اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارات جنجالی یک نماینده در صحن مجلس


نماینده مردم خمین با هتاکی به عده‌ای که آن‌ها را عناصر متوهم که به دنبال حمایت از سران فتنه هستند خواند گفت: این متوهمین بدانند سرداران اجازه نمی‌دهند صدای شغال و زوزه گرگ شنیده شود.

خبرگزاری ایسنا: محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در نطق میان دستور امروز خود رضایی همچنین با اشاره به جلسه‌ای که در اراک برگزار شده است و در آن عده‌ای که او آن‌ها را عناصر متوهمی که در حمایت از سران فتنه صحبت کردند و دولت را وامدار خود دانسته‌اند نامید گفت: باید بدانند که سرداران و شیران اجازه نمی‌دهند صدای شغال و زوزه گرگ در این منطقه شنیده شود. رییس جمهور باید قاطعانه با این مفسدان برخورد کند و فساد را از ریشه بخشکاند.

رضایی با اشاره به تحولات اخیر منطقه گفت: کشورهای اسلامی نباید به عناصر تروریست فرصت دهند که منطقه را به ناآرامی بکشانند.

وی با ابراز نارضایتی از اینکه برخی کشورها از جمله ترکیه و اقلیم کردستان در دام فریب گرفتار شده‌اند گفت: آقای بارزانی و حاکمان ترکیه متوجه باشند که در رنج اسلام نباید با دشمنان همکاری کنند.

نماینده مردم خمین همچنین با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر لزوم تشکیل سازمان جدیدی برای پشتیبانی از سیاستهای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی تکلیفی برای قواست برای اینکه بتوانیم به سمت قله‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم باید این سازوکار در سازمان خاصی تعریف شود ما تجربه مدیریت جهادی در کشور را دهه‌های اول انقلاب داریم باید همین جا اعلام کنیم که ما قول می‌دهیم کسی از بازگشتن رضایی‌ها و شمعخانی‌ها و یاران آن‌ها نخواهد هراسید.

نماینده مردم خمین در ادامه با انتقاد شدید از آنچه که گناه بزرگ تلف کردن عمر در قلیان کشی نامید انتقاد کرد و گفت: وزرارت کشور باید با این موضوع برخورد کند.

رضایی ادامه داد: مسئولان می‌گویند فساد در کشور سیستمی شده است؛ باید برخورد با فساد هم سیستمی باشد تا از مفسدان عقب نمانیم.

وی در ادامه در اظهارات تندی با بیان اینکه مسئولان در آغاز کار در این سیستم سوگند می‌خورند و بعد زمانی که بزرگ می‌شوند هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام می دهند و در مسیر بی‌وفایی گام برمی‌دارند گفت: این مسئولان به امام خیانت می‌کنند و با منش احمقانه به نظام لطمه می‌زنند؛ برای اینکه نظام در امان باشد باید مقاومت کنیم تا از خائنان نباشیم.


ویدیو مرتبط :
پاسخ کوبنده رییس مجلس به اظهارات جنجالی و حاشیه ساز نماینده مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش ترکان به اظهارات نماینده مردم رودبار: یا تهمت ها را ثابت کن یا در تریبون مجلس عذرخواهی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

واکنش ترکان به اظهارات نماینده مردم رودباردر مجلس: یا تهمت ها را ثابت کن یا در تریبون مجلس عذرخواهی

اکبرترکان مشاور رئیس جمهور امروز در واکنش به اظهارات نماینده مردم رودبار در صحن علنی طی نامه ای به رئیس مجلس خواستار اثبات تهمت ها شد و تاکید کرد: در غیراینصورت این نماینده باید از پشت تریبون مجلس از بنده عذرخواهی کند.

متن نامه به شرح ذیل است:


جناب آقای دکتر علی لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
با تقدیم سلام و احترام؛
در جلسه علنی امروز مورخ 92/05/21 به هنگام رسیدگی به صلاحیت وزرای محترم معرفی شده از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای حکیمی نماینده محترم مردم شریف رودبار در موضع مخالفت نام اینجانب را که متضمن تهمت های ناروایی بود از تریبون رسمی مجلس شورای اسلامی بر زبان آوردند.

 

برابر فتوای حضرت امام خمینی ،آن عزیز سفر کرده و ماده 78 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، حق اعتراض برای اینجانب وجود دارد. نظر به اینکه مجلس محترم شورای اسلامی دانشگاهی بزرگ و نمایندگان محترم عصاره فضائل ملتند و گفتار و عملکردشان در منظر و مرعی هموطنان عزیز ایران و همچنین مورد مداقه خارجیان نیز می­باشد، قرار دارد و برابر ارشاد و هدایت قرآن کریم در موارد متعدد از جمله آیه هشتم سوره مبارکه مائده که میفرماید:

" یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ لِلّهِ شُهَدَاء بِالْقِسْطِ وَلاَ یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلاَّ تَعْدِلُواْ اعْدِلُواْ هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ خَبِیرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ"

و فرمایش مقام معظم رهبری (دام ظلّه) در تفسیر آیه شریفه مذکور در تاریخ 08/03/92 در دیدار با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بر لزوم رعایت عدالت و انصاف حتی در برابر مخالفان سیاسی تاکید فرمودند. لذا اذعان می­فرمایند که نمایندگان محترم نبایستی به هر آنچه که فکر می­کنند بدون تحقیق و بررسی در صحت و یا سقم و آثار آن بر زبان جاری نمایند، از خداوند متعال می­خواهم که به همة ما انصاف و اعتدال را در گفتار و عمل عنایت فرماید.

اینجانب آنچه نماینده محترم فوق­الذکر در نهایت بی­تقوایی بر زبان آوردند را نمونه­ای ظالمانه از تهمت­زدن و بی­مبالاتی در اظهارات از تریبون عمومی مجلس می­دانم و لذا انتظار دارم نامبرده آنچه به زبان آورده­اند را با دلایل و مستندات بیان و اثبات نمایند، و یا در غیر اینصورت در همان تریبون از بنده عذرخواهی و از درگاه الهی طلب مغفرت نمایند./خبرآنلاین