اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارنظر حدادعادل درباره موسوی و کروبی


حدادعادل فتنه ۸۸ را نمونه دیگری از بصیرت و بی بصیرتی عنوان کرد و گفت: افرادی برای دستیابی به قدرت نظام اسلامی را متهم به تقلب کردند و سند به دستان دشمنان قسم خورده نظام دادند و افرادی نیز با بیان اینکه اینها رئیس مجلس و نخست‌وزیر بوده‌اند فریب آنها را خوردند.

خبرگزاری مهر: غلامعلی حدادعادل گفت: رهبری پس از اظهار همراهی اوباما فرمودند که ما دست‌های آهنین را از زیر دستکش مخملی می‌بینیم و این موضوع بیانگر درک صحیح رهبری از عمل آنها بود و از روی حرف‌هایشان فریب نمی‌خورند.

غلامعلی حداد عادل در همایش بصیرت سیاسی در پرتو اصولگرایی در بوشهر اظهار داشت: انسان با بصیرت علاوه بر ظاهر می‌تواند باطن را نیز تشخیص دهد و می‌تواند پنجه‌های آهنین را از درون دستکش مخملی تشخیص دهد و محدوده تشخیصش مربوط به الان نیست و بی حافظه و کم حافظه هم نیست.

وی با بیان اینکه افراد با بصیرت ادعاها را در کنار هم گذاشته و تصمیم‌گیری می‌کنند، افزود: افراد با بصیرت منفعت پایدار را به منفعت گذرای نزدیک ترجیح می‌دهد و رجال را به حق می‌شناسد نه حق را با رجال.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه افراد با بصیرت گول تبلیغات را نمی‌خورد و به واکنش دشمن حساس است، اضافه کرد: رهبری پس از اظهار همراهی اوباما فرمودند که ما دست‌های آهنین را از زیر دستکش مخملی می‌بینیم و این موضوع بیانگر درک صحیح رهبری از عمل آنها بود و از روی حرف‌هایشان فریب نمی‌خورند.

اسلام هنوز هم از بی‌بصیرتی در جنگ صفین ضربه می‌خورد

وی با بیان اینکه طلحه و زبیر یکی از نمونه‌های انسان‌های بی بصیرت هستند که در رکاب پیغمبر شمشیر زدند اما بعد در اثر بی‌بصیرتی در مقابل علی(ع) ایستادند، بیان داشت: در جنگ صفین اگر چند ساعت خوارج از خود بصیرت نشان می‌دادند، علی(ع) و مالک اشتر به پیروزی می‌رسیدند.

حداد عادل با بیان اینکه اسلام هنوز هم از بی‌بصیرتی در جنگ صفین دارد ضربه می‌خورد، تاکید کرد: با تبلیغاتی که در شام بر علیه حضرت علی(ع) صورت گرفته بود، بعد از شهادت ایشان در مسجد کوفه وقتی خبر به شام رسید، شامیان گفتد مگر علی نماز هم می‌خوانده است؟

وی ادامه داد: در دوران مشروطیت نیز بی بصیرتی باعث شد تا هنگام اعدام یک روحانی پای چوبه دار مردم کف بزنند و این مشروطیت زمینه‌ای شد که قلدری مانند رضاخان به حکومت رسید و مردم به دوره قاجار رحمت فرستادند.

داعش گنجی گران‌بها برای اسرائیل است

این نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی داعش را گنجی گرانبها برای اسرائیل دانست و تصریح کرد: امروز عده‌ای از افغانستان، پاکستان، چچن، سومالی با ریش بلند برای جهاد به سوریه می‌روند و مسلمانان را می‌کشند و به عنوان اینکه به سرزمین جهاد می‌رویم کشتار راه می‌اندازند و اسرائیل نیز در تاریکی نشسته و روشنایی را تماشا می‌کند.

وی فتنه ۸۸ را نمونه دیگری از بصیرت و بی بصیرتی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: افرادی برای دستیابی به قدرت نظام اسلامی را متهم به تقلب کردند و سند به دستان دشمنان قسم خورده نظام دادند و افرادی نیز با بیان اینکه اینها رئیس مجلس و نخست‌وزیر بوده‌اند فریب آنها را خوردند.

