اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه مهم درباره توزیع سبد کالا


توزیع سبدکالای سرپرستان خانوار کمتر از 4 نفر از صبح امروز دوشنبه آغاز شد.

خبرگزاری مهر: توزیع سبدکالای سرپرستان خانوار کمتر از 4 نفر از صبح امروز دوشنبه آغاز شد.

مشمولان سرپرستان خانوارهای سه، دو و یک نفره شامل کارگران شاغل و مستمری بگیران با حقوق بیش از پنج میلیون ریال (پانصد هزار تومان) و کارکنان دولت دارای بیمه های تامین اجتماعی می‌توانند از امروز دوشنبه تا پایان سال 92 به مراکز عرضه کالا مراجعه و نسبت به دریافت سبد رایگان کالا اقدام کنند.

همچنین به منظور صرفه جویی در زمان به متقاضیان توصیه می شود قبل از مراجعه به مراکز توزیع به یکی از روشهای ذیل از تخصیص سبد کالا مطمئن شوند.

1- شماره تلفن ثابت 84802222 (021) (90 خط)

2- مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir

3- ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره های 5000499 یا 700799

4- ارسال کد ملی به شماره #799* از طریق تلفن همراه

فهرست و نشانی مراکز توزیع از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی بالا قابل دسترسی است. درصورت وجود هرگونه مشکل در دسترسی به کالا لطفاً از طریق تلفن گویای شبانه روزی 124 در سراسر کشور تماس حاصل فرمایید.

تاکنون از 16 میلیون سرپرست خانوار، بالغ بر 12 میلیون نفر از سرپرستان خانوار سبد کالای خود را دریافت کرده اند و زمان دریافت سبد کالا همچنان تا آخر اسفند، تمدید شده است.


ویدیو مرتبط :
توزیع سبد کالا در خمام - 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه بسیار مهم درباره توزیع «سبد کالا»


وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای درباره زمان توزیع سبد اول کالا اعلام کرد: فرصت باقیمانده تا پایان سال جاری، تمدید نخواهد شد.

خبرگزاری مهر: وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای درباره زمان توزیع سبد اول کالا اعلام کرد: فرصت باقیمانده تا پایان سال جاری، تمدید نخواهد شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای در خصوص توزیع سبد كالا اعلام کرد: بر اساس این اطلاعیه، به آگاهی سرپرستان خانوار مشمول طرح دریافت سبد کالای رایگان که تا به حال فرصت مراجعه برای دریافت سبد کالا را پیدا نکرده اند، می رساند که با توجه به فرصت محدود باقیمانده تا آخر سال نسبت به مراجعه به مراکز توزیع و دریافت کالاهای موضوع طرح، اقدام نمایند.

این افراد بایستی ضمن اطمینان از شمولیت دریافت سبد کالا از طریق:

1- شماره تلفن ثابت 84802222-021 (90 خط)

2- مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir

3- ارسال کدملی از طریق پیامک به شماره های 5000499 یا 700799

4- ارسال کد ملی به شماره #799* از طریق تلفن همراه برای دریافت سبد کالا به فروشگاه های اعلام شده قبلی مراجعه نمایند.

در ضمن مجموعه فروشگاه‌های اتکاء کمافی السابق نیز آمادگی تحویل سبد کالا را به مشمولین طرح دارا می باشد. در صورت وجود هرگونه مشکل در دسترسی به کالا از طریق تلفن گویای شبانه روزی 124 در سراسر کشور تماس بگیرید.