اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه قطع آب در برخی مناطق تهران


آبفای استان تهران در اطلاعیه‌ای مناطقی از پایتخت را که امروز و امشب تا صبح فردا با قطعی آب مواجه خواهند بود، اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: آبفای استان تهران در اطلاعیه‌ای مناطقی از پایتخت را که امروز و امشب تا صبح فردا با قطعی آب مواجه خواهند بود، اعلام کرد.

در اطلاعیه آبفای استان تهران آمده است:

به آگاهی شهروندان تهرانی می رساند، به منظور تعویض یک دستگاه شیرخط ١٠٠ میلیمتری واقع در بزرگراه کردستان، تقاطع خیابان ١٩، محدوده زیر از ساعت ٢٣ امروز (سه شنبه) تا ساعت پنج صبح فردا (چهارشنبه چهارم شهریور ماه) دچار قطع و افت فشار آب خواهد شد.

برپایه این گزارش، محدوده قطع آب از سمت شمال، بزرگراه کردستان، خیابان ٢٣، از سمت جنوب، خیابان های ١٩ کردستان و اخلاقی حدفاصل بلوار آزادگان و خیابان جهان آرا، از سمت شرق، خیابان جهان آرا، حدفاصل خیابان ٤٥ کردستان و خیابان اخلاقی و از سمت غرب، بلوار آزادگان خواهد بود. تانکرهای آبرسانی برای تامین آب شرب شهروندان در محل مستقر خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
استارت پروژه ارتقای کیفیت آب شرب مناطق جنوب تهران توسط معاون اول رییس جمهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه قطع آب در برخی مناطق شهر تهران


شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی اطلاعیه ای مناطقی را که امروز و امشب تا صبح فردا با قطعی آب مواجه خواهند بود، اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا: شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی اطلاعیه ای مناطقی را که امروز و امشب تا صبح فردا با قطعی آب مواجه خواهند بود، اعلام کرد.
 
به آگاهی شهروندان محترم تهرانی می رساند، به منظور عملیات سه راه گیری لوله ٢٠٠ میلی متری واقع در خیابان پورابتهاج، محدوده زیر از ساعت ٢٣ امروز (شنبه) تا ساعت پنج صبح یکشنبه 25 مردادماه دچار قطع و افت فشار آب خواهد شد.

برپایه این گزارش، محدوده قطع آب از سمت شمال باغ های دارآباد حدفاصل بلوار اوشان و خیابان سباری، از سمت جنوب، بزرگراه ارتش حدفاصل بلوار اوشان و خیابان سباری، از سمت شرق، بلوار اوشان حدفاصل ارتفاعات دارآباد و بزرگراه ارتش و از سمت غرب، خیابان سباری حدفاصل ارتفاعات دارآباد و بزرگراه ارتش خواهند بود.

گفتنی است؛ تانکرهای آبرسانی برای تامین آب شرب شهروندان در محل مستقر خواهند بود.