اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه بانک صادرات درباره موسسه میزان


بانک صادرات ایران در راستای ایفای رسالت های اجتماعی و حل و فصل مشکلات موسسه منحله میزان از ابتدای وقت اداری امروز دوشنبه(یازدهم آبان ماه سالجاری) نسبت به اجرای مفاد تفاهم نامه اقدام خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا: بانک صادرات ایران در راستای ایفای رسالت های اجتماعی و حل و فصل مشکلات موسسه منحله میزان از ابتدای وقت اداری امروز دوشنبه(یازدهم آبان ماه سالجاری) نسبت به اجرای مفاد تفاهم نامه اقدام خواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ بانک صادرات ایران در راستای ایفای رسالت های اجتماعی، مسئولیت حل و فصل مشکلات موسسه منحله میزان برابر تفاهم نامه های منعقده فیمابین این بانک و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیات تسویه موسسه مزبور، به عهده گرفته و از ابتدای وقت اداری امروز دوشنبه نسبت به اجرای مفاد تفاهم نامه اقدام خواهد کرد.

اینک که بانک صادرات ایران اراده خود را در راستای حل و فصل مشکلات موسسه مورد بحث قرار داده است؛ سپرده گذاران موسسه موصوف می توانند به منظور تسریع و تسهیل امور از ابتدای وقت اداری روز شنبه مورخ ١٦ آبان ماه سالجاری حداکثر به مدت ٢٠ روز با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک شناسایی نسبت به افتتاح حساب در شعب سابق موسسه میزان که در اختیار بانک صادرات ایران قرار گرفته، اقدام کنند.

همچنین با عنایت به مهلت ٢٠ روزه مورد بحث مذکور در بند ٢ از سپرده گذاران در خواست می شود به تدریج در شعب سابق موسسه میزان که در اختیار بانک صادرات ایران قرار گرفته، مراجعه و از ازدحام در شعب یادشده خودداری کنند.

بانک صادرات ایران برابر با تفاهم نامه ها و پس از بررسی دقیق میزان دارایی و بدهی موسسه منحله میزان عندالاقتضاء نسبت به تعیین اصل و سود متعلقه هر یک از سپرده گذاران اقدام و جدول واریز وجوه متعلقه شان را به حساب سپرده ای آنان از طریق ایمیل شخصی و یا ارسال پیامک به اطلاع ایشان خواهد رساند.

بانک صادرات ایران برابر تفاهم نامه های موصوف مدیریت دارایی ها و بدهی های موسسه منحله میزان را به عهده گرفته و به سپرده گذاران اطمینان می دهد، به طور دقیق و براساس اصول حرفه ای بانکداری نسبت به انجام امور محوله و تا تعیین تکلیف سپرده گذاران عزیز پیگیری لازم را به عمل آورد.

بنابراین از تمام سپرده گذاران تقاضا می شود؛ به منظور تسریع در روند انجام کارها همکاری لازم با کارمندان بانک صادرات ایران را داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
موسسه مالی و اعتباری منحله «میزان» به بانک صادرات واگذا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موسسه میزان به بانک صادرات واگذار شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تمامی امور موسسه اعتباری میزان به بانک صادرات واگذار شد.

بعد از مدت‌ها بحث و بررسی در رابطه با تصمیم‌گیری برای ساماندهی مشکلات پیش آمده برای موسسه اعتباری میزان که در اوایل امسال انحلال آن رسما اعلام شد یک منبع آگاه به ایسنا اعلام کرد که امشب طی قراردادی کلیه امور مربوط به موسسه میزان به بانک صادرات واگذار شد.

به گفته وی کلیه امور موسسه میزان اعم از دارایی‌ها، بدهی‌ها، امور سپرده گذاران، تسهیلات گیرندگان و هر آن چه که به این موسسه مربوط می‌شود به بانک صادرات واگذار شده و از این پس این بانک مسئولیت آن را بر عهده خواهد داشت.

این اتفاق در حالی رخ داده که موسسه اعتباری غیرمجاز میزان از سال گذشته به دلایلی دچار مشکل شد و سپرده گذاران برای دریافت منابع خود به شعب این موسسه هجوم آورده اما با توجه به سرمایه گذاری موسسه میزان در پروژه‌های بزرگ و خالی بودن دست آنها برای پرداخت مبالغ سپرده گذاران در نهایت مشکل تا جایی پیش رفت که با وجود وساطت بانک مرکزی و سایر بخش‌ها رای بر انحلال این موسسه داده شد.

بر این اساس بعد از پیگیری‌های انجام شده از سوی بانک مرکزی، قوه قضاییه و همچنین استانداری خراسان رضوی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که برای ساماندهی موسسه میزان تصمیم به واگذاری آن به بانک صادرات گرفته شد. این در حالی است که پیش‌تر حمید تهران‌فر معاون نظارت بانک مرکزی اعلام کرده بود که این بانک در حال انجام بررسی‌ها برای واگذاری موسسه میزان به گروهی است که بتواند مشکلات آن به ویژه مسایل مربوط به سپرده گذاران و کارمندان آن را برطرف کند.

 

اخبار اجتماعی - ایسنا