اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اصابت گلوله توپ به یک خانه‌ در شهرستان خدا آفرین



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اون استاندار آذربایجان شرقی خبرداد:
اصابت گلوله توپ به یک خانه‌ در شهرستان خدا آفرین

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از اصابت یک گلوله توپ به خانه‌ای روستایی در شهرستان خداآفرین خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی‌ای نداشته است.

به گزارش ایلنا، سعید شبستری با اعلام این خبر تصریح کرد: بامداد دوشنبه در جریان درگیری در منطقه مورد مناقشه ارمنستان و جمهوری آذربایجان، یک گلوله توپ بعد از اصابت به حیاط یکی از خانه‌های روستایی در منطقه قلی‌بیگلو شهرستان خداآفرین منفجر شد که بر اثر این حادثه، خانه مذکور آسیب دید و شیشه‌های خانه‌های مجاور نیز شکست اما خوشبختانه تلفاتی در بر نداشت.

وی افزود: طبق نظر کارشناسان نظامی، این گلوله توپ از سوی نیروهای ارمنستان شلیک شده است.

دبیر شورای تامین استان با بیان اینکه مراتب اعتراض رسمی مرزبانی به طرف ارمنی ابلاغ شده است، افزود: تمام اقدامات لازم از سوی شورای تامین استان انجام شده و روند کار از طریق وزارت امور خارجه و مراجع دیپلماتیک به طور جدی در حال پیگیری است.

بر اساس این گزارش، ساعت 19 روز شنبه هفته جاری نیز در پی اصابت سه گلوله انفجاری به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خداآفرین، تذکر جدی و اخطار رسمی به طرفین درگیری داده شد و دو طرف متعهد شدند این اتفاق تکرار نشود.

این اتفاق به غیر از وارد آوردن خسارت مختصر به یکی از تیرهای برق فشار قوی که باعث قطع برق در منطقه شد، خوشبختانه هیچ گونه خسارت مالی و جانی دیگری در بر نداشت.

 

اخبار سیاسی - ایلنا


ویدیو مرتبط :
اصابت گلوله ی مستقیم توپ به یکی از شورشیان سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هفت تیرکشی در شهر بر سر چند متر خانه/ دایی با اصابت 3 گلوله جان باخت



فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل پشیمان در برازجان تسلیم پلیس شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حیدر عباس‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت امنیت پایدار در جامعه اظهار داشت: ایجاد امنیت پایدار در جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت پایدار نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گرفته و با همکاری مردم و نیروی انتظامی شاهد امنیت بسیار خوبی در استان هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از تسلیم شدن قاتل در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: فرد 40 ساله‌ای که در درگیری با دایی خود با شلیک 3 گلوله، وی را مجروح و باعث مرگش شده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.

عباس‌زاده گفت: بعداز ظهر دیروز شخص 40 ساله‌ای ساکن برازجان با یک قبضه اسلحه کلت کمری خود را به کلانتری معرفی و اظهار کرد که بر اثر اختلاف ملکی در منزل شخصی خود با دایی‌اش درگیر شده و به وسیله کلت کمری به سمتش تیراندازی کرده است. فرد مضروب پس از اصابت گلوله، به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شده، ولی بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن ابراز تاسف از این حادثه خواستار صبر و بردباری بیشتر شهروندان در زندگی اجتماعی خود شده و اظهار داشت: برای حل‌ و فصل اختلافات، قانون، عرف و اخلاق راه‌های متنوع و گسترده‌ای را پیش بینی کرده که با کمی خویشتن‌داری می‌توان مانع از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر شد.

وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری در هنگام عصبانیت معمولاً نتایج ناخوشایندی در پی خواهد داشت.


  اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران