اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه درباره تعطیلی مدارس در امتحانات


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: براساس بخشنامه ابلاغی به مدارس، همه دبیرستان های دوره اول متوسطه در زمان امتحانات نوبت اول دایر خواهند بود.

خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: براساس بخشنامه ابلاغی به مدارس، همه دبیرستان های دوره اول متوسطه در زمان امتحانات نوبت اول دایر خواهند بود.

اسفندیار چهاربند افزود: تعطیلی مدارس در زمان امتحانات باعث کسر ساعت تدریس معلمان و عقب افتادن دانش آموزان از مباحث درسی می شود.

وی با اشاره به  اینکه امتحانات دانش آموزان دوره اول متوسطه از 6 تا 24 دی ماه برگزار خواهد شد، گفت: 10 ماده درسی در نیم امسال اول متوسطه وجود دارد که  6 ماده درسی آن نمره کتبی ندارد و از طرفی 50 درصد نمرات این دروس به صورت ارزشیابی مستمر در طول سال تحصیلی گرفته شده و برای دریافت 50 درصد نمرات دیگر نیاز به تعطیلی مدرسه نیست.

چهاربند خاطر نشان کرد: زمان کافی در بین امتحانات برای مطالعه دانش آموزان در نظر گرفته شده و مشکلی برای مطالعه کتابهای درسی دانش آموزان وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
تعطیلی مدارس فردا شنبه 23 دی 96

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان امتحانات مدارس در صورت تعطیلی تهران


زمان امتحانات دانش آموزان پایه ابتدایی در صورت تعطیلی احتمالی شهر تهران به دلیل آلودگی هوا تغییر کرده و به بعد از آخرین امتحان موکول می‌شود.

خبرگزاری مهر: معاون ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: زمان امتحانات دانش آموزان پایه ابتدایی در صورت تعطیلی احتمالی شهر تهران به دلیل آلودگی هوا تغییر کرده و به بعد از آخرین امتحان موکول می‌شود.

فرناز بیگی معاون ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران  افزود: در صورت تعطیلی احتمالی تهران به دلیل آلودگی هوا چنانچه دانش آموزان ابتدایی در آن روز امتحان داشته باشند امتحان در روز تعطیل برگزار نمی شود و به بعد از آخرین امتحان موکول خواهد شد.

وی درباره ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی شهر تهران افزود: 50 درصد ثبت نام نوآموزان به اتمام رسیده و دانش آموزان جا مانده از ثبت نام تا 10 خردادماه برای ثبت نام فرصت دارند.

به گفته بیگی،‌ با توجه به دیر آغاز شدن فعالیت پایگاههای سنجش ثبت نام نوآموزان، این مهلت تا 10 خرداد ماه تمدید شده است.‌همچنین ثبت نام دانش آموزان میان پایه نیز تا این تاریخ امکانپذیر است.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران درباره امتحانات دانش آموزان مقطع ابتدایی نیز افزود: امتحانات دانش آموزان پایه اول تا سوم به روش توصیفی است که به پایان رسیده است.

به گفته بیگی، امتحانات پایه چهارم و پنجم نیز تا 10 خرداد ماه به اتمام می رسد و نتایج آن نیز در مدت زمان کوتاهی به آنها اعلام می شود.