اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اصولگرايان براي جلوگيري ازريزش نيروهاي ...



 

اصولگريان براي جلوگيري ازريزش نيروهاي ...

 

اصولگرايان براي جلوگيري از ريزش نيروهاي خود تلاش مي‌كنند


خط رسانه‌اي طيف اصولگرا حكايت از تلاش براي جلوگيري از ريزش‌هاي درون اين طيف دارد/اصولگرايان نمي‌توانند نسبت به عملكردهاي خود در مقابل افكار عمومي پاسخگو باشند و براين اساس به دنبال ايجاد فضاي جديد فكري در جامعه هستند.

ایلنا:عضو شوراي عالي بنياد باران تاكيد كرد: اصولگرايان تلاش مي‌كنند با طرح موضوع اصولگرايان منتقد از ريزش هواداران خود در درون جامعه جلوگيري كنند.
عبدالله ناصري در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در تحليل خود از مواضعي مبني بر جايگزيني اصولگرايان منتقد به جاياصولگرايان اظهار داشت:معتقدم جرياني در جبهه اصولگرايان به دنبال تحقق آرزوي ديرينه تني چند از شخصيت‌هاي اين جريان به دنبال شكل‌گيري جرياني جديد در فضاي سياسي كشورهستند.
وي ادامه داد: جنبش اصلاح طلبي در يك سال اخير نمود جديد‌تر و پردامنه‌تري در عرصه‌هاي ملي و بين‌المللي پيدا كرده است و با عنوان جديدي ادامه مسير اصلاحات را تعقيب مي‌كند و درچنين شرايطي تكاپوي جريان اصولگرا براي تحقق آرزوي ديرينه خود بيشتر شده است.
ناصري با تاكيد بر اينكه تلاش اصولگرايان در اين راستا براي مقابله با طيف عظيم اصلاح طلبان است ، تصريح كرد: اصولگرايان تلاش مي‌كنند با طرح موضوع اصولگرايان منتقد از ريزش هواداران خود در درون جامعه جلوگيري كنند.
ناصري با بيان اينكه خط رسانه‌اي طيف اصولگرا حكايت از تلاش براي جلوگيري از ريزش‌هاي درون اين طيف دارد، تصريح كرد: اين طيف حتي معتقدند بايد كساني را كه در ميان طيف خود دچار ترديد و دودلي شده‌اند را رها كرد و بي‌جهت براي آنها هزينه نداد و با تمام توان نيروهاي موجود را حفظ كرد.
وي با بيان اينكه ادبيات جديد اصولگرايان براي توجيه افكار عمومي اين طيف است، تصريح كرد : از سوي ديگر طرح اين مباحث براي تحت‌الشعاع قرار دادن معضلات عرصه‌هاي اجرائي كشور در زمينه‌هاي داخلي ، خارجي است.
عضو شوراي عالي بنياد باران با بيان اينكه اصولگرايان با وجود حاكميت خود در تمام عرصه‌ها نمي‌توانند نسبت به عملكردهاي خود در مقابل افكار عمومي پاسخگو باشند و براين اساس به دنبال ايجاد فضاي جديد فكري در جامعه هستند،خاطر‌نشان كرد: براين اساس اصولگرايان معتقدند بايد جريان اصلاح‌طلبي اصيل و عميق را از صحنه‌ها تحركات سياسي و اجتماعي دور كرد و جرياني را شكل داد كه در عين‌حال كه با حاكميت هم سو است ، منتقد نيز باشد...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نيروهاي مسلح پاسدار حق و عدالت بوده



 

 

نيروهاي مسلح پاسدار حق و عدالت بوده

 

آيت‌الله صادق لاريجاني:

نيروهاي مسلح پاسدار حق و عدالت بوده و در اين راه هيچ خللي نپذيرند


قوه قضاييه پشتيبان نيروهاي مسلح است/ نيروهاي مسلح رابط دستگاه قضايي به شمار مي‌آيند/اميدوارم در پي توجهات امام زمان (عج) و افاضات ولي فقيه، انقلاب ايران به انقلاب حضرت مهدي (عج) متصل شود.

ایلنا: رييس قوه قضاييه گفت: از نيروهاي مسلح انتظار داريم كه همواره پاسدار حق و عدالت بوده و در اين راه هيچ خللي نپذيرند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، آيت‌الله صادق آملي‌لاريجاني در دومين روز از سفر خود به استان همدان در صبحگاه نيروهاي مشترك مسلح استان همدان، انقلاب اسلامي را نوري در ظلمت دانست و گفت: انقلاب اسلامي ايران پديده‌اي الهي بود كه به دست مومنان و معمار بزرگ انقلاب اسلامي با اهداف الهي به پيروزي رسيد.
رئيس قوه قضاييه با تاكيد بر اينكه اين نعمت بزرگ بدون پايمردي بزرگان و مجاهدان و مومنان ميسر نبود، ادامه داد: استقامت بر فضل الهي دشوار‌تر از پديدآوردن آن است. استقامت بر نعمت بزرگ انقلاب اسلامي نياز به مجاهدت بسيار دارد. چرا كه پعد از تحقق انقلاب، تمامي كفر در مقابل اسلام صف كشيد و كشورهايي كه از پديد آمدن اين نور الهي براي خود خطري تصور مي‌كردند، تلاش كردند حصاري به اطراف اين نور بكشند حال آنكه هيچگاه نور الهي محدود نمي‌شود.
وي ادامه داد: تازماني كه مومنان با نيت‌هاي الهي و توجه به قرب الهي گام بردارند ما مطمئن به نتيجه هستيم. چرا كه خداوند هيچگاه وعده‌هاي خود را خلاف نخواهد ساخت. وعده‌هاي الهي همواره تحقق‌پذير هستند و استقامت بر اين امر همواره به نتيجه خواهد رسيد. انتظار داريم كه شما فرزندان برومند كه همواره پاسدار حق و عدالت بوده و در اين مسير هيچ خللي را نپذيريد.
آيت الله لاريجاني اظهار داشت: انقلاب اسلامي بيش از پيش نياز به مجاهدت مجاهدان، تلاش تلاشگران و گام برداشتن در راه عقيده دارد و فرق ما با كساني كه ايمان ندارند مانند كسي است كه از نعمت ولي و پشتيباني بي‌بهره است.
رئيس دفتر قضا خاطرنشان كرد: در اين فضايي كه همه دشمنان، ‌كفار و معاندان در پي خاموش كردن نور الهي هستند، مجاهدت و دفاع شما از مرزهاي اسلامي يك واجب شرعي است و شما را با قصد قربت الهي در مسير اين نور قرار خواهد داد.
وي ابراز اميدواري كرد: كه در پي توجهات امام زمان (عج) و افاضات ولي فقيه انقلاب جمهوري اسلامي ايران به انقلاب حضرت مهدي عج متصل شود.
لاريجاني با بيان اينكه قوه قضاييه پشتيبان نيروهاي مسلح است، گفت: نيروهاي مسلح رابط دستگاه قضايي به شمار مي‌آيند و ما نيز در همه احوال پشتيبان آنها هستيم. شايد هيچ وقت اين گونه نبود كه نيروهاي مسلح به اين اندازه خود را از مردم دانسته و مردم نيز آنها را برادران مجاهد خود بداند.
رئيس قوه قضاييه در پايان، تلاش نيروهاي مسلح در دفاع از مرزهاي كشور را موجب پيشرفت و سربلندي نظام جمهوري اسلامي ايران دانست...../تحلیل:ایلنا