اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه درباره تعطیلی فرودگاه‌ های تهران


معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: همزمان با روز ارتش و اجرای مانور هوایی نیروهای مسلح (جمعه 29 فروردین)، پرواز باری و مسافری در سه فرودگاه امام‌خمینی، مهرآباد و پیام از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 11 و 30 دقیقه انجام نمی‌شود.

خبرگزاری مهر: معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: همزمان با روز ارتش و اجرای مانور هوایی نیروهای مسلح (جمعه 29 فروردین)، پرواز باری و مسافری در سه فرودگاه امام‌خمینی، مهرآباد و پیام از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 11 و 30 دقیقه انجام نمی‌شود.

 ابراهیم شوشتری افزود: به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش جمهوری اسلامی ایران) از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 11 و 30 صبح روز 29 فروردین رژه هوایی، پرواز نیروهای مسلح در آسمان تهران انجام می‌شود.

شوشتری گفت: در هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور، مقرر شد در این ساعات ، در جهت حفظ ایمنی پروازهای مسافری و باری در فرودگاه‌های امام‌خمینی ، مهرآباد و فرودگاه پیام، هیچ پرواز مسافری و باری انجام نشود.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور ادامه داد: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده‌است که در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود.

وی تأکید کرد: تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع اند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشد.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور یادآور شد: مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن 199 و برای پروازهای فرودگاه امام‌خمینی با شماره تلفن 09633 تماس بگیرند.


ویدیو مرتبط :
از آب گرفتگی تا تعطیلی مدارس و فرودگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعطیلی 3.5 ساعته فرودگاه‌های تهران در ۲۹ فروردین


معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها گفت: در راستای انجام ایمن رژه هوایی نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش، در ۳ فرودگاه امام خمینی(ره)، مهرآباد و پیام، از ساعت 7:30 الی 11 هیچ پرواز باری و مسافری انجام نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها گفت: در راستای انجام ایمن رژه هوایی نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش، در ۳ فرودگاه امام خمینی(ره)، مهرآباد و پیام، از ساعت 7:30 الی 11 هیچ پرواز باری و مسافری انجام نمی‌شود.

ابراهیم شوشتری اظهار داشت: هر سال به مناسبت 29 فروردین ماه (روز ارتش جمهوری اسلامی ایران) مراسمی در محل مرقد حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال نیز طبق روال هر سال، این مراسم روز 29 فروردین (پنج‌شنبه) برگزار و رژه هوایی پرواز نیروهای مسلح انجام می‌شود.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: در این روز از ساعت 7:30 صبح پنج‌شنبه 29 فروردین تا ساعت 11 رژه هوایی نیروهای مسلح است و پروازهای نظامی انجام می‌شود.

شوشتری افزود: طی هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور، مقرر شد در ساعات مذکور 29 فروردین‌‌ماه، در راستای حفظ ایمنی پروازهای مسافری و باری در فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، مهرآباد و فرودگاه پیام، هیچ پرواز مسافری و باری انجام نشود.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور ادامه داد: با صدور اطلاعیه هوانوردی به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است که در این ساعت تمامی پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود تا رژه هوایی پروازهای نیروهای مسلح انجام شود.

وی تأکید کرد: تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور یادآور شد: مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر قبل از حضور در فرودگاه برای پروازهای داخلی با شماره تلفن 199 و برای پروازهای خارجی با شماره تلفن 09633 تماس بگیرند.