اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارات ضد ایرانی وزیر امور خارجه کانادا


وزیر امور خارجه کانادا در جمع حامیان رژیم صهیونیستی بار دیگر مدعی شد ایران تهدید بزرگی برای صلح جهانی است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه کانادا در جمع حامیان رژیم صهیونیستی بار دیگر مدعی شد ایران تهدید بزرگی برای صلح جهانی است.

 روزنامه‌ آسوشیتدپرس نوشت: جان برد وزیر امور خارجه کانادا در کنگره‌ی یهودیان آمریکا روز چهارشنبه در واشنگتن در اظهاراتی بی‌اساس گفت: ایران تهدید بزرگی برای صلح جهانی است.

وی مدعی شد ایران از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند.

وزیر امور خارجه کانادا با اشاره به برنامه هسته‌یی ایران دستیابی تهران به فناوری هسته‌یی برای اهداف صلح آمیز را به سخره گرفت.

 این اظهارات ضد ایرانی وزارت امور خارجه کانادا در حالی بیان می‌شود که ایران و شش کشور جهان ( 1+5) برای چهارمین دور مذاکرات هسته‌یی در جهت دستیابی به توافق جامع در وین گرد هم آمدند.


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر امور خارجه ایتالیا با وزیر امور خارجه ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکرار اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه بحرین



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر خارجه بحرین در اظهاراتی بی اساس مدعی شد که نقش ایران در تخریب کشورهای عربی همچون نقش گروه تروریستی داعش است.

به گزارش مهر به نقل از النهار، «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین در نشست امنیتی منامه موسوم به «گفتگوی منامه» بار دیگر اظهارات خصمانه و بی اساس خود را درخصوص جمهوری اسلامی ایران تکرار کرد.

وزیر خارجه بحرین در اظهاراتی مدعی شد: نقش ایران در تخریب کشورهای عربی همچون نقش گروه تروریستی داعش است.

وی در ادامه به بحران یمن اشاره و تصریح کرد: اگر حوثی ها سلاح های خود را کنار بگذارند، این امکان که انصارالله در آینده یمن حضور داشته باشند وجود دارد.

این در حالی است که بحرین یکی از اعضای اصلی ائتلاف ضد یمن در تجاوز به این کشور محسوب می شود و شماری از نظامیان آن در یمن نیز کشته شده اند.

منامه به خاطر عدم توانایی در کنترل اعتراضات مردمی که از سال ۲۰۱۱ خواهان اصلاحات سیاسی در این کشور هستند، تهران را به دخالت در امور داخلی این کشور و حمایت از رهبران شیعی متهم می کند.

 

اخبار سیاست خارجی - مهر