اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطراف مدارس دخترانه پرسه نزنید


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: با موتورسیکلت‌سوارانی که در اطراف مدارس دخترانه پرسه می‌زنند، برخورد می‌شود.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: با موتورسیکلت‌سوارانی که در اطراف مدارس دخترانه پرسه می‌زنند، برخورد می‌شود.
 
مقصود شمس‌آذر امروز اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی توسط راهنمایی و رانندگی استان زنجان در بحث بازگشایی مدارس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مدارس از جمله اقدامات این نیرو در بازگشایی مدارس است، اضافه کرد: این اقدامات با عنوان طرح مهر در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در ادامه با اشاره به طرح مهر که از 26 تا 15 مهرماه در زنجان اجرا می‌شود، افزود: از 15 مهر تا پایان فصل مدارس نیز این طرح در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در اطراف و حاشیه مدارس اجرا می شود، اذعان داشت: از هفته‌های قبل تمهیدات لازم به منظور نیروهای راهنمایی در اطراف مدارس صورت گرفته است.

شمس‌آذر در ادامه با بیان اینکه امسال 300 نیرو در شهرستان‌های استان طرح مهر را اجرایی می‌کنند، متذکر شد: این نیروها با ترکیب 44 تیم گشتی و 35 نیروی موتوری فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح خودروهای مدارس کنترل می‌شود، تصریح کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته با موتورسیکلت سوارانی که قصد ویراژ دادن در اطراف مدارس دخترانه را داشته باشند، برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان همچنین به برگزاری همایشی در این زمینه اشاره کرد و یادآور شد: در این همایش آموزش‌های لازم به نیروهای طرح مهر داده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه طرح مهر در اطراف مدارس استان اجرا می‌شود، افزود: تأمین امنیت جانی دانش‌آموزان از اهداف اجرای این طرح است.


ویدیو مرتبط :
عموپورنگ در یکی از مدارس اطراف همدان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقرار پلیس در اطراف مدارس دخترانه


رئیس پلیس پیشگیری تهران از انجام مرحله دوم طرح پاکسازی معابر عمومی تهران خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ماموران پلیس در اطراف مدارس دخترانه مستقر می شوند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس پیشگیری تهران از انجام مرحله دوم طرح پاکسازی معابر عمومی تهران خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ماموران پلیس در اطراف مدارس دخترانه مستقر می شوند.

سرهنگ محسن خانچرلی در این باره اظهار داشت: مرحله  دوم طرح سراسری پاکسازی معابر عمومی شهر تهران و پیشگیری از سرقت در محدوده 11 سرکلانتری تهران به اجرا در آمد و در پاکسازی این معابر با 31 سارق و هنجار شکنان برخورد و این افراد دستگیر شدند. در این مرحله از طرح که در نقاط جرم خیز و آلوده اجرا شد،متهمان به جرم سرقت،زورگیری،فروش مواد مخدر و هنجار شکنی دستگیر شدند. ضمن اینکه هفت دستگاه خودرو و 22 دستگاه موتورسیکلت به همراه تعداد زیادی محصولات ضد فرهنگی و سلاح سرد کشف و ضبط شد.

وی با اعلام اینکه اجرای این طرح تا بهبود وضعیت معابر عمومی و پیشگیری از سرقت ادامه دارد، افزود: شهروندان در صورت بروز مزاحمت و مشاهده ناهنجاری ها در سطح شهر می توانند موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ماموران با متخلفان برخورد کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اعلام اینکه طرح تامین امنیت تفرجگاهها تا پایان طرح تابستانی اجرا می شود،تاکید کرد: با توجه به افزایش حجم حضور شهروندان در روزهای پایانی تعطیلات تابستانه در پارکها، ماموران پلیس نیز در این اماکن حضور دارد تا امنیت شهروندان را تامین کند.

خانچرلی در مورد تمهیدات پلیس برای آغاز سال تحصیلی گفت: ماموران پلیس پیشگیری همچون سالهای گذشته در کنار دانش آموزان قرار دارند و به منظور جلوگیری از ایجاد مزاحمت و ناهنجاریها،اکیپ های پلیس هنگام شروع و پایان مدرسه در اطراف اماکن آموزشی دخترانه و دبستانها حاضر می شوند.