اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه درباره توزیع سبد کالایی دولت


وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: اخبار و اطلاعات مربوط به سبد کالا که فقط از طریق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه اعلام می شود، معتبر است.

خبرگزاری ایرنا: وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: اخبار و اطلاعات مربوط به سبد کالا که فقط از طریق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه اعلام می شود، معتبر است.

در این اطلاعیه آمده است: اخبار رسانه ها در خصوص سامانه توزیع سبد کالا، اشاره به سامانه در حال آزمایش و ساخت است که به دلیل محدودیت پهنای باند هنوز نهایی نشده است.

وزرات صنعت، معدن و تجارت در این اطلاعیه ضمن عذر خواهی اعلام کرد: به محض آماده شدن سامانه، مراتب به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین اعلام کرد: کلیه کالاهای مورد نیاز سبد کالای حمایتی تأمین شده است و در شبکه های توزیع قرار گرفته که با راه اندازی زیر ساخت الکترونیکی مربوطه، توزیع سبد کالا نیز آغاز خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
تدبیر دولت در توزیع سبد کالا !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان توزیع نخستین سبد کالایی دولت



اخبار,توزیع نخستین سبد کالایی دولت


اخبار اقتصادی - زمان توزیع نخستین سبد کالایی دولت

وی ادامه داد: سیاست‌گذاری‌های بازرگانی داخلی برای عدم بروز وقفه و خلل در عرضه و تامین کالاهای مورد نیاز مردم طرح‌ریزی می‌گردد و ذخیره سازی کالاها نیز صرفا برای تنظیم ثبات بازار انجام می‌گیرد تا در زمان‌های مورد لزوم در بازار عرضه گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زمان توزیع اولین سبد کالایی دولت را بهمن ماه امسال اعلام کرد.

به گزارش فارس، محمد جعفرعظمایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تأمین بخشی از نیازهای مردم به کالاهای اساسی، اقلامی نظیر برنج، روغن، پنیر، تخم‌مرغ و مرغ در سبد کالایی قرار گرفته و در مراحل بعدی اهدای این سبد کالایی امکان افزوده شدن برخی اقلام ضروری دیگر نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: در بررسی راهبردها، اهداف و رویکردهای بخش بازرگانی داخلی کشور، مقرر شده است تا جامعه هدفی برای توزیع سبد کالایی تعریف شود و در این زمینه کارکنان و مستمری بگیران دولت، مستمری بگیران تامین اجتماعی، بازنشستگان لشکری، مددجویان بهزیستی، کارگران، مددجویان کمیته امداد، خبرنگاران و دانشجویان متأهل از جمله افراد این گروه هدف هستند که در صورت لزوم گروه‌های دیگری نیز از اقشار مختلف جامعه به آن اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: سیاست‌گذاری‌های بازرگانی داخلی برای عدم بروز وقفه و خلل در عرضه و تامین کالاهای مورد نیاز مردم طرح‌ریزی می‌گردد و ذخیره سازی کالاها نیز صرفا برای تنظیم ثبات بازار انجام می‌گیرد تا در زمان‌های مورد لزوم در بازار عرضه گردد.

عظمایی افزود: دولت در بخش بازرگانی مصمم است با تصمیم‌سازی‌های خود نقش دلالان را کاهش داده و با برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و دائمی و نیز فروشگاه‌های بزرگ ضمن حمایت از تولید داخلی و ایجاد ثبات و بهسازی نظام توزیع و تولید، رفاه و امنیت اقتصادی مراجعه کنندگان را نیز تامین کند .

اخبار اقتصادی - فارس