اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه مهم دولت درباره سبد کالا


وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه ای، زمان توزیع سبد كالایی دولت را تا پایان سال جاری اعلام كرد.

خبرگزاری مهر: وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه ای، زمان توزیع سبد كالایی دولت را تا پایان سال جاری اعلام كرد.

در این اطلاعیه آمده است: جهت رفاه و آسایش سرپرستان خانوار مشمول دریافت سبد کالا، طرح توزیع این سبد تا پایان سال تمدید شده و مشمولان دریافت سبد کالا می‌توانند با آرامش بیشتر به مراکز توزیع سبد کالا مراجعه نمایند.

همچنین سرپرستان خانوار مشمول دریافت سبد کالا که فاقد کارت بانکی هستند، لازم است با مراجعه به بانک‌هایی که یارانه نقدی خود را دریافت می‌کنند و ارایه شماره حساب یارانه نقدی و کارت ملی به دریافت کارت بانکی خود اقدام کنند.

سرپرستان خانوار پس از دریافت کارت مذکور و ارائه کارت ملی می‌توانند نسبت به دریافت سبد کالا به مراکز توزیع مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
تدبیر دولت در توزیع سبد کالا !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه مهم درباره توزیع سبد کالا


توزیع سبدکالای سرپرستان خانوار کمتر از 4 نفر از صبح امروز دوشنبه آغاز شد.

خبرگزاری مهر: توزیع سبدکالای سرپرستان خانوار کمتر از 4 نفر از صبح امروز دوشنبه آغاز شد.

مشمولان سرپرستان خانوارهای سه، دو و یک نفره شامل کارگران شاغل و مستمری بگیران با حقوق بیش از پنج میلیون ریال (پانصد هزار تومان) و کارکنان دولت دارای بیمه های تامین اجتماعی می‌توانند از امروز دوشنبه تا پایان سال 92 به مراکز عرضه کالا مراجعه و نسبت به دریافت سبد رایگان کالا اقدام کنند.

همچنین به منظور صرفه جویی در زمان به متقاضیان توصیه می شود قبل از مراجعه به مراکز توزیع به یکی از روشهای ذیل از تخصیص سبد کالا مطمئن شوند.

1- شماره تلفن ثابت 84802222 (021) (90 خط)

2- مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir

3- ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره های 5000499 یا 700799

4- ارسال کد ملی به شماره #799* از طریق تلفن همراه

فهرست و نشانی مراکز توزیع از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی بالا قابل دسترسی است. درصورت وجود هرگونه مشکل در دسترسی به کالا لطفاً از طریق تلفن گویای شبانه روزی 124 در سراسر کشور تماس حاصل فرمایید.

تاکنون از 16 میلیون سرپرست خانوار، بالغ بر 12 میلیون نفر از سرپرستان خانوار سبد کالای خود را دریافت کرده اند و زمان دریافت سبد کالا همچنان تا آخر اسفند، تمدید شده است.