اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اصفهانیان رییس كمیته داوران شد


طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته داوران منصوب شد. سایت فدراسیون فوتبال : طی حکمی از سوی علی کفاشیان، فریدون اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران منصوب شد.


در قسمتی از این حکم آمده است: "با عنایت به تخصص و تجارب جنابعالی و مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، به موجب این ابلاغ به سمت رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال منصوب می‌شوید.

امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران در راستای مسئولیت این کمیته، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون در سطوح داوری باشیم."

اصفهانیان از داوران قدیمی بین المللی فوتبال ایران بوده و در حال حاضر رئیس هیات فوتبال استان زنجان است.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه اصفهانیان درباره داوران پراشتباه لیگ یک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رییس كمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریكا : ایران اولویت شماره 1 و 2و 3 ماست



 

 

 

رییس كمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریكا : ایران اولویت شماره 1 و 2و 3 ماست

 

رییس آتی كمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریكا اعلام كرد كه مساله ایران و برنامه هسته ای این كشور اولویت شماره اول ، دوم و سوم كمیته روابط خارجی این مجلس خواهد بود .

به گزارش عصر ایران خانم  " النا رز لتیلن " نماینده جمهوریخواه از ایالت فلوریدا در مجلس نمایندگان آمریكا در سخنانی در جمع نمایندگان آتی این كمیته كه از ماه ‍ژانویه ( 11 دی1389) كار خود را آغاز خواهند كرد ،  با اشاره به این موضوع به طور صریح از آنچه كه كم كاری دولت اوباما در تحریم ایران خواند ، انتقاد كرد.

وی با اشاره به این موضوع كه كمیته روابط خارجی تحت رهبری او فشارها را به دولت اوباما برای تحریم شركت ها و كشورهایی كه با ایران همكاری های اقتصادی دارند ، افزایش خواهد داد ، تاكید كرد :‌ "‌ چرا بانك ها ، كمپانی ها و كشورهای بیشتری را به خاطر همكاری با ایران تحریم نمی كنید ؟"

رز لتیلن با اشاره به نگرانی خود از همكاری های نظامی و تسلیحاتی بین ایران با  كشورهایی چون روسیه و ونزوئلا ، افزود : ‌" روابط ایران و ونزوئلا در حال گسترش است ... گسترش حوزه نفوذ ایران به منطقه آمریكای لاتین یكی از مسایل مورد توجه كمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان خواهد بود .

خانم رز لتیلن با اشاره به اینكه سیاست كنونی دولت ایالات متحده در قبال ایران نمی تواند ادامه داشته باشد و باید به زودی اقدامات جدی تری در برخورد با برنامه هسته ای این كشورمورد لحاظ قرار داده شود ، افزود :‌ " نباید زمان پر ارزش را ( در برخورد با ایران) تلف كرد و هم اكنون زمان اقدام فرا رسیده است ".

وی همچنین نسبت به فروش سامانه های نظامی از سوی روسیه به كشورهایی چون ایران و ونزوئلا ابراز نگرانی كرد ...../تحلیل:عصرایران