اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه وزارت‌ دفاع درخصوص ثبت‌ نام یارانه


بازنشستگان نیروهای مسلح که قبل از ثبت نام بازنشست شده‌اند و هم اکنون قصد دریافت یارانه مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را دارند، می توانند برای ثبت نام به دفاتر خدمات الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در سراسر کشور مراجعه کنند.

تابناک: به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه اعلام کرد کلیه بازنشستگان نیروهای مسلح (لشگری) که قبل از ثبت نام بازنشست شده اند و هم اکنون قصد دریافت یارانه مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را دارند، می توانند برای ثبت نام به دفاتر خدمات الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا)در سراسر کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام خود و خانواده تحت تکفل اقدام نمایند.

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، کسانی که  با مراجعه مستقیم به سایت اینترنتی www.refahi.ir موفق به ثبت نام شده یا می شوند نیازی به مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیکی سلزمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح ندارند.


ویدیو مرتبط :
آمادگی کامل وزارت ارتباطات برای ثبت نام طرح هدفمندی یارانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه ثبت‌نام و درخواست یارانه جدید



اخبار,سایت هدفمندی,سایت رفاهید

 

اخبار اقتصادی - مراحل اجرایی ثبت نام از خانوارهای نیازمند یارانه مطرح شد/ گزارش بیانیه‌های انصراف از دریافت یارانه

نخستین جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی در سال جدید، صبح امروز به ریاست رییس جمهوری تشکیل شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه مراحل اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۳ در موضوع ثبت نام از خانوارهای نیازمند متقاضی دریافت یارانه نقدی مطرح شد و طرح مدیریت انرژی با استفاده از ظرفیت‌های مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین گزارشی از بیانیه‌های صادر شده توسط هنرمندان، دانشگاهیان و شخصیت‌های ورزشی و فرهنگی در خصوص تشویق مردم به عدم دریافت یارانه نقدی نیز به جلسه ارائه شد.

در ادامه جلسه گزارش مرکز آمار ایران در خصوص کاهش تورم سالانه مطرح شد. بر اساس این گزارش، افزایش شاخص کل قیمت‌ها نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ۱۹.۶ درصد می‌باشد که نسبت به همین رقم در ماه قبل (۲۲ درصد) کاهش شدیدی یافته است. به این ترتیب برای نخستین بار در سال‌های اخیر، در اسفندماه جهش تورمی قیمت‌ها وجود نداشته و اقتصاد کشور شاهد ثبات و آرامش در سطح عمومی قیمت‌ها بوده است.

رییس جمهوری با توجه به این گزارش بر توجه بیشتر به ایجاد رونق اقتصادی در سال ۱۳۹۳ و رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال مولد تاکید کردند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز موظف شد گزارشی از وضعیت اجرای قانون واگذاری سهام عدالت به مردم را در جلسه آتی ارائه نموده و پیشنهادهای آن وزارتخانه برای رفع مشکلات موجود را مطرح نماید.

 

------------------------

اطلاعیه ثبت‌نام و درخواست یارانه جدید/ نام‌نویسی از ۲۰ فروردین ماه

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای از مردم خواست از ۲۰ تا آخر فروردین ۹۳ نسبت به ثبت‌نام و تقاضای دریافت یارانه مرحله دوم اقدام کنند.

به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، زمان ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی از ۲۰ تا آخر فرودین ۹۳ اعلام شد.

ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی در سال ۹۳ به طور همزمان از ۲۰ فروردین ماه جاری در سراسر کشور و از طریق سایت رفاهی آغاز می‌شود.

براساس برنامه اعلام شده، ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آن‌ها «صفر» است از صبح روز ۲۰ فروردین ماه جاری، به طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www.refahi.ir و یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری ها و فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آن‌ها «یک» است نیز باید در روز دوم ثبت نام یعنی ۲۱ فروردین ماه جاری اقدام به نام نویسی در سایت رفاهی کنند.

سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی «دو» در روز ۲۲ فروردین، عدد «سه» در روز ۲۳ فروردین، عدد «چهار» در روز ۲۴ فروردین، عدد «پنج» در روز ۲۵ فروردین، عدد «شش» در روز ۲۶ فروردین، عدد «هفت» در روز ۲۷ فروردین، عدد «هشت» در روز ۲۸ فروردین و در نهایت عدد «۹» در روز ۲۹ فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.

همچنین روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه جاری به ثبت نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی تعلق دارد که در طی ۱۰ روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده‌اند.

یادآور می شود ثبت نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www.refahi.ir امکانپذیر خواهد بود و افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت ندارند نیز می توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی و فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و استانداری‌ها و مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند.

اخبار اقتصادی - خبرآنلاین،فارس