اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارات نخست وزیر فرانسه درباره تیراندازی


نخست وزیر فرانسه با تأکید بر تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی فرانسه برای دستگیری عاملان تیراندازی امروز در پاریس بر ضرورت حفظ اتحاد ملی در فرانسه تأکید کرد.

واحد مرکزی خبر: مانوئل والس در مصاحبه ای خطاب به مردم فرانسه گفت، آن چه می توانیم بگوییم این است که نیروهای انتظامی با هدایت دستگاه قضایی همه وظایف خود را برای دستگیری افراد مهاجم می دانند. این تنها وظیفه و تنها هدف ما در ساعات آینده خواهد بود. وی افزود: قصد مهاجمان حمله به قلب فرانسه بوده است و برای این منظور آن ها روزنامه نگاران و مأموران پلیس را به قتل رسانده اند.

وی با ابراز تأثر از درگذشت قربانیان این حادثه به ویژه مأمور پلیسی که فیلم کشته شدن وی نیز در اینترنت منتشر شده است با همکاران و خانواده های آنان ابراز همدردی کرد و گفت: هموطنان ما بدانند عزمی بسیار راسخ برای محافظت از همه شهروندان خود داریم و در این راه همه کار خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: اکنون زمان اتحاد ملت است و همانطور که رئیس جمهور هم گفت اکنون بیش از هر زمانی حفظ اتحاد و همبستگی ملی برای مواجهه با دشمنان کشور و دشمنان ارزش ها و دموکراسی فرانسه لازم و ضروری است. وی درباره اطلاعات بیشتر در مورد عاملان این حادثه گفت: در این مرحله تصور می کنم نباید هیچ اطلاعاتی داده شود. فکر می کنم، خیلی مهم است در تصاویر و اطلاعاتی که منتشر می شود، هر کس نقش خود را با در نظر گرفتن مسئولیت هایش ایفا کند. نکته اصلی دستگیری کسانی است که عده ای را کشته و عده دیگری را بین مرگ و زندگی قرار داده اند. وی درباره اقدامات امنیتی و احتیاطی نیز گفت: تدابیر لازم اتخاذ شده و با نظارت و هدایت وزیر کشور انجام می شود.


ویدیو مرتبط :
نخست وزیر فرانسه: فرانسه با اسلام در جنگ نیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش بنزما به اظهارات نخست وزیر فرانسه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در واکنش به سخنان نخست وزیر فرانسه
بنزما: در این میان یک سوء تفاهم بزرگ شکل گرفته است

ستاره فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید در واکنش به اظهارات نخست وزیر فرانسه گفت: من بی‌گناهم، در این میان یک سوء تفاهم بزرگ شکل گرفته است.

بنزما بازیکن تاثیرگذار تیم فوتبال رئال مادرید نسبت به سخنان نخست وزیر فرانسه گفت: متاسفانه هر چه که رسانه‌ها می خواهند، همان می‌شود و نخست وزیر محترم نیز تحت تاثیر آنها قرار گرفته است، لابد از او سوالی پرسیده‌اند و او نیز در واکنش به این سوال خط داده شده چیزی گفته که خوشحالی خبرنگار سوال کننده را در پی داشته است. واقعیت چیز دیگری است و اگر ایشان اجازه دهند شخصا موضوع را برایشان توضیح خواهم داد. در این میان یک سوء تفاهم بزرگ شکل گرفته است.

بنزما ماه گذشته در پرونده باج خواهی از متئو والبوئنا، هم تیمی خود در تیم ملی فرانسه متهم شناخته شد. این موضوع برای ستاره فرانسوی رئال مادرید دردسرهایی را به همراه داشت. شواهد حاکی از آن است که بنزما نقش واسطه را در تهدید و باج خواهی از والبوئنا ایفا کرده و به همین دلیل در پاریس و پیش از دادگاهی شدن، یک شب را در حبس گذراند.

مانوئل وال، نخست وزیر فرانسه نیز گفته بود: ورزشکاری که نمی‌تواند الگوی جوانان فرانسه باشد، جایی در تیم ملی ندارد!

بنزما در این رابطه افزود: به نخست وزیر اطمینان می‌دهم که اگر به من فرصت دفاع بدهد، وی را قانع خواهم کرد، همه این‌ها یک بازی مطبوعاتی کثیف است و من اجازه نمی‌دهم این اتفاقات ادامه داشته باشند.

 

اخبار ورزشی - فارس