اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه مهم درباره آزمون استخدامی دولت


آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۴ در صبح روز جمعه اول خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1394 در صبح روز جمعه اول خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون اولین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی به‌همراه برگ راهنمای مربوطه از روز سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ضرورت دارد در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش به‌نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کدملی...) یا ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کدپیگیری، از کارت خود نسخه‌ای تهیه و نسبت به دریافت برگ راهنمای مربوط نیز اقدام کنند.


ویدیو مرتبط :
مدرک مهم نیست کارآمدی شرط اصلی در آزمون استخدامی بخش خصوصی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دولت



اخبار,اخبار دانشگاه ,تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دولت

ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور تا ساعت 24 روز پنجشنبه 20 فروردین ماه 1394 تمدید شد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده و به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور (شامل 13 دستگاه اجرایی) برای به کار گیری افراد واجد شرایط هریک از دستگاه های اجرایی مذکور و استخدام پیمانی آنها در سال 1394 و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه ای درباره تبدیل وضع مربیان حق التدریس اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز پنجشنبه 20 فروردین ماه تمدید می شود.

وی به تمامی داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند، اکیدا توصیه کرد تا در مهلت باقی مانده با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه آزمون، اطلاعیه ثبت نامی منتشره و اطلاعیه منتشره امروز در صورت واجد شرایط بودن، حداکثر تا ساعت 24 روز پنجشنبه 20 فروردین ماه 1394 برای ثبت نام اقدام کنند.

توکلی افزود: همان گونه که پیشتر نیز اعلام شده است این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی در روز جمعه اول خردادماه در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

وی افزود: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 82 هزار و 625 داوطلب که از این تعداد 11 هزار و 898 داوطلب برای شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه ای و تعداد 77 هزار و 727 داوطلب برای شرکت در آزمون سایر دستگاه های اجرایی ثبت نام کرده اند.

ثبت نام برای شرکت در این آزمون از ساعت 15 روز دوشنبه 10 فروردین ماه آغاز شده است.

شرایط و ضوابط هریک از دستگاه های اجرایی پذیرنده (13 دستگاه) در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت نامی مربوط، در روز دوشنبه 10 فروردین ماه روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

اخبار دانشگاه - ایرنا