حداد عادل با بیان اینکه ایمان و دوری از هوای نفس ریشه بصیرت است و حرام‌خواری مانع بصیرت است، تصریح کرد: فتنه و بصیرت دو روی یک سکه‌اند؛ بصیرت چراغ راه مومن برای عبور از فتنه است.

مقام معظم رهبری معلم بصیرت است

وی وضعیت کنونی کشور را نتیجه بصیرت امام، شهدا و رهبری دانست و با بیان اینکه مقام معظم رهبری معلم بصیرت است، تاکید کرد: با این بصیرت به استقلال رسیدیم و هر چند در ابتدای انقلاب و دوران جنگ به سیم خاردار هم محتاج بودیم ولی هم اکنون ارتش و سپاه و قوای مختلف ما دارای اقتداری عظیم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان از بیداری اسلامی می‌ترسند، تاکید کرد: دشمنان تلاش دارند تا بیداری مسلمانان را خاموش کنند و جنگ اقتصادی را به راه انداخته‌اند و این تحریم‌ها ادامه جنگ نظامی انها است.

امروز باید در برابر جنگ اقتصادی دشمن بایستیم

وی به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: باید امروز هم در برابر جنگ اقتصادی دشمن بایستیم و این همان انتظاری است که رهبری با ابلاغ سیاست اقتصاد مقاومتی دارند.

حداد عادل ایمان به خدا، وحدت مردم و اطاعت از رهبری را به عنوان رمز پیروزی نظام اسلامی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: دشمنان برای ایجاد اختلاف هزاران برنامه را ایجاد می‌کنند و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی از ترفندهای جدید آنها است.

وی تاکید کرد: دشمنان برای ایجاد اختلاف بین مردم و رهبری نیز برنامه‌ریزی گسترده‌ای دارند و منش اصول‌گرایی این است که با وحدت و انسجام مقابل آنها بایستیم و همواره پشت سر رهبری حرکت کنیم.


ویدیو مرتبط :
چرا موسوی و کروبی محاکمه نمی شوند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشست پرتنش حدادعادل با دانشجویان دانشگاه امیرکبیر: شاید کروبی و موسوی در حصر راحت‌ترند



نشست پرتنش حدادعادل با دانشجویان دانشگاه امیرکبی

نشست پرتنش حدادعادل با دانشجویان دانشگاه امیرکبیر:

حداد خطاب به دانشجویان: معلوم است، از سرکوب نمی‌ترسید که الان می‌توانید اینطور صحبت کنید/شاید کروبی و موسوی در حصر راحت‌ترند/نمی‌دانم آزادی بعد از بیان یعنی چه؟

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه چرا فکر می‌کنید نظر شما و نظر حکومت، نظر مردم است، ما از بخشیدن بیت‌المال به مردم سوریه و فلسطین ناراضی هستیم، چراکه مردم خودمان گرسنه هستند که این سخن با تشویق حاظران مواجه شد و حداد در پاسخ به آن گفت:‌ کسانی که کف می‌زنند به این معناست که از کشتن مردم مسلمان و جنایات اسرائیل راضی هستند.

انتخاب  : یک کاندیدای احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه من نمی‌دانم آزادی بعد از بیان یعنی چه، اظهار کرد: در هر جای دنیا اگر بیانی غیرقانونی عنوان شود، برخورد صورت می‌گیرد.

غلامعلی حداد عادل امروز در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در ارزیابی خود از سخنان قالیباف درباره حوادث کوی دانشگاه گفت: این را از خود آقای قالیباف بپرسید اما به عقیده بنده ایشان در آن زمان خوب عمل کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره حصر موسوی و کروبی و اعتراض جمعی از دانشجویان بر این موضوع، اظهار کرد: از نظر بنده حصر خانگی حداقل مجازاتی بود که می‌توانست برای آنها در نظر گرفته شود.

