اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعاتی تازه از لحظات قبل از مرگ قذافی + تصویر



این روزنامه بریتانیایی اشاره می کند که فیلم بر روی تلفن همراه یکی از شورشیان پیدا شده است. این روزنامه می افزاید:"در شلوغی ایجاد شده قذافی خونین خواستار رحم و شفقت شورشیان شده بود. یکی از شورشیان فریاد زده است:"او سزاوار مرگ است مردم دور شوید".این روزنامه در پایان اشاره می کند که این فیلم مربوط به روز کشتن قذافی در سال 2011 میلادی در شهر سرت است.

 اخبار  بین الملل  ,خبرهای  بین الملل ,مرگ  قذافی

 روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار تصاویر تازه اشاره می کند که نسخه ای ویدئویی بدست آمده که نشان می دهد سرهنگ معمر قذافی دیکتاتور پیشین لیبی در لحظه کشته شدن توسط شورشیان لیبیایی مشغول گریه و التماس کردن بوده است.

به گزارش خرداد، این روزنامه بریتانیایی اشاره می کند که فیلم بر روی تلفن همراه یکی از شورشیان پیدا شده است. این روزنامه می افزاید:"در شلوغی ایجاد شده قذافی خونین خواستار رحم و شفقت شورشیان شده بود. یکی از شورشیان فریاد زده است:"او سزاوار مرگ است مردم دور شوید".

این روزنامه در پایان اشاره می کند که این فیلم مربوط به روز کشتن قذافی در سال 2011 میلادی در شهر سرت است. این فیلم توسط "ایمن المعنی" شورشی لیبیایی گرفته شده که "گابریل گیت هاوس" خبرنگار بی بی سی به آن دسترسی پیدا کرده است.

 

 اخبار  بین الملل  ,خبرهای  بین الملل ,مرگ  قذافی

 

 اخبار  بین الملل  ,خبرهای  بین الملل ,مرگ  قذافی

 

 اخبار  بین الملل  ,خبرهای  بین الملل ,مرگ  قذافی

 

 اخبار بین الملل  -  خرداد 


ویدیو مرتبط :
واکنش هیالاری کلینتون به مرگ قذافی بعد از دیدن عکس مرده قذافی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردناک ترین نوع مرگ به روایت این تصویر