اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارات فرمانده ناجا درباره حمله به «سراوان»


فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به دو حادثه تروریستی در سراوان گفت: قابل قبول نیست که خاک پاکستان به محلی امن برای تروریست‌ها تبدیل شود.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به دو حادثه تروریستی در سراوان گفت: قابل قبول نیست که خاک پاکستان به محلی امن برای تروریست‌ها تبدیل شود.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه سومین گردهمایی موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی انتظامی در جمع خبرنگاران که از وی درباره دو حادثه تروریستی عصر روز گذشته و صبح امروز در سراوان پرس‌وجو کردند، گفت: متأسفانه شب گذشته به دنبال تماس درخواست کمک در منطقه آسپیچ که با هدف فریب انجام شده بود، همکاران ما در راه اعزام به محل بودند که از سوی تروریست‌ها مورد حمله قرار گرفتند و سه نفر از آنها به شهادت رسیدند.

احمدی‌مقدم با اشاره به بررسی‌ها و تحقیقات برای برخورد با عاملان این حادثه تروریستی اظهار کرد: ما تأکید کرده بودیم که با توجه به اینکه ممکن است چنین فریب‌هایی وجود داشته باشد همکاران ما در این مناطق به ویژه در هنگام شب با یک وسیله تردد نکنند که این موضوع در حال بررسی است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه مراتب اعتراض نسبت به این موضوع را بیان کرده‌ایم، تصریح کرد: صبح امروز نیز در حمله‌ای که با سلاح‌های سنگین به یکی از پاسگاه‌های ما شد، متأسفانه یکی از مأموران ما به شهادت رسید.

دستگاه دیپلماسی به موضوع ورود پیدا کند


فرمانده ناجا خواستار ورود دستگاه دیپلماسی به این موضوع و فعال عمل کردن آن شد و گفت: قابل قبول نیست که خاک پاکستان به محل امنی برای تروریست‌ها تبدیل شود.


ویدیو مرتبط :
حمله اوباش به فرمانده ناجا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۱۷ شهید و ۷ مجروح در حمله تروریستی به مرزبانان ناجا/ برخورد فوری با تروریست‌ها؛ مطالبه جدی مردم سراوان



نماینده سراوان:
۱۷ شهید و ۷ مجروح در حمله تروریستی به مرزبانان ناجا/ برخورد فوری با تروریست‌ها مطالبه جدی مردم سراوان

نماینده مردم سراوان در مجلس از شهادت ۱۷ نفر از مرزبانان ناجا در حادثه تروریستی روز گذشته سراوان خبر داد و گفت که برخوردی جدی و قاطع و فوری با تروریست‌ها مطالبه جدی مردم از نیروهای مسلح است.

هدایت‌‌الله میرمرادزهی نماینده مردم سراوان در خانه ملت در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان ناجا در حادثه تروریستی روز گذشته در مناطق مرزی کشور (گزبستان)، گفت: متاسفانه در این حادثه تروریستی 17 نفر از مرزبانان ناجا به شهادت رسیدند و 7 نفر از آنان مجروح شدند.

وی افزود: مردم سراوان این اقدام تروریستی دشمنان ملت ایران را محکوم کرده و خواستار رسیدگی فوری، قاطع و جدی مسئولین ذی‌ربط به این حادثه تروریستی هستند.

نماینده مردم سروان در مجلس اظهار داشت: حادثه تروریستی روز گذشته شهرستان سراوان از طریق مجلس و دولت در حال پیگیری است./فارس