اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان


شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در اولین اطلاعیه خود درباره دهمین دوره انتخابات مجلس مرزبندی دقیق میان اصولگرایی با فتنه و جریان انحراف را مورد تاکید قرار داد.

خبرگزاری ایسنا: شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در اولین اطلاعیه خود درباره دهمین دوره انتخابات مجلس مرزبندی دقیق میان اصولگرایی با فتنه و جریان انحراف را مورد تاکید قرار داد.

 در پی جلسه‌ی شب گذشته (یک شنبه شب) تشکل‌ها و فعالان اصولگرا در دفتر سخنگوی ائتلاف اصولگرایان، غلامعلی حدادعادل اطلاعیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

همزمان با آغاز فعالیت‌های انتخاباتی و در پی احساس لزوم اتحاد و ائتلاف میان تشکل‌های اصولگرای سراسر کشور در انتخابات دورۀ دهم مجلس شورای اسلامی و درخواست این تشکل‌ها از حضرات آیات یزدی، مصباح و موحدی کرمانی برای هدایت اصولگرایان در مسیر وحدت، «شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان» به دعوت حضرت آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر محترم جامعۀ روحانیت مبارز با حضور نمایندگان تشکل‌های اصولگرا و شماری از شخصیت‌های فعال سیاسی اصولگرا تشکلیل شد.

اعضای این شورا در نخستین جلسات خود که در آستانۀ هفتۀ وحدت و میلاد مبارک پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) برگزار شد با استعانت از درگاه خداوند متعال و توکل بر او، نکات زیر را مورد تأیید و تأکید قرار دادند:

1 ضرورت وحدت و همدلی همۀ تشکل‌ها و جمعیت‌ها و انجمن‌ها و نیروهای اصولگرا در انتخابات

2 ائتلاف نیروهای اصولگرا بر پایۀ راه نورانی امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری و شاخص‌ها و ضوابط ذکر شده در منشور جامعۀ روحانیت مبارز و جامعۀ مدرسین حوزۀ علمیۀ قم

3 رعایت اخلاق اسلامی در تبلیغات انتخاباتی و پرهیز از تخریب دیگران (اعم از اصولگرایان دیگر یا رقبای اصولگرایان)

4 مرزبندی دقیق میان اصولگرایی با فتنه و جریان انحراف

5 اهتمام بر انتخاب افراد اصلح و اجتناب از هرگونه تعصب جزبی و سازمانی و پرهیز از قبیله‌گرائی

6 هوشیاری کافی در برابر انواع توطئه‌های دشمنان انقلاب و ترفندهای تفرقه افکن میان نیروهای اصولگرا

شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در اولین و دومین جلسۀ خود با اتخاذ تصمیمات لازم دربارۀ ساز و کار مناسب برای تشخیص نامزدهای اصلح و نیز اجرای فعالیت‌های انتخاباتی بر دعوت از همۀ فعالان سیاسی و نیروهای با بصیرت اصولگراو تشکل‌های مختلفی که در همۀ مواقف و مراحل حساس با حضور آگاهانۀ خود در صحنه، انقلاب اسلامی را یاری کرده‌اند تأکید کرد و از همگان خواست با عنایت به اطلاع‌رسانی‌های بعدی که از طریق اطلاعیه‌های آیندۀ شورا صورت خواهد گرفت خود را برای ایفای وظیفۀ اسلامی و ملی در انتخابات دورۀ دهم مجلس شورای اسلامی آماده سازند.


ویدیو مرتبط :
رقابت پرشور انتخاباتی اصولگرایان با اصولگرایان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روح الامینی در شورای ائتلاف اصولگرایان


دبیرکل جمعیت آبادگران گفت: روح‌الامینی نماینده محسن رضایی در شورای ائتلاف اصولگرایان شد

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت آبادگران گفت: روح‌الامینی نماینده محسن رضایی در شورای ائتلاف اصولگرایان شد

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران، عصر امروز (چهارشنبه) با حضور در فرمانداری تهران برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی تهران ثبت‌نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا جبهه ایستادگی قرار است به شورای ائتلاف  اصولگرایان بپیوندد، گفت: بله، ان‌شاءالله پس از ملاقات با آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، ما به ائتلاف اصولگرایان خواهیم پیوست.

بیادی درمورد حضور افرادی هم‌چون حجت‌الاسلام حبیبی و روح‌الامینی در شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: این افراد به‌صورت حقیقی در شورای ائتلاف اصولگرایان حضور دارند که آقای حبیبی مشاور عالی آیت‌الله موحدی کرمانی در ائتلاف اصولگرایان است و آقای روح‌الامینی نیز نماینده آقای محسن رضایی در شورای ائتلاف اصولگرایان شده است.