اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارات رییس دادگستری سیستان و بلوچستان در مورد دانایی‌فر



اخبار,اخبار سیاسی , شهادت دانایی‌فر

 

اخبار سیاسی - رییس دادگستری سیستان و بلوچستان:
احتمال شهادت دانایی‌فر بیشتر از زنده بودنش است

رییس دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: اطلاعاتی که ما در رابطه با جمشید دانایی‌فر داریم مبنی بر شهادت این فرد بوده که البته مدرک قاطعی در این راستا نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره رسیدگی به پرونده عوامل ترور دادستان زابل گفت: عوامل ترور دادستان زابل 11 نفر بودند که سه نفر از عوامل اصلی این حادثه حکم‌شان اجرا شد که اجرایی شدن این حکم در محل وقوع حادثه، تاثیر بسیار خوبی در افزایش امنیت داشت.

وی ادامه داد: پرونده هشت متهم دیگر این پرونده هنوز در دادسرا در جریان است. تعدادی از این افراد بازداشت و تعدادی با قرار مناسب آزاد هستند و در صورت پایان رسیدگی قطعا حکم مناسب صادر خواهد شد.

رییس دادگستری سیستان و بلوچستان در مورد خبر پناهنده شدن جمشید دانایی‌فر و اینکه او شهید نشده، گفت: اطلاعاتی که به ما از طریق عوامل محلی رسیده حاکی از شهادت ایشان است گرچه سند متقنی در این راستا نداریم، اما سندی هم برای زنده بودن ایشان در دست نیست.
اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سیستان و بلوچستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در خصوص وضعیت دانایی‌فر



اخبار,اخبار سیاسی ,وضعیت دانایی‌فر

 

اخبار سیاسی - فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان:
در مورد وضعیت دانایی‌فر خبر قطعی وجود ندارد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: زمانی می‌توان زنده بودن یا شهادت دانایی‌فر را تأیید کرد که مدارک مستند وجود داشته باشد که تا این لحظه خبر قطعی در این زمینه وجود ندارد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: زمانی می‌توان زنده بودن یا شهادت دانایی‌فر را تأیید کرد که مدارک مستندی داشته باشیم.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تا زمانی که فیلم، عکس یا جنازه این فرد وجود نداشته باشد نمی‌توان عنوان کرد که ایشان شهید شده است.

این مقام ارشد مرزبانی ادامه داد: در مورد دانایی‌فر خبر قطعی وجود ندارد نه می‌توانیم بگوییم زنده است و نه اینکه شهید شده است؛ اما به شدت پیگیر این قضیه هستیم و حتی مرزبان مقابل (پاکستان) موضوع را پیگیری می‌کند و قول داده نتیجه را به اطلاع برساند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: امروز بعداز ظهر مرزبان درجه یک ایران با مرزبان درجه یک پاکستان قرار ملاقات در پاکستان دارند و موضوع اصلی این ملاقات پیگیری وضعیت دانایی‌فر است.

لازم به ذکر است که بعضی‌ از رسانه‌ها از قول رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی نقل کرده بودند که وضعیت دانایی‌فر به قطعیت رسیده و شهادت وی تأیید شده است.

اخبار سیاسی - فارس