اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه سپاه به مناسبت انفجار زاغه مهمات



 

 

فارس: سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی، مجاهدت و تلاش‌های فاخر و ماندگار سردار شهید حسن مقدم در راه اندازی و سازماندهی واحدهای توپخانه و موشکی سپاه را هرگز فراموش نخواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای با تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سرلشکر پاسدار حسن مقدم و جمعی از همرزمان در حادثه انفجار زاغه مهمات سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه از اقشار و آحاد مختلف مردم شهید پرور دعوت کرد در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا شرکت کنند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: تردیدی نیست راه مقدس سردار سرافراز سرلشکر پاسدار شهید حسن مقدم مسئول سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه، بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و دیگر شهدای این حادثه ادامه خواهد یافت و همرزمان شجاع آنان مسیر عزت، پیشرفت و تقویت روز افزون توان بازدارندگی نظام و میهن اسلامی را با همان تعهد، همت و صلابت تداوم خواهند بخشید.

این اطلاعیه با اشاره به خدمات ارزشمند و تاثیرگذار سرلشکر پاسدار شهید حسن مقدم طی سی‌سال خدمت صادقانه در سپاه تصریح کرده است: پاسداران انقلاب اسلامی، مجاهدت و تلاش‌های فاخر و ماندگار سردار شهید حسن مقدم در راستای راه اندازی و سازماندهی واحدهای توپخانه و موشکی سپاه و کمک به روند فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشهای دفاعی و نقش مؤثر آن شهید ارجمند در توسعه صنعت و توان دفاعی کشور را هرگز فراموش نخواهد کرد و آموزه‌های به یادگار مانده از ایشان را راهنمای شایسته خود در پیگیری رسالت خطیر پاسداری از انقلاب و دستاوردهای سترگ ‌آن ‌می‌دانند.

این اطلاعیه افزوده است: امت شهید پرور حزب الله بویژه مردم فهیم و قدرشناس تهران با حضور گسترده و پر شور خود در آیین تشییع پیکرهای منور و مطهر شهدای این حادثه جانگذاز بار دیگر عزم راستین و اراده فولادین خود در دفاع از آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر آن را به نمایش خواهند گذارد.

این اطلاعیه در پایان آورده است: مراسم تشییع شهدای عزیز سپاه فردا دوشنبه مورخ 23 آبانماه 1390 از ساعت 30/8 صبح از حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه واقع در انتهای خیابان پیروزی میدان شهید کلاهدوز با حضور مقامات و شخصیت‌های کشوری و لشکری و آحاد ملت عزیز ایران به سمت بهشت زهرا (س) آغاز خواهد‌ شد..../فارس


ویدیو مرتبط :
حمله به فرودگاه و زاغه مهمات ارتش سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخبار تکمیلی از انفجار زاغه مهمات؛ زاغه مهمات در داخل پادگان و محوطه باز منفجر شده است



 

 

اخبار تکمیلی از انفجار زاغه مهمات؛ زاغه مهمات در داخل پادگان و محوطه باز منفجر شده است

 

نماینده شهریار در مجلس گفت که زاغه مهمات منفجر شده در پادگان بیدگنه، در داخل پادگان و در محوطه ای باز منفجر شده است.

 

حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به انفجار در پادگان بیدگنه گفت: این انفجار در داخل پادگان و در محوطه ای باز رخ داده است.

وی در این باره افزود: انفجار رخ داده تلفاتی هم درپی داشته اما تعداد مجروحین حادثه زیاد نیستند.

نماینده شهریار در مجلس تصریح کرد: هم اکنون آمبولانس ها و گروه های امدادی برای انتقال مجروحین حادثه در محل حضور دارند.

گروسی ادامه داد: کارشناسان مربوطه در محل پادگان حاضر شده و مشغول بررسی حادثه انفجار زاغه مهمات هستند..../فارس