اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارات یک بازیگر درباره شهدا


یادواره 68 شهید هنرمند آران و بیدگل به همت کانون بسیج هنرمندان این شهرستان در محل مصلای نماز جمعه برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: یک بازیگر سینما و تلویزیون در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس هیچگاه از ذهن و یاد مردم قدرشناس ما پاک نمی‌شود.

جهانبخش سلطانی که پس از پخش گوشه‌هایی از فیلم افق به سخنرانی می پرداخت ضمن بیان خاطراتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: آنچه که می تواند در حفظ یاد و نام شهدا و نشان دادن گوشه‌های از ایثارگری‌های آنها نقش ایفا کند، ساخت فیلم‌هایی با مضمون دفاع مقدس و شهداست.

وی اظهار کرد: شهدا همواره ناظر بر کارهای ما هستند پس ادامه دادن راه و.هدف آنها می تواند تا حدودی دینی که آنها بر گردن ما دارند را ادا کند.

در این مراسم از خانواده دو شهید تازه تفحص شده، شهیدان شاه میرزایی و خراط با اهدا لوح تقدیر و تجلیل شد.


ویدیو مرتبط :
نماز شهدا نشاط شهدا و دنیا گریزی شهدا shia شیعه قسمت اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادای احترام بهترین بازیگر زن جشنواره به شهدا



 


«هنگامه قاضیانی» پس از دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی‌امین جشنواره فیلم فجر به شهدای کشور ادای احترام کرد.

 

به گزارش  فارس، «هنگامه قاضیانی» پس از دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، گفت: سلام به همه هم‌قبیله‌های عزیزم. مردم سرزمینم که فکر می‌کنم انتظار مرا نداشتید اما زمان باهوش‌تر از ما است. همه کاندیداهای این بخش زنان معتبری هستند، با احترام به همه آن‌ها اما این‌بار شاهد اسامی عجیبی بودیم. شاید با این حرف دلم آرام گیرد، متشکرم از هیئت انتخاب و داوری که مرا دیدند و با ارایه جایزه مشوقی بودند برای راه سختی که در پیش دارم. از محمدعلی باشه‌آهنگر تشکر می‌کنم که بخشی از جنگ را که در ۹ سالگی و پناهگاه‌ها تجربه کرده بودم، به من آموخت و شیخ‌طادی که با حرمت و احترام‌بخشی، جنگ را مستندوار از او یاد گرفتم و با احترام به شهدای وطنم از ابتدای تاریخ ایران زمین.

 

وی افزود: زندگی کردن به گدایی در این جهان به از بی احترامی به ارواح بزرگانی است که معلممان هستند.... /فارس