اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اصلاحات دفترچه ثبت نام كارشناسی ناپیوسته اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام



اخبار ,اخبار دانشگاه ,دفترچه ثبت نام كارشناسی ناپیوسته

 

اخبار دانشگاه - اصلاحات دفترچه ثبت نام كارشناسی ناپیوسته اعلام شد/ پنجشنبه آخرین مهلت ثبت نام

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 1393 اعلام شد و داوطلبان تا ساعت 24 روز پنجشنبه 22 خردادماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند

به گزارش مهر، داوطلبانی كه در این آزمون ثبت‌نام کرده اند تا زمان مذکور امکان ویرایش اطلاعات دارند و افرادی که ثبت‌نام نکرده اند نیز تا زمان اعلام شه می توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بر اساس اصلاحات اعلام شده با توجه به پذیرش دانشجو در رشته تحصیلی كارشناسی ناپیوسته مخابرات هواپیمایی برای مركز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی كشور، عنوان رشته امتحانی مربوط به كد رشته امتحانی 201 مندرج در جدول شماره 7 صفحه 17 دفترچه تغییر یافته و گرایش مخابرات هواپیمایی به آن اضافه شده است.

گرایش الكترونیك هواپیمایی و مواد امتحانی ضرایب به ترتیب دروس : زبان تخصصی انگلیسی (2)، ریاضی(2)، الكترونیك(3)، مدارهای الكتریكی(3)، فرستنده و گیرنده (3)، سیستم‌های كمك ناوبری(3)، اصول مخابرات (0)، مقررات مخابرات هواپیمایی (0)

گرایش مخابرات هواپیمایی و مواد امتحانی ضرایب به ترتیب دروس : زبان تخصصی انگلیسی (2)، ریاضی(3)، الكترونیك(2)، مدارهای الكتریكی(2)، فرستنده و گیرنده (0)، سیستم‌های كمك ناوبری(0)، اصول مخابرات (3)، مقررات مخابرات هواپیمایی (3)

در هر یك از گرایش‌های این رشته امتحانی منحصراً مركز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی كشور دانشجو می‌پذیرد. شرایط و ضوابط گرایش الكترونیك هواپیمایی و گرایش مخابرات هواپیمایی در سایت سازمان سنجش ذکر شده است.

فارغ‌التحصیلان رشته‌های تحصیلی كاردانی الكترونیك هواپیمایی و كاردانی مخابرات هواپیمایی مجاز به شركت در این رشته هستند.
اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
فردا آخرین مهلت ثبت اعتراضات حذف شده های یاارنه نقدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین مهلت زمان ثبت نام تکمیلی پذیرفته شدگان فراگیر اعلام شد



آخرین مهلت زمان ثبت نام تکمیلی پذیرفته شدگان فراگیر اعلام شد

پرتال دانشگاهی به نقل از پژوهشگران دانشجو: آخرین مهلت زمان مراجعه حضوری پذیرفته شدگان 3 آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور به منظور تکمیل ثبت نام تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شد.

بر اساس بند 5 و 4 دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون فراگیر مقطع کارشناسی و نوبت بیست و سوم و نوبت یازدهم کارشناسی ارشد، تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری از سوی دانشگاه پیام نور اعلام شد.

ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان تا 26 اسفندماه سال گذشته ادامه داشت./پرتال دانشگاهی