اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارات وزیر دفاع انگلیس علیه ایران



وزیر دفاع انگلیس در اظهاراتی ضدایرانی از رژیم صهیونیستی خواست تا پیشبرد گفت‌وگوهای صلح با فلسطین مانع از پیشروی برنامه هسته‌یی ایران شود.

 

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رویتر گزارش داد: لیام فاكس، وزیر دفاع انگلیس در كنفرانس امنیتی سالانه هرزیلیا گفت: انگلیس برای تحریم‌های جدی‌تر به منظور تاثیرگذاری بر ایران اعمال فشار می‌كند اما نباید اهمیت روند صلح خاورمیانه را نادیده گرفت.

وی در ادامه اظهارات ضد ایرانی خود افزود كه پیشرفت به سوی راه‌حلی دو كشوری یعنی اسراییل ایمن و به رسمیت شناخته شده در عرصه جهانی در كنار كشور فلسطین ماندنی و هم جوار، برای جلوگیری از آنچه آن را نفوذ سیاسی مغرضانه ایران در منطقه خواند، حائز اهمیت است.

وی با اشاره به مذاكراتی كه با ایران انجام می‌گیرد، ادعا كرد: ما راه‌حلی از طریق مذاكره را خواهانیم، اما اگر قرار است به آن نتیجه دست یابیم، ایران باید اساسا رویكردش را تغییر دهد. ما عقب نخواهیم نشست.

فاكس گفت: برای آنكه تحریم‌ها كارایی داشته باشد، قدرت‌های منطقه‌ای و همسایگان باید اطمینان یابند كه مورد استفاده ایران برای كمك به آن در راستای جلوگیری یا كم اثر كردن تاثیر تحریم‌های اقتصادی قرار نمی‌گیرند.

وی كه در بیت‌المقدس صحبت می‌كرد، افزود: آنچه در اینجا رخ می‌دهد می‌تواند بر امنیت ملی انگلیس تاثیر مستقیم داشته باشد.

وزیر دفاع انگلیس افزود كه دولت انگلیس اذعان دارد كه اسراییل (رژیم صهیونیستی) نگرانی‌های امنیتی منحصر به فردی دارد.

وی گفت: ما از رابطه دفاعی دو جانبه قوی با اسراییل (رژیم صهیونیستی) بهره می‌بریم؛ این رابطه‌ای است كه رو به رشد است.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
جدیدترین اظهارات وزیر خارجه عربستان : ایران ضعیف شده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای وزیر دفاع انگلیس علیه ایران



 

 

ادعای وزیر دفاع انگلیس علیه ایران

 

 

وزیر دفاع انگلیس مدعی شد كه ایران خطری بزرگ برای انگلیس محسوب می شود.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از وال استریت ژورنال، لیام فاكس در كنفرانس سالانه حزب محافظه كار در ادامه سیاست های خصمانه غرب علیه ایران، گزینه اقدام نظامی برای متوقف كردن پیشرفت هسته یی ایران را منتفی ندانست.

وی پیش بینی كرد كه خیلی طول نخواهد كشید كه عربستان سعودی، احتمالا مصر و شاید تركیه پس از ایران به قدرت های هسته یی تبدیل شوند.

وزیر دفاع انگلیس افزود: یك رقابت تسلیحاتی جدید در یكی از خطرناك ترین مناطق جهان، جهان را در وضعیتی بسیار خطرناك قرار خواهد داد..../ ایسنا