اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعات جدید از آیفون 7


بنابر گزارش‌های جدید منتشر شده توسط محققان در TrendForce، اپل برای اولین بار گوشی آیفون خود را همزمان با معرفی آیفون 7 ضد آب خواهد کرد

zoomit.ir - میعاد بافراست: بنابر گزارش‌های جدید منتشر شده توسط محققان در TrendForce، اپل برای اولین بار گوشی آیفون خود را همزمان با معرفی آیفون 7 ضد آب خواهد کرد. به علاوه شاهد بهبودهایی در نسخه‌ی پلاس آیفون 7 نیز در مقایسه با نسل قبل خواهیم بود.

اطلاعات جدید از آیفون 7

در سال‌های گذشته با معرفی سری اکسپریا سونی دیدیم که امکان معرفی گوشی ضدآب با طراحی زیبا وجود دارد. اپل در آیفون ۷ نیز می‌تواند این کار را انجام دهد و حتی اگر تغییر زیادی در طراحی ایجاد نکند، ویژگی جذاب جدیدی در گوشی نسل آینده‌ی خود قرار دهد.

در گزارش جدید منتشر شده علاوه بر مطرح کردن امکان ضدآب شدن آیفون جدید، امکان استفاده از سه گیگابایت رم در آیفون ۷ پلاس نیز مطرح شده است. هر چند در حال حاضر تمامی موارد مطرح شده در حد شایعه هستند و اپل به تازگی آیفون ۶ اس را معرفی کرده است و به احتمال زیاد می‌بایست چند ماه دیگر برای حصول اطمینان منتظر بمانیم.


ویدیو مرتبط :
آموزش انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای اطلاعات جدید از آیفون 5


قسمت پشت بدنه آن شیشه ای خواهد بود و اگرچه از آیفون قبلی باریک تر است، به دلیل استفاده از نوعی شیشه به نام گوریلا 2 از قدرتی برابر با آن برخوردار خواهد بود.

 
 


صبح بخیر : آیفون 5 یا "آیفون جدید" بدنه ای بلندتر، صفحه 4 اینچی و 20 درصد کاهش ضخامت خواهد داشت.

به گزارش صبح بخیر قسمت پشت بدنه آن شیشه ای خواهد بود و اگرچه از آیفون قبلی باریک تر است،  به دلیل استفاده از نوعی شیشه به نام گوریلا 2 از قدرتی برابر با آن برخوردار خواهد بود.



گفته می شود تغییر در ابعاد این دستگاه تنها بر طول آن اثر می گذارد، و همچنین قطر آن نسبت به آیفون S4، حدود 4 درجه افزایش خواهد داشت.

البته تردیدهایی در مورد درستی این شایعه وجود دارد چراکه افزایش پیکسل  های بالا و پایین صفحه برای نخستین بار بعد از آیفون اورجینال منجر به تغییر نسبت ابعاد خواهد شد، و این امر موجب ناسازگاری نرم افزارهای دست سوم با آیفون 5 می شود.

علاوه بر این، در گزارشات  رسیده به یک رابط Dock کاملاً جدید اشاره شده است که بسیار کوچک تر از رابط های قبلی است.

به گزارش صبح بخیر، با توجه به مجموعه وسیع نرم افزارها و وسایل جانبی که در صورت وجود چنین تفاوت هایی در آیفون 5 غیرقابل استفاده خواهند بود، هنوز درستی این شایعات را نمی توان تایید کرد.