اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره وقایع اخیر «جونقان»



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک روز روابط عمومی به همکاران رسانه‌ای و فعالان عرصه ارتباطات توضیحی را درباره وقایع اخیر شهر جونقان منتشر ساخت.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: در حادثه اخیر شهر جونقان، دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام همزمان با پی‌گیری موضوع از دبیرخانه شورای‌عالی امنیت‌ملی، از طریق مقامات محلی موضوع آسیب‌رسانی به تندیس سردار اسعد بختیاری را پی‌گیری کردند.

همچنین نماینده محسن رضایی نیز در منطقه مستقر شده و مسائل را در صحنه پی‌گیری می‌کند. خوشبختانه با کنترل مسئله در محل از طریق استاندار محترم چهارمحال‌ و بختیاری و دستگیری دو نفری که عامل حادثه بودند، نیازی به پی‌گیری مسئله از طریق شورای امنیت ملی پیدا نشد. همچنین دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقامات مسئول خواسته‌اند بایستی تنبیه لازم برای افراد خاطی و محرکین آن‌ها صورت پذیرد.

این بیانیه افزوده است: لازم است از زحمات مسئولان مربوطه‌ای که به احساسات و عواطف مردم بها داده و در این مسئله با سرعت عمل اقدام کردند سپاسگزاری شود و بنا به تأکید دبیر محترم مجمع انتظار دارد مقامات محلی مسئله را به‌ طور کامل پیگیری و با تدبیر مناسب از وقوع دوباره این حوادث جلوگیری کنند.

 

 


ویدیو مرتبط :
مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مواضع یک مقام وزارت کشور



اخبار ,اخبار سیاسی ,مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

اخبار سیاسی - اطلاعیه مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مواضع یک مقام وزارت کشور

دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه‌ای، از «مواضع سوال برانگیز یک مقام مسئول دولتی در وزارت کشور» ابراز تأسف کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام بدون اشاره به مسأله مورد انتقاد، در اطلاعیه خود آورده است:

«به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند در شرایطی که همه آحاد ملت، ارکان نظام و گروه­‌ها و جناح‌ها در خصوص مواضع اصلی و سیاست‌های کلان نظام تحت زعامت رهبری عظیم‌الشأن انقلاب می‌بایست همگرایی و همدلی داشته باشند، متأسفانه مواضع سوال‌برانگیز یک مقام مسئول دولتی در وزارت کشور مایه شرم و نگرانی شدید شده است.

در این خصوص مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تقبیح چنین اقدامات مرموز و تفرقه‌انگیزی که باید آن را بازی در زمین دشمنان نظام و اسلام توصیف کرد، به زودی پاسخ مکتوب و محرمانه خود را درباره ابعاد این اقدام مشکوک خطاب به وزارت کشور ارسال خواهد نمود.» 

اخبار سیاسی - ایسنا