اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه اتحادیه نانوایان: نان سنگک آزاد 1300 تومان



اخبار,اخباراقتصادی, نان سنگک

 

 اخبار اقتصادی  -  عصر  ایران


ویدیو مرتبط :
شاهرود پرس:رئیس صنف نانوایان:وزن نان سنگک باید 500 گرم باشد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت نان سنگک آزاد 1300 تا 2000 تومان!


رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی از آغاز آزادپزی نان سنگک در 34 نانوایی سطح شهر تهران خبرداد و گفت: قیمت نان سنگگ ساده این نانوایی‌ها، 1300 تومان، کنجددار 1500 تومان و پرکنجد 2000 تومان است.

خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی از آغاز آزادپزی نان سنگک در 34 نانوایی سطح شهر تهران خبرداد و گفت: قیمت نان سنگگ ساده این نانوایی‌ها، 1300 تومان، کنجددار 1500 تومان و پرکنجد 2000 تومان است.

محمدرضا نظری‌نژاد از آغاز آزادپزی نان سنگک در 34 نانوایی سطح شهر تهران خبرداد و گفت: از امروز با مجوز اتحادیه، 34 نانوایی سنگکی اقدام به پخت نان با قیمت آزاد کرده‌اند که این نان‌ها کیفی و قیمتی بین 1300 تا 2000 تومان دارد.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی افزود: قیمت نان سنگک ساده این نانوایی‌ها 1300 تومان، نان کنجددار 1500 تومان و نان پرکنجد 2000 تومان است. این در حالی است که این نانوایان، آرد مرغوب را با سبوس و بدون نول‌گیری از کارخانجات دریافت می‌کنند و در نهایت آرد مرغوب تبدیل به نان مرغوب می‌شود.

وی تصریح کرد: آردی که از طریق دولت در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد آرد سبوس گیری شده و نول‌گیری شده است که کیفیت لازم را ندارد، چراکه کارخانجات، این آرد را نول گیری کرده و بخش مرغوب آن را در اختیار کارخانجات شیرینی پزی و قنادی‌ها قرار می‌دهند و بنابراین بخش نامرغوب در اختیار نانوایی های دولتی قرار می‌گیرد.

به گفته نظری‌نژاد، دولت در مرحله اول، قرار است 20 درصد از نانوایی ها را آزادپز اعلام کند، به همین دلیل در گام اول، 34 نانوایی سنگکی با مجوز، آزادپز شدند.