اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارات لاریجانی درباره استیضاح وزیر علوم



اخبار ,اخبار سیاسی ,استیضاح وزیر علوم

 

اخبار سیاسی - برای اعلام زمان استیضاح وزیر علوم
لاریجانی: دولت 10 روز فرصت دارد

رییس مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا حداکثر در مدت 10 روز زمان حضور رضا فرجی‌دانا وزیر علوم تحقیقات وفناوری برای حضور در جلسه استیضاح را به هیات رئیسه مجلس اعلام کند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی پس از قرائت نامه استیضاح کنندگان وزیر علوم تحقیقات وفناوری گفت: طرح استیضاح وزیر قبلا توسط جمعی از نمایندگان ارائه شد و دوستان در جلسات مختلفی صحبت کردند و علی‌رغم بحث بین استیضاح کنندگان و وزیر علوم، استیضاح کنندگان بر استیضاح وزیر پافشاری کردند.
 
وی افزود: به همین دلیل امروز طرح استیضاح را اعلام وصول می‌کنیم، ازامروز دولت 10 روز فرصت دارد تا بررسی‌هایش را برای حضور وزیر در جلسه استیضاح انجام دهد و زمان آن را به هیات رئیسه اعلام کند تا ما تاریخ استیضاح وزیر علوم را تعیین کنیم. 

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
فیلمی که در جلسه استیضاح وزیر علوم پخش شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لاریجانی مخالف استیضاح وزیر علوم است


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت لاریجانی با استیضاح گفت: آقای لاریجانی معتقد است اگر توافقی میان استیضاح کنندگان و وزیر علوم صورت بگیرد بهتر از استیضاح است به همین دلیل جلسه سه جانبه ای را فردا برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: قاسم جعفری در گفتگویی از جلسه سه جانبه لاریجانی، فرجی دانا و استیضاح کنندگان خبر داد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صحبتی که با ریاست مجلس شورای اسلامی داشتیم وی معتقد است که توافق استیضاح کنندگان با وزیر علوم بهتر از استیضاح است لذا خواستار برگزاری جلسه سه جانبه برای بررسی انتقادات شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهار داشت: استیضاح کنندگان معتقدند که فرجی دانا به وعده هایش عمل نمی کند، بارها در کمیسیون به توافقاتی رسیدیم اما وزیر علوم در پایان به وعده ها و قول هایش عمل نکرده است.

وی افزود: طبق قانون هیات رئیسه موظف به اعلام وصول است و استیضاح کنندگان نیز خواهان استیضاح هستند اما نظر لاریجانی مخالف استیضاح است و به همین دلیل طرح استیضاح را اعلام وصول نمی کند.