یکی از دانشجویان در واکنش به این پاسخ، اینگونه گفت که چرا قانون در رابطه با آنها اجرا نشده و دادگاهی برایشان برگزار نشده است که حداد عادل تصریح کرد: اگر در این رابطه هم قانونی عمل می‌کردیم، یک ایراد دیگر می‌گرفتید اما شاید خودشان هم اینطور راحت‌تر باشند.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری همچنین بیان کرد: آقای احمدی‌نژاد هیچ‌گاه خودشان را یک اصولگرا ندانسته و اگر ما در سال‌های قبل مدافع ایشان بودیم، به این دلیل بود که احمدی‌نژاد 84 با احمدی‌نژاد 88 به احمدی‌نژاد فعلی متفاوت بود.

به گزارش ایسنا، یکی از دانشجویان در واکنش به این موضوع اینگونه گفت که پس بصیرت‌تان در آن زمان کم بوده است؟ که حداد پاسخ داد: نه فقط شرایط عوض شده است.

حداد عادل در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه پس از رسیدن به قدرت چه اقدامی برای آزادی مطبوعات و آزادی زندانیان سیاسی انجام می‌دهید، گفت: آزادی مطبوعات در حال حاضر وجود دارد.

این پاسخ حداد با اعتراض دانشجویان مواجه شد.

وی ادامه داد: حکومتی که فاسد نباشد، از آزادی مطبوعات هراسی ندارد و اگر مطبوعات بخواهند مفاسد را بیان کنند، هیچ مشکلی برای آنها وجود نخواهد داشت، حالا شما بگویید کدام روزنامه خواسته انتقادی داشته باشد و جلوی آن را گرفته‌اند؟ شما حتی می‌توانید اندیشه‌های رهبری را نقد کنید، اما توهین نکنید.

این صحبت‌های حداد عادل اعتراض برخی دانشجویان را در پی داشت که او در پاسخ آنها گفت: معلوم است که از سرکوب نمی‌ترسید که الان می‌توانید اینطور صحبت کنید!

وی در ادامه درباره برنامه خود برای دین‌گریزی و دین‌ستیزی مردم اظهار کرد: شما اگر دستاوردهای علمی را در همین دانشگاه خودتان در نظر بگیرید، اگر عدالت اسلامی اجرا شود، این موضوع بهترین مروج حکومت دینی خواهد بود که تاکنون از ابتدای انقلاب قسمتی از آن اجرا شده و قسمتی از آن هنوز مانده است.

حداد عادل درخصوص آزادی بیان و آزادی بعد از بیان در کشور گفت: من نمی‌دانم آزادی بعد از بیان یعنی چه؟ چراکه در هرجای دنیا اگر بیانی غیرقانونی عنوان شود، برخورد صورت می‌گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه چرا فکر می‌کنید نظر شما و نظر حکومت، نظر مردم است، ما از بخشیدن بیت‌المال به مردم سوریه و فلسطین ناراضی هستیم، چراکه مردم خودمان گرسنه هستند که این سخن با تشویق حاظران مواجه شد و حداد در پاسخ به آن گفت:‌ کسانی که کف می‌زنند به این معناست که از کشتن مردم مسلمان و جنایات اسرائیل راضی هستند، مردم کشور سوریه نیز همگی حامی بشار اسد هستند و بشار اسد تنها به این دلیل محاکمه می‌شود که در مقابل آمریکا و اسرائیل قرار گرفته و بدانید اگر ما آنها را حمایت نکنیم، موشک‌ها برسر شما ریخته می‌شود، چطور بچه‌های ما مسلمان هستند اما بچه‌های فلسطینی مسلمان نیستند؟

وی در ادامه درخصوص سوءاستفاده سه هزار میلیاردی اظهار کرد: این پرونده اختلاس نبود بلکه یک سوءاستفاده مالی از بانک‌ها بود که شرکتی فعال بدون وثیقه مبلغ زیادی وام گرفته بود و این موضوع ربطی به دولت نداشت.

حدادعادل خاطرنشان کرد: احتمال اعلام یک کاندیدا از بین اصولگرایان و جبهه پایداری نیز وجود دارد./انتخاب