اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه درباره قطع یارانه نقدی برخی افراد


وزارت کار اعلام کرد: یارانه نقدی افراد بالای ۱۸ سال فاقد کارت ملی قطع می‌شود.

خبرگزاری مهر: وزارت کار اعلام کرد: یارانه نقدی افراد بالای ۱۸ سال فاقد کارت ملی قطع می‌شود.

در اطلاعیه وزارت کار آمده است: براساس ماده ۴ آئین نامه اجرایی از ماده ۷ قانون هدفمند سازی یارانه ها، تمامی هموطنان بیشتر از ۱۸ سال سن که دارای شماره ملی بوده اما تاکنون کارت ملی خود را دریافت نکرده اند، موظفند حداکثر تا تاریخ ۱۵ بهمن سال جاری اقدامات لازم را برای دریافت کارت ملی انجام دهند، در صورت عدم تعیین تکلیف وضعیت کارت ملی مربوطه، پرداخت یارانه این افراد از بهمن سال‌جاری متوقف می‌شود.


ویدیو مرتبط :
فرصت اعتراض به قطع یارانه نقدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطع یارانه نقدی افراد با این میزان درآمد


عضو کمیسیون تلفیق مجلس از برسی حذف حانوارهای پردرامد از چرخه دریافت یارانه خبر داد و اعلام کرد: در کمیسیون تلفیق در بودجه سال 94 پیشنهاد شده است که خانوارهایی که بالای پنج میلیون درآمد دارند از چرخه دریافت یارانه حذف شوند.

خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون تلفیق مجلس از برسی حذف حانوارهای پردرامد از چرخه دریافت یارانه خبر داد و اعلام کرد: در کمیسیون تلفیق در بودجه سال 94 پیشنهاد شده است که خانوارهایی که بالای پنج میلیون درآمد دارند از چرخه دریافت یارانه حذف شوند.

ابوذر ندیمی، کمک به اقشار ضعیف و پیشرفت در روند اجرای پروژه های عمرانی را جزو اهداف بودجه سال آینده در کشور اعلام کرد و گفت: در صورتی که اقشار پردرآمد از چرخه دریافت یارانه حذف شوند یارانه آنها صرف کمک به اقشار آسیب پذیر و یا این که صرف امور عام المنفعه خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه دولت یازدهم باید برای رفع مشکلات کشور تصمیمات انقلابی بگیرد، گفت: دولت باید نمایندگان مجلس را یاری کند تا در کمیسیون تلفیق و در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۴ پردرآمدها از لیست یارانه بگیران خارج شوند.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس با بیان این که در خصوص اقدام دولت در حذف ثروتمندان از دریافت یارانه گفت: در این رابطه قانون هدفمندی یارانه‌ها موجود است که در آن نسبت درآمد خانوار مطرح است؛ یعنی حذف مطلق نیست ولی نسبت درآمد مهم است و برابری در پرداخت وجود ندارد.

ندیمی، ادامه داد: دولت تاکنون میزان درآمدی را که ملاک حذف از دریافت یارانه باشد اعلام نکرده است، از این رو دولت در بودجه سال آینده باید بگوید که میزان درآمد ماهانه چقدر باشد و براساس آن، گروه‌هایی که از دریافت یارانه محروم می‌شوند را مشخص کند.