اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارات فرهاد رهبر درباره گفتگوی تلویزیونی و اتفاقات اخیر



فرهاد رهبر,دانشگاه تهران

اظهارات فرهاد رهبر درباره گفتگوی تلویزیونی و اتفاقات اخیر

رئیس دانشگاه تهران درباره گفتگوی تلویزیونی و برخی اظهاراتش مبنی بر ریاست بر دانشگاه تهران واکنش نشان داد و اشاره ای کوتاه به ماندنش در این دانشگاه داشت.

فرهاد رهبر در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: من برای صحبت درباره شعار امسال که سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به تلویزیون رفته بودم و موضوع مورد بحث هیچ ربطی به اتفاقات پیش از سال نو و نامه رئیس جمهور نداشت.

وی اضافه کرد: مجری برنامه در خلال صحبتهایش من را رئیس سابق دانشگاه تهران خطاب کرد که در این میان از وی پرسیدم چرا رئیس سابق؟ من همچنان رئیس دانشگاه تهران هستم.

رئیس دانشگاه تهران همچنین گفت: در واقع من در خصوص اتفاق پیش آمده جواب سربالا دادم و در این باره هیچ پاسخ شفافی ارائه نکردم.

پاسخ فرهاد رهبر در پاسخ به این پرسش که آیا از اواخر سال 91 تا کنون اتفاق جدیدی درباره برکناری اش و نامه رئیس جمهور افتاده یا نه "خیر" بود.

به گزارش مهر وی پیش از این نیز اعلام کرده بود که استعفا را در شرایط فعلی به صلاح نمی داند./مهر


ویدیو مرتبط :
اظهارات جنجالی الهام چرخنده در مورد اسید پاشی های اخیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض بحرین به اظهارات اخیر احمد جنتی



اعتراض بحرین به اظهارات اخیر احمد جنتی

وزارت خارجه بحرین با احضار کاردار ایران ، به سخنان اخیر احمد جنتی اعتراض کرد.

به نقل از رسانه های بحرین، دولت بحرین با اعتراض به اظهارات اخیر احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در خطبه های اخیر نماز جمعه تهران، این اظهارات را "خارج از قواعد مناسب" توصیف کرد چرا که حاوی عبارت های تجاوزگرانه و دشمنانه ای علیه بحرین است.

احمد جنتی در خطبه های نماز جمعه اخیر تهران گفته بود: بحرین باید به دست اسلام مسلمین فتح شود و روزی برسد که اسلام در بحرین حاکم شود.

وزارت خارجه بحرین دیروز یکشنبه با احضار کاردار ایران در منامه، یادداشت اعتراض آمیزی را تسلیم وی کرد که در آن اظهارات اخیر جنتی، "تحریک آمیز" توصیف و محکوم شده است.

در این یادداشت اعتراض آمیز ادعا شده است: ایران قواعد حسن همجواری، مبانی عدم دخالت در امور داخلی دیگر کشورها، قواعد قانون بین المللی و مشروعیت بین المللی را رعایت نمی کند . اصرار مقامات ایرانی برای دخالت در امور داخلی بحرین در خدمت روابط میان دو کشور نیست.

یادداشت اعتراض آمیز وزارت خارجه بحرین اضافه می کند: بحرین دولت ایران را مسئولت نتایج اقدامات تحریک آمیز آقای احمد جنتی دبیر شورای نگهبان می داند. منامه به طور کامل این ادعاهای باطل و مطالبات غیرمشروع و غیرقانونی را که به معنی نقض حاکمیت، استقلال ، تمامیت ارضی بحرین را رد می کند..../تحلیل:عصرایران