدیده این تیم را مسبب نتیجه نگرفتن اعلام کرد. ایسنا: سرمربی تیم فوتبال گهر دورود مشکلات عدیده این تیم را مسبب نتیجه نگرفتن اعلام کرد.


محمد مایلی‎کهن درباره مشکلات فراوان گهر و دلیل پذیرفتن هدایت این تیم گفت: در همان هفته اولی که به دورود آمدم، متوجه مشکلات تیم شدم اما نخواستم مثل برخی از زیر بار مسئولیت شانه خالی و فرار کنم. افتخار می‎کنم که در خدمت مردم شریف لرستان و دورود هستم و نمی‎خواهم مثل برخی آقایان منت‌سرشان بگذارم و تا زمانی که همین مردم بخواهند، در خدمتشان هستم.

وی افزود: اگر بازی‎های خانگی گهر در تهران برگزار می‎شد، به مراتب بهتر از دورود بود؛ چرا که در همه دیدارها باید بیش از 1200 کیلومتر را با اتوبوس طی کنیم و این مسافت لطمات زیادی به بازیکنان وارد می‎کند. از طرفی تیم، اول فصل خوب بسته نشده است. اعتراضی به کسی ندارم چون آن ‎موقع حتماً شرایط مهیا نبوده است. مالک و مدیران گهر چند بار عوض شده‎اند و مشکلات زیاد دیگری هست که نمی‎خواهم همه را بازگو کنم.

مایلی‎کهن با اشاره به این‎ که گهر قبل از وی، از 14 بازی تنها هشت امتیاز گرفته، تاکید کرد: دیدارهای نیم‎فصل اول به مراتب راحت‎تر از نیم‎فصل دوم است و بیشتر تیم‎ها در همان اوایل لیگ، بار خودشان را می‎بندند. بررسی کنید که تیم‎های رقیب ما از جمله پیکان، ذوب‎آهن، آلومینیوم و ... چقدر هزینه کرده‎اند و ما چقدر؟ با این‎حال کم نگذاشته‎ایم و بچه‎ها بیشتر با تمام توا‎نشان زحمت کشیده‎اند.

سرمربی گهر در مورد جداشدن مجتبی زارعی، علیرضا محمد و هادی رکابی در نیم‎فصل یادآور شد: آنها چون از تیم‎های خوبی به گهر آمده بودند، خودشان را برتر از سایر بازیکنان می‎دیدند و فخر می‎فروختند و بچه‎ها از نوع رفتارشان شاکی بودند. هرچند تیم‎های فعلی این بازیکنان هم وضعیت خوبی در جدول ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در نیم‎فصل بازیکنان هم‎سطح با جدا شده‎ها جایگزین نشدند، پرسید: با کدام پول باید این کار را می‌کردیم؟

مایلی‎کهن سوال دیگری را مبنی بر این‎که چرا هدایتی برای جذب بازیکن خوب هزینه نکرده است، این‎گونه پاسخ داد: وقتی شخصی یک تیم را اجاره و برایش خرج می‎کند، بی‎انصافی است که همه از او شاکی باشیم. من زیر بلیت هیچ کسی نمی‎روم و بی‎جهت از کسی تعریف و تمجید نمی‎کنم . هدایتی با این‎ که اجاره‌دار گهر است اما تاکنون یک میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه کرده است. اگر برخی می‎گویند برای ملوان بیشتر هزینه کرده، باید بدانند که این طبیعی است چون مالک با اجاره‎دار خیلی فرق می‎کند.

سرمربی گهر به دیدار این تیم با فولاد نیز اشاره کرد و گفت: کاردوست، ترکاشوند و خمیس را در اختیار نداریم و این‎ها همه تبعات بازی با پرسپولیس است. جایگزین مناسبی هم برای غایبان‌مان نداریم و قطعاً دچار مشکل می‎شویم.


ویدیو مرتبط :
از پیشنهاد عجیب قلعه نوعی به کی روش تا کل کل مایلی کهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر عجیب و فوری؛ مایلی‌کهن کاندید ریاست فدراسیون فوتبال می شود



 

 

فدراسیون فوتبال , علی کفاشیان , محمد مایلی کهن

 

 

سرمربی اسبق تیم ملی برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام خواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از مهر، در حالی که در روز پایانی ثبت نام کاندیداها برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال اهالی این رشته منتظر ثبت نام گزینه وزارت ورزش هستند، محمد مایلی کهن سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان نیز برای ریاست ثبت نام می‌کند.

تا صبح امروز فقط علی کفاشیان، مهدی تاج و عزیزالله محمدی برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده‌اند. اما شنیده حاکی از آن است که محمد مایلی کهن نیز تا دقایقی دیگر با حضور در محل فدراسیون فوتبال برای ریاست این فدراسیون کاندیدا خواهد شد.

پیش از این سید هادی آیت اللهی، غلامرضا بهروان، منصور قمر، عبدالرحمان شاه‌حسینی، حسین عسگری، علی فتح‌الله‌زاده، علی اکبر ابرقویی‌نژاد، حبیب الله شیرازی، فریدون اصفهانیان، مراد حاج جعفری، حیدر بهاروند، علیرضا رحیمی، شهرام دبیری اسکویی و جواد نجار ششکلانی برای عضویت در هیئت رئیسه این فدراسیون به صورت رسمی ثبت نام کرده بودند.

انتخابات فدراسیون فوتبال روز 15 اسفندماه برگزار شده و علاوه بر رئیس، اعضای هیئت رئیسه و نواب رئیس‌های فدراسیون در صورت کسب آرای لازم از مجمع، انتخاب خواهند شد.