اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه نیروی زمینی سپاه درباره شهادت 5 تن از نیروها



درگیری در بانه,نیروهای پژاک

اطلاعیه نیروی زمینی سپاه درباره شهادت 5 تن از نیروها

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای، با تائید خبر شهادت 5 تن از بسیجیان کُرد سپاه بانه در درگیری با ضد انقلاب، جزئیاتی از این خبر را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در این اطلاعیه اعلام کرد: در پی وقوع درگیری بین رزمندگان اسلام با عوامل ضدانقلاب در منطقه مرزی بانه در استان کردستان، تعداد 5 تن از بسیجیان کُرد بومی این منطقه به فیض شهادت نائل آمدند.

این درگیری در نزدیکی روستای ساوان شهرستان بانه در استان کردستان روی داد و 2 نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهدا صبح امروز (جمعه) با حضور مردم قدرشناس و ولایت مدار کردستان برگزار شد.


نماینده بانه با اشاره به تشییع پیکر شهدا خبر داد
شهادت پنج عضو سپاه، در درگیری با نیروهای پژاک بوده است

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت که 5 نفر از اعضای سپاه استان کردستان در درگیری با نیروهای پژاک به شهادت رسیدند.

محسن بیگلری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این پنج عضو سپاه که 4 نفر اهل بانه و یک نفر اهل قروه بودند، در درگیری با نیروهای پژاک به شهادت رسیده‌اند و صبح امروز مراسم تشییع جنازه آنها برگزار شد.

وی همچنین گفت که در این مراسم، مسئولان استانی، مسئول قرارگاه حمزه سیدالشهدا، فرمانده سپاه استان کردستان،‌ جمعی از معاونان سپاه و مسئولان شهرستان بانه و سقز حضور داشته‌اند./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
نیروی زمینی سپاه پاسداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه نیروی دریایی سپاه؛ سردار ناظری در منطقه نازعات به شهادت رسید



 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی,محمد ناظری

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: سردار دریادار دوم پاسدار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری اباعبدالله (ع) ندسا در حین انجام مأموریت در منطقه نازعات به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش تسنیم،  دریادار دوم پاسدار ناظری از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان قدیمی و زبده نیروی دریایی سپاه بود که در یگان هوابرد و ناوگردهای اعزامی ندسا برای تأمین تردد کشتی‌ها و شناورها در خلیج عدن طی سال‌های اخیر، نیز خدمات ارزنده‌ای ایفا کرد.

وی همچنین در تربیت و آموزش نیروهای تکاور نیروی دریایی سپاه نقش قابل توجهی داشت.