اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اصولگرایی بی روحانیت وسوسه شیطانی است



 

 

 

 

اصولگرایی بی روحانیت وسوسه شیطانی است

 

سالک: اصولگرایی بی روحانیت وسوسه شیطانی است

وی در باره تلاش برای ایجاد جریان اصولگرایی منهای روحانیت ، افزود: وسوسه های شیطانی و شایعات دشمن موجب بروز چنین تفکراتی شده است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: پروژه جدید دشمن در مقطع کنونی انشقاق در سطح جریان اصولگرایی کشور است و وسوسه های شیطانی و شایعات دشمن موجب بروز تفکراتی همچون اصولگرایی منهای روحانیت شده است.

حجت الاسلام احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در ارزیابی از اظهار نظر چهره های سیاسی اصولگرا مبنی بر اینکه برخی به دنبال جریان اصولگرایی منهای روحانیت هستند، افزود: در طول 31 سال گذشته یکی از توطئه های دشمن جداسازی مردم از رهبری و سران انقلاب که همه روحانی بودند بوده است و اکنون نیز این جریان به دنبال انشقاق در میان اصولگرایان در کشور است.

وی با بیان اینکه حکومت ها در دنیا ساختارگرا هستند ، افزود: اکنون جمهوری اسلامی با حضور رهبری، شورای نگهبان، قانون اساسی، برخی نهادها و سپاه توانسته است، قویترین مدل ساختارگرایی بر مبنای دین را ایجاد کند و این موجب شده تا دشمنان ما به این فکر بیفتند تا رهبری و دستگاه های خدوم همچون شورای نگهبان را مورد حمله قرار دهند.

سالک با تاکید بر اینکه این موضوع جدید نیست و در گذشته نیز پیگیری می شده است، افزود: در جریانات اخیر و فتنه 88 نیز به این فکر افتادند تا در میان جریان اصولگرایی کشور شکاف ایجاد کنند، لذا  فتنه 88 که 15 هدف مهم داشت این هدف را نیز پیگیری می کرد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز معتقد است دور کردن مردم از اندیشه های امام راحل و رهبری، حمله به مقدسات اسلام و اصل ولایت، حمله به ارکان نظام همچون شورای نگهبان، رهبری و سپاه از دیگر اهداف فتنه 88 بوده است.

وی تاکید کرد: آمریکا و دشمنان اسلام در مرحله اول می خواهند روحانیت در حکومت نقشی نداشته باشد و در مرحله دوم به دنبال حکومتی هستند که ارکان دین در آن متصور نشده باشد. آنان به دنبال پسا ساختارگرایی هستند.

به اعتقاد سالک انقلاب منهای روحانیت و انقلاب و رهبری منهای وحدت امت نمی تواند وجود داشته باشد و پیوند رهبری با مردم و محتوای قرآن و دین اصلی است که رمز موفقیت انقلاب اسلامی بوده است و باید تا ظهور حضرت مهدی (عج)  نیز حفظ شود.

وی در باره تلاش برای ایجاد جریان اصولگرایی منهای روحانیت ، افزود: وسوسه های شیطانی و شایعات دشمن موجب بروز چنین تفکراتی شده است.

سالک همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا کمیته مشترک جامعتین برای بررسی مسائل اصولگرایان تشکیل شده است گفت:  کمیته هنوز تشکیل نشده است.


ویدیو مرتبط :
وسوسه شیطانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنده به گور شدن سرانجام وسوسه‌های شیطانی



اخبار حوادث -  زنده به گور شدن سرانجام وسوسه‌های شیطانی

مردی که از رابطه پنهانی پسر جوانی با همسرش مطلع شده بود ، او را ابتدا با چاقو مجروح کرد و سپس بدن نیمه جانش را در زیرزمین منزلش دفن کرد.

چند روز پیش یک مورد قتل مرد جوانی به نام جواد که با ضربات چاقو کشته شده بود به ماموران پلیس آگاهی رباط‌کریم اعلام شد.ماموران این پلیس در تحقیقات فنی و گسترده خود خودروی مقتول را که به صورت بلاصاحب در رباط‌کریم رها شده بود کشف کردند.

 

ماموران در بررسی این پرونده متوجه ارتباط تلفنی مقتول با یک خانم و آقا و همچنین عزیمت وی به شهرستان ملایر شدند و آدرس مالکین را شناسایی کردند.در استعلام به عمل آمده از خطوط تلفن افراد مرتبط با مقتول یک زن و شوهر به نام‌های ح-الف و س-الف ساکن شهرستان ملایر بودند که با شناسایی مظنونین تیم عملیاتی از این یگان تشکیل و با هماهنگی قضایی در یک اقدام غافلگیرانه هر دو نفر دستگیر شدند.

 

متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف و اظهار داشتند که قاتل متوجه رابطه تلفنی مقتول با همسرش می‌شود و با هماهنگی همسرش با یک قرار صوری مقتول را به منزلش می‌کشاند.قاتل پس از کشاندن مقتول در منزلش مخفی شده و با چاقویی که در دست داشته چند ضربه به ناحیه سر و بدن وی زده و بدن نیمه جانش را در زیر زمین دفن کرده و خودرویش را در رباط‌کریم رها می‌کند